Hot or Not: Alverde + Video

Здравейте!

Има няколко причини да харесвам Alverde, първо намират се лесно, във всеки магазин на DM, второ имат богат асортимент, предлагат от А до Я, каквото се сетите, трето- цените са много достъпни и четвърто и може би най-важното използват натурални, органични и био съставки, без изкуствени оцветители, ароматизатори, консерванти и не тестват върху животни. Точно поради тази причина техните продукти станаха предпочитани от мен и за кратко време превзеха козметичния ми шкаф!

някои продукти не присъстват на снимката!
Hot: Двуфазният балсам без отмиване с алое вера и хибискус- страхотен аромат, придава мекота без да утежнява косата. Недостатък: неикономичен е, но то при мен, май всеки такъв спрей е неикономичен, просто обичам косата ми да е мека!

Hot: Балсам за коса с масло от бадем и арган за суха и къдрава коса- гъста формула, приятен аромат, ниска цена. Прави косата мека. Недостатък: неикономичен е, или поне на мен ми трябва повече продукт от нормалното, явно имам проблем :D !

Hot: За автобронзиращия лосион съм говорила толкова много пъти, че сигурно ви е омръзнало вече. За да съм по-кратка действа точно по предназначение. Любим ми е и не мога да живея без него! Недостатък: Неприятен аромат! Повече за него тук!

Hot: Балсамите за устни с невен (жълта опаковка) и с череша и боровинка (червена опаковка) доволна съм от действието им, харесвам повече втория, придава лек цвят, прави лицето да изглежда по-здраво!

Not: Лосиона за след слънце с шизандър- приятен аромат, но попива трудно в кожата и изисква повече разнасяне, а това може да е малко дразнещо.

Hot: Крем за нормална/ мазна кожа с екстракт от вода от ябълка и лайм- повече може да видите тук!

Hot: Крем за суха/ чувствителна кожа с лайка и липа- приятен лек аромат, хидратира добре кожата, формулата му е лека, но не е подходящ като дневен крем за мазна кожа.

Hot: SOS серум с хума за третиране на пъпки- чудесен продукт, наистина забелязвам действие и много е икономичен. Скоро ще има подробно ревю!

Not: Гел за околоочния контур с екстракт от перли- нещо така и не успя да ме впечатли. Консистенцията му е супер течна, точно като вода. Хидратира кожата, но някак си странно! :D Ревю тук!

Hot: Тоник за нормална/смесена кожа с морски водорасли- свеж тоник за почистване и освежаване, върши си отлично работата и е много икономичен! Ревю тук!

Hot: Безцветен гел за вежди- след като изсъхне не се вижда, четчицата е много добра, фиксира отлично косъмчетата, а и има лек и сладък аромат. Върши работа отлично и съм доволна!

Hot: Серум за стимулиране на растежа на миглите- спорен продукт, усещам действие след нанасяне, но все още не съм забелязала желания от мен УаУ ефект.

Not: Roll-on против изпотяване с алое вера за чувствителна кожа- свеж аромат. Недостатък: оставя бели следи, което го прави неизползваем!

Hot: Минерален коректор- има озаряващо действие, но не прикрива добре торбички и тъмни кръгове, защото не е достатъчно покривен, но пък се разнася много добре и придава свеж вид.

Hot: Дезодорант без газ с аромат на лайм и салвия- свеж аромат, неутрализира неприятната миризна и не цапа дрехите. Недостатък: неикономичен е!

Not: Молив за очи- не се задържа във водната линия на окото. Мек и лесен за нанасяне, използвам го като хайляйтър, но си взех конкретно този цвят с една единствена цел, може би за това съм разочарована.

Not: Фиксиращ спрей за грим- страхотно съдържание, но е по скоро спрей за освежаване, защото не фиксира добре грима + има много задушлив аромат!

Hot: Пилинг за лице с кайсия и невен- свеж аромат, много добро действие, подходящ за всеки тип кожа, вижте още тук!

Not: Кърпички за почистване на грим с масло от дива роза- лепнат и не почистват достатъчно добре грима, не съм впечатлена изобщо от тях, единственото хубаво в тях е материята на самата кърпичка, много плътна и мека!

Hot: Масло за тяло с макадамия и ший- лек аромат на ядки, подходящо за много суха кожа попива бързо и го обожавам, още тук! Масло за тяло с меден пъпеш- по-лек като консистенция, отново с много хубави съставки и лек аромат на сладко и малко пъпеш.

Hot: Четка за очна линия- любимата ми четка, незаменима е!!!

Hot: Масло за лице от амарант- хидратира, има приятен аромат и удобна опаковка, още може да видите тук! Използвам го предимно вечер, а понякога почиствам очния си грим с него.

Hot: Душ гелове- пробвала съм няколко аромата, харесвам ги, ще продължавам да си ги взимам. Нямат SLS, парабени и минерални масла! Може да видите повече тук! !


Като заключение мисля, че Alverde определено е един Hot бранд и няма да спра до тук с техните продукти!

Кои са вашите любими продукти на Alverde? Какво още да пробвам от тях?

Love,
Snejana

You May Also Like

4 коментара

  1. Аз харесвам маслото за коса с арган - слагам по малко в краищата за по-лесно разресване.
    Харесвам много семейния шампоан в голяма опаковка, както и два балсама - с кайсия и с хибискус.
    Имам добри впечатления от маслото за тяло с пъпеш, а от няколко дни тествам и крем за ръце - с невен. Струва ми се, че и той е добър.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря, ще ги пробвам задължително! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна колекция и страхотен пост! Кратко точно и ясно е направен и е супер за хора, които не са изпробвали марката като мен :)
    Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен пост, направо си заформих цял уишлист за когато си дойда до България! Благодаря :)

    ОтговорИзтриване