понеделник, 15 септември 2014 г.

SNB Giveaway Winners

Giveaway-ът е затворен!!! 

И е време за победителите!

Честито на печелившите, късметът е бил на ваша страна!

Наградите се разпределят в реда на теглене, ако не сте след печелившите ще ви издам една тайна, много скоро ще има томбола в YouTube канала ми, така че следете го за повече информация!


Първата награда е медено масло за нокти и професионална пила!

Меденото масло възстановява и подхранва чрез комбинацията от бързо проникващи емолиенти, масло от жожоба, биологично активните бизаболол, витамин Е, екстракти от пчелен прашец и прополис. Кожната гънка повишава еластичността си. Активира се растежа на ноктите.

Пилата за нокти е изработена със специално антибактериално покритие от японска пластмаса Mylar и каменен прах. Пилата е 100% устойчива на вода. Това я прави лесна за дезинфекция.


Втората награда е All in One грижа за ноктите и лакът от новата есенно/зимна колекция "Sixth Sense" в страстния изкусителен червен цвят с перлен ефект - Далия, може да видите цвета по-добре тук!.

All in One хидратира и възстановява еластичността на ноктите благодарение на екстракти от ехинацея, листата на маслиново дърво и касис, подсилен с витамин Е. Създава продължителен и бляскав филм, който защитава цвета от белене и възстановява еластичността на ноктите. Флакон с уникална нова четка, позволяваща пълно покриване на нокътната плочка само с едно движение. В комбинация с цвета Далия изглежда невероятно!


Третата награда е любимият ми скраб за тяло с хималайска сол и аромат на гуава!

Продуктът нежно почиства кожата с помощта на фини частици 100% натурална хималайска сол. В пилинговия процес хималайската сол ефективно отстранява мъртвите клетки от повърхностния слой на кожата и същевременно я обогатява със съдържащите се в нея 84 микроелемента. Масло от Шея и ланолин подхранват и подобряват еластичността й.

a Rafflecopter giveaway

Love,
Snejana и екипа на Star Nails Bulgaria

52 коментара:

  1. Втората награда е тази, на която бих се зарадвала най-много, защото много обичам такива цветове. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Всички награди са страхотни, най-много бих искала да спечеля първата награда - медено масло за нокти и професионална пила, защото от известно време съм в търсене на пила за нокти, а тази изглежда страхотна!

    ОтговорИзтриване
  3. Аз бих се зарадвала най-много на втората, защото съм доста голям любител на лаковете. :))

    ОтговорИзтриване
  4. Всички награди са прекрасни, но и на мен най-много ми харесва втората.

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, Снежи! Поздрави за страхотния блог! Продължавай в същия дух!
    Относно Giveaway-a, всички награди са страхотни, но аз лично най-много бих искала да спечеля третата, а именно скраба за тяло с хималайска сол и аромат на гуава. Харесвам тези продукти за тяло, а и съм чела съм много хубави неща именно за този скраб, така че бих се радвала да го спечеля и изпробвам! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Снежи, имаш страхотен блог. Следя го с удоволствие, както и клиповете ти. Всички награди са страхотни. Най-много бих се зарадвала на Награда 2.

    ОтговорИзтриване
  7. Отдавна се опитвам да намеря подходяща all-in-one грижа за ноктите си, а и лакът е в прекрасен цвят, си пожелавам втората награда, макар, че всяка от трите би ме зарадвала. Успех на всички и на блога! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Предпочитам третата награда , защото съм влюбена в скрабовете за тяло :)

    ОтговорИзтриване
  9. Бих се зарадвала и на 3те награди,но може би най-много на втората,защото имам голяма страст към лаковете за нокти :) Харесала съм страниците с името Renka Gancheva

    ОтговорИзтриване
  10. Втората награда - цветът е страхотееен :)))

    ОтговорИзтриване
  11. Скраба с хималайска сол би ме зарадвал най-много,заради прекрасният й аромат и действие!

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотни подаръци!
    Dea Nikolova

    ОтговорИзтриване
  13. Затрудняваш ме! Колебая се между 1 и 2, защото и двете са важни за красив маникюр, но може би повече клоня към 2. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Много бих се зарадвала на 2-та награда =] Благодаря за възможността :) Харесала съм страниците с facebook профила ми Vili Vuldjeva .
    Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  15. Супер гив! Бих се радвала на втората награда, много ми допада цвета на лака, а и като цяло лаковете са ми слабост. :)

    ОтговорИзтриване
  16. Поздравления за прекрасния giveaway! Много бих се зарадвала на награда 2, защото никога не съм опитвала All-in-one грижа и съм любопитна! Също така цветът на Далия изглежда прекрасно.

    ОтговорИзтриване
  17. Страхотен гив Снежи, много ми харесват всички награди, но много бих се радвала, ако спечеля третата - скраба за тяло, особено след хубавото ревю, което му направи в блога :) Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  18. Бих се зарадвала маааалко повече на втората наградка :)
    Теб си те следя отдавна, а вече и SNB :)

    ОтговорИзтриване
  19. Мисля, че най-много искам втората и то главно заради лака, който искам да пробвам! <3

    ОтговорИзтриване
  20. Награда номер 2, защото искам да пробвам лаковете на марката :))

    ОтговорИзтриване
  21. Искам да спечеля третата награда. В блога ти съм чела страхотни неща за него и много бих искала да го пробвам!

    ОтговорИзтриване
  22. Днес четох за новите цветове, та в този ред на мисли втората би ми била интересна, но всъщност ще се зарадвам ако изобщо спечеля :)

    ОтговорИзтриване
  23. Здравей! Подаръците са страхотни! Моят избор- номер 1, заради огромната ми нужда от подобен продукт за ноктите, а пилата - би ми било интересно какъв ще е ефектът от използването й. :)

    Стелияна, shs_love@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  24. Здравей!
    Редовно следя блога ти както и клиповете в Youtube :) Всички награди ми допадат, но бих се зарадвала най-много на втората, защото обожавам да се лакирам <3 Но след прочетената публикация от теб бих се зарадвала и на скраба :))

    ОтговорИзтриване
  25. Страхотни са и трите награди, но аз най-много клоня към 3-тата май! Би ми било интересно да изпробвам този скраб :)

    ОтговорИзтриване
  26. Бих се радвала на всяка една от трите награди,но най-много ми допада втората.Бих искала да спечеля нея,защото искам да опитам новият цвят,който изглежда страхотно.

    ОтговорИзтриване
  27. И трите награди са много изкушаващи, но може би бих се зарадвала най-много на номер 2 и номер 3. Номер две, защото цветът е страхотен, а не съм пробвала все още нищо от тази марка и би ми било интересно. А номер три, просто защото обичам да експериментирам с нови продукти за тяло. Поздрави и успех на всички! :)

    ОтговорИзтриване
  28. Страхотни награди,мисля,че най-много бих се зарадвала на номер 2 :)

    ОтговорИзтриване
  29. Здравей :) много хубав гив,аз бих се зарадвала на награда номер 3 :)

    ОтговорИзтриване
  30. Всички награди са страхотни, но аз най-много харасах скраба за тяло с хималайска сол и аромат на гуава! :)

    Maria V

    ОтговорИзтриване
  31. Бих искала да спечеля втората награда, защото много ми харесват и двата лака и бих ги носила с удоволствие :)

    ОтговорИзтриване
  32. Първата награда е най-изкушаваща за мен!

    ОтговорИзтриване
  33. Всички награди са чудесни! Бих използвала с удоволствие втората награда. Цветът е перфектен за мен! :)

    Мария Недялкова

    ОтговорИзтриване
  34. Харесвам и трите награди, бих се радвала да спечеля която и да е :) но като че ли клоня към номер две - отдавна търся all-in-one грижа за ноктите, а тази изглежда добре!

    ОтговорИзтриване
  35. Награда номер 2 ми допада най-много! Цветът е наистина вдъхновяващ и прекрасен! :)

    ОтговорИзтриване
  36. Ще се радвам ако спечеля награда номер 1, защото пилата изглежда много удобна, а и това медено масло за нокти събуди интереса ми.

    Zornitsa Popova

    ОтговорИзтриване
  37. Втора награда ми допада най-много.Блогът е страхотен.

    ОтговорИзтриване
  38. Чудесни, избирам първата награда

    ОтговорИзтриване
  39. № 2, защото цветъте точно по мой вкус, а и досега не съм позвала нищо на марката, ще ми е интересно.

    ОтговорИзтриване
  40. Аз най-много бих се зарадвала на втората награда. Имената и цветовете на новата есенна колекция определено ме вдъхновява и предразполага за идващия сезон. :)

    ОтговорИзтриване
  41. Здравей, Снежи!
    Много бих се радвала да спечеля, която и да е от наградите. Меденото масло ми се струва доста интересен продукт, макар че за all in one съм чувала само суперлативи. Все пак избирам №1 :)

    ОтговорИзтриване
  42. На мен ми допада най-много втората награда. :)

    ОтговорИзтриване
  43. Всички са хубави, но третата награда ме изкуши с една идея повече...

    ОтговорИзтриване
  44. Харесват ми всичките но бих се зарадвала най-много на 2 ;)

    ОтговорИзтриване
  45. Здравей. Първо искам да изкажа благодарности за възможността. Желая най-много награда номер 3, понеже продукта ме впечатли още от ревюто му в блога ти.

    ОтговорИзтриване
  46. Най-много ми харесват 1 и 2 награда, защото обичам ноктите ми да изглежда добре и съм сигурна, че с тези продукти мога да се покрижа качествено за тях.

    ОтговорИзтриване
  47. Харесах си втората награда защото включва грижа за ноктите, от която имам нужда и един прекрасен цвят лак! <3
    Dessy Lazarova
    desita_96_16@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  48. Всички награди са страхотни! Най-много бих се зарадвала на първата награда, защото знам колко е полезно маслото за ноктите, а пилата е просто страхотна !

    ОтговорИзтриване
  49. Всички награди са страхотни, но най-много ми привлече вниманието скраб за тяло с хималайска сол и аромат на гуава. Мисля, чее това ще бъде една отлична грижа за кожата :)

    ОтговорИзтриване
  50. Всички награди са страхотни.Посочвам награда номер 2 и веднага започвам да се колебая дали не трябваше да напиша 1 - така,че оставям нещата в ръцете на късмета си .

    ОтговорИзтриване
  51. Много бих се зарадвала на която и да е награда, но фаворит ми е първата. Споделих и линка.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...