Review: Alverde Amaranth Bio Oil

Здравейте!

Ще пропусна това, че комбинацията от намаление и етикет на немски език, ме карат да купувам без да знам какво. Публикацията днес е посветена на едно изключително интересно растение- Амарант. Аз лично никога преди това не бях чувала за него, което смятам, че е голям личен пропуск.



За Амаранта:
Това интересно и ново за мен растение се оказа добре познато на древните инки, които се прекланяли пред чудодейното му действие. Древна зърнена култура тясно свързана с бита на кореното население на Южна Америка. То е от семейството на елдата и киноата, които са малко по-разпространени в България. Силата на Амаранта се крие в семената му.


Те имат изключително висока хранителна стойност. Съдържанието на суров протеин варира между 12% и 18% в зависимост от сорта му. Съдържа всички необходими аминокиселини, като съдържанието на лизин е 3 пъти по-високо от това в другите зърнени култури. Богат на витамин Е и С, както и на магнезий, калций и желязо.



Маслото от Амарант подобрява еластичността на кожата и подобрява функциите и за регенериране. Изключително подходящ е за чувствителна кожа, предпазва от вредните влияния на околната среда и студения зимен въздух (много подходящо за предстоящия сезон). Предотвратява лющенето, зачервяването, сърбежа и щипането, характерни за сухата и чувствителна кожа.
Маслото е в удобна пластмасова бутилка с капкомер. Като 2-3 капки са достатъчни за цялото ми лице. Това прави продукта много икономичен.


Въпреки че Alverde определят продукта като подходящ за зряла кожа, аз ще продължавам да си го ползвам, защото харесвам как действа върху кожата ми. Използвам го няколко пъти седмично, вечер, вместо нощен крем. Много бързо попива в кожата. (напомням, че имам мазна кожа). Сутрин кожата ми не е по-мазна от обикновено. Освен като заместител на крема, маслото може да се ползва и като средство за почистване на грим. Действа много деликатно в зоната около очите. Но тъй като не съм привърженик на традициония Oil Based Cleansing Method, не бих ползвала маслото от Амарант, ежедневно по този начин.

Има лек аромат, непознат за мен, много е интересен на сладко цвете. Ненатрапчив е. И се запазва върху кожата.



Въпреки че описанието на опаковката се разминава с типа на кожата ми, аз продължавам да го ползвам и не съжалявам, че го купих. Предполагам, че върху суха кожа ще има просто невероятен резултат.
Не съдържа парабени!
Alverde Vital Plus Amaranth Oil - 25 мл. за около 4-5 лв.

Чували ли сте за това растение?

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Alverde имат чудесна козметика! Тъкмо съм замислила един Haul пост с техни придобивки :)

    Поздрави http://la-foienvous.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. И аз я харесвам. Но дисплейте им са някак недобре наредени и рядко се спирам на нещо, а в интернет не намирам информация за продуктите им и като цяло за това имам само 2-3 техни продукта иначе съм много доволна.

    ОтговорИзтриване