Review: Alverde Beauty&Fruity матиращ крем

Здравейте!

 Още декември месец си взех това кремче, което се води матиращо, само защото пишеше, че се предполага да матира кожата, а аз много вярвам на етикетите в това отношение... 
Да видим какво ни обещават:


Кремът на Alverde съдържа био екстракт от лайм, био вода от ябълка и масло от шии, което е от Буркина Фасо. Предназначен е за нормална към смесена кожа, като придава на кожата матиран завършек. Не съдържа синтетични аромати, оцветители, продукти на базана на минерално масло. Съставките му са от контролирано биологично производство.

Количеството показано на снимката е супер много, ще стигне поне за два пъти!!!
Консистенцията на крема е между крем и гел. Необходимо е изключително малко количество!!! Ако се прекали усещането изобщо не е приятно, ако сте свикнали с предишния ви крем да слагате повече, с този това изобщо не е нужно. Ако се сложи правилното количество попива много бързо, като оставя чувство за хидратация и е добра основа за грим.
За моята супер мазна кожа през зимата се държеше изключително добре, ще го видим как ще е през лятото!
Нещо важно, което е насочено към чувствителните към ароматизираните продукти- този крем не е за вас! Има много силен свеж плодов аромат, който се запазва дори и върху кожата (за известно време, разбира се), на мен не ми пречи, но всеки е различен все пак!
Стигнахме до матирането- не бих го нарекла "матиращ" крем, поне моите представи са различни, по-скоро е неомазняващ, точно за нормална към смесена кожа. Ако като мен сте с много мазна кожа, не очаквайте чудеса и ако все още не сте се примирили с това, че може би ще намерите перфектния "матиращ" крем, по-добре пропуснете този.

Много е готино, това че съдържанието е написано по идиотския химичен начин и по по-разбираемия немски :D
Не съм разочарована от покупката, като че ли с времето спрях да вярвам на етикетите "матиращ" и нещата си дойдоха на мястото, истината е, че нищо не може да ви матира лицето за цял ден, все ще се наложат touch up-s, така че определено ще пробвам още нещо на Alverde, като цяло харесвам продуктите им!

 Alverde Beauty&Fruity матиращ крем за нормална/смесена кожа- 50 мл. около 5-6 лв.

Бихте ли сменили всичките си кремове с БИО,натурални и органични продукти?

Love,
Snejana

You May Also Like

10 коментара

  1. Наистина ако се прекали с количеството,ефекта може да е обратен,трябва да се слага винаги малко,особенно сутрин. Звучи добре този крем,бих го пробвала с удоволствие (чакам пратка,но не помня дали си поръчах крем за лице).Смених всичките си кремове с био и препоръчвам на всяка дама с проблемна и мазна кожа да ползва подобни кремове,повярвайте резултатите не закъсняват. Много хубаво ревю <3

    ОтговорИзтриване
  2. Имам го отскоро,но се влюбих в него.Изключително много ми харесва,много хубаво заглажда и хидратира кожата,икономичен е,а и мирише уникално :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, старая се :)и ако нещо кажи ще ти пратим едно кремче!

    Gabby много се радвам, че си доволна! Твоята кожа каква е, нормална към смесена предполагам? :)

    ОтговорИзтриване
  4. Смесена е моята кожа,омазнява се Т-зоната...

    ОтговорИзтриване
  5. Познах! Благодаря ти, че следиш блога ми редовно!

    ОтговорИзтриване
  6. Само да си доизхабя този, който ползвам в момента, и с радост бих го пробвала! :) Хубаво ревю! :)

    ОтговорИзтриване
  7. А, забравих да кажа на темата за мазната кожа и чудесата - и аз спрях да вярвам на обещанието "матиращ" - на скоро четох, че за мазна кожа, че е много добро маслото от гроздови семена. Аз съм с много мазна кожа и си взех да пробвам. Намерих само на Икаров и го ползвам от около 2 седмици и не знам дали е внушение или истина, но сякаш наистина лека по лека почват да се нормализират нещата ...

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ти, това за маслото от гроздови семки звучи много интересно, аз ползвам от жожоба от време на време, а маслото от гроздови семки и за коса е много подходящо също! <3

    ОтговорИзтриване
  9. О, непременно ще го пробвам и за косата :D

    ОтговорИзтриване
  10. Чудя се доста време за този крем...Може би ще си го купя. Кожата ми е нормална към смесена. Може би ще ми хареса! Ползвала съм хидратиращия на Биотен и съм доволна. На Биодерма Хидрабио серум - много хубав, а се води за суха и дехидратирана кожа. Прекрасно попива, чуден направо! В момента ползвам подхранващ, а не матиращ крем. Не знам истина ли е, или не, че зимата не е добре да се ползват хидратиращи продукти, а по-богати кремове...Поразтърсих се из нета,наистина има такива данни... Друг е въпросът, че кремът, който ползвам в момента хич не ми харесва, ама щом е за благото на клетките...:)

    ОтговорИзтриване