Review: Rimmel Stay Matte Powder

Здравейте!

Покупката на Rimmel Stay Matte определено може да мине за You Tube made me do it, толкова дълго слушах Tanya Burr да я хвали, че просто нямаше как и аз да не я пробвам...
Радостта беше до тук!


Не искам в това ревю да изглеждам като голям hater... но сега не мога да ви лъжа я!
Първо ме разочарова опаковката, предната ми пудра на Maybelline беше в супер солидна опаковка и тази ми се видя.. много зле, капачката не е на винт, а просто се поставя отгоре.
Второто, което ме разочарова много скоро беше, че за съвсем кратко време се образува коричка от едната страна, която трябваше да изстържа с нож, това естествено не означава, че тя не се появява отново!


Нататък... самата пудра е фино смляна и добре пресована, не се разпрашава при употреба, не оставя "брашнен" ефект. Нарочно избрах цвят 01 transparent, защото предпочитам такива пудри, няма опасност да не си уцелиш цвета, а и все пак основната и задача е да матира.
И така стигнахме и до матирането, явно съм се подвела по-описанията на Tanya, защото очаквах наистина нещо революционно, но то не се случи. Няколко часа след като съм напудрила лицето си отново си лъсваще на нормалните места, а аз не съм от момичетата, които обичат да си поправят грима в тоалетната. Така че се оказа съвсем нормална пудра, която моментно прикрива омазняването. Както правят пудрите обикновено.


Наистина останах малко разочарована, не ме разбирайте погрешно, пудрата не е лоша, по-добра е от други пресовани пудри, които съм ползвала, но не е и толкова добра, колкото я изкарват. И все пак трябва да имате едно наум, че не би било трудно една пудра може да контролира омазняването 5 часа (както обещават от Rimmel) и според мен това е прилична пудра на много добра цена!

 Rimmel Stay Matt Powder- 14 гр. цена: 10 лв.

Коя е любимата ви матираща пудра?

Love,
Snejana

You May Also Like

14 коментара

  1. Аз също имах високи очаквания към пудрата, но и аз като теб останах разочарована!

    ОтговорИзтриване
  2. Чувала съм от приятелки само негативни неща за тази прехвалена пудра и затова не съм я купила до сега. И на мен ми бе интересна :(

    ОтговорИзтриване
  3. Това, че никой не я харесва някак си ме успокоява, че написах толкова негативни неща. Жалко :(

    ОтговорИзтриване
  4. Аз досега само позитиви съм чела и бях на път да си я купя, но се чудех дали да е прозрачна или с цвят. То и тази прозрачна уж има цвят.
    Явно не е чак чудо или просто моята кожа е свърхмазна в Т-зоната, та да не се надявам много да ми се хареса ;) Поне не е много скъпа, та може и да я пробвам. Колко часа ти издържа грима с нея без поражения? И мен ме дразни да трябва да го оправям, ама няма как :( Благодаря, че беше искрена в оценката си :)

    ОтговорИзтриване
  5. Не бих казала, че не я харесвам, а по скоро и аз като теб бях подведена от хвалебствията за нея в Интернет. Като изключим този факт, на мен пудрата ми харесва. Аз съм с много мазна Т-зона и не смятам, че е възможно продукт да я запази матирана за 6, 8 или 12 часа :)

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте! Аз също съм се изкушавала да я пробвам заради отзивите, но все има нещо друго "на оферта".Освен това съм се убедила не веднъж, че дори и някои продукти да са в категорията "прехвалени", моята кожа често е на друго мнение, така че не е необичайно да се разочаровам от "доказали се" продукти.
    Любимата ми пудра на всички времена е Creme Puff на Max Factor. Не знам защо, но в България сякаш тази марка остава на заден план, изместена от Лореал и дъщерните й, докато за мен продуктите й са много по-добри. Но, както казах, разни хора, разни любими продукти. Взех си я един път намалена и препоръчана от една твърде убедителна промоутърка, едва ли не на шега, но в сравнение с другите 3 или 4, които съм ползвала (Flormar, Astor, Oriflame), е най-добра за моята комбинирана кожа. Определено бих я купила пак. Имам я в цвят Translucent, който матира Т-зоната и задържа ФДТ-на и коректорите на място без да създава ефект "дъщерята на мелничаря" и без да приличам на петниста хиена след два часа.

    ОтговорИзтриване
  7. Леле след това описание задължително ще я пробвам. И според мен марката е доста подценявана, а имат много добри продукти ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Аз също я имам. Всъщност нея, и тази на Maybeline Fit Me. Чесно казано разлика кой знае каква не виждам и в двете.И аз се присъединявам, че на Римел пудрата е прехвалена. Опасявам се обаче, че в чужбина качеството вероятно е друго и от нея са доста доволни, даже много. Но тук е друга работа.Това си е мое мнение де.Ползвам я и няма да си купя нова пудра докато не свършат тези, но не е "The best" !

    ОтговорИзтриване
  9. Търся си пудра, която да ползвам за финиш върху останалия грим, не държа толкова на матиране, колкото на естествен ефект. Доста ревюта прочетох и подозирам, че наистина качеството в източна и западна Европа е ключа към разликата в мненията за тази конкретно :)

    ОтговорИзтриване
  10. Напълно съм съгласна, а за пудра ти препоръчвам от белите пудри, те са т.н финиш пудри, има и на прах и пресовани. Може да видиш тази на Essence! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Pudrata na MAX FACTOR-Creme Puff e srahotna...Mnogo sum dovolna i ya preporuchvam goreshto...Edinstvenia nedostatuk e che poniakoga nosia chetka za da ya nanasia,.no tia se prodava s tamponche i stava....

    Momicheta tazi pudra Max Factor e susu mnogo dobro kachastvo,ne e suuuper-pluna,no pokriva strahotno,kojata mi e meka,kato na bebe i ne ostava suha...Mnog,ama mnogo sum dovolna...

    ОтговорИзтриване
  12. И аз не съм доволна от римелската пудра,но тази на макс фактор трябва да си я купя,наистина пренебрегваме бранда заради лореал и много други!

    ОтговорИзтриване