Review: Maybelline Affinitone Powder

Здравейте!

Толкова дълго отлагах тази публикация, че тя пудрата взе, че свърши! :D И въпреки, че вече си имам нова, реших все пак да напиша ревю и empties в едно.

Тези дни нямам никакво време да се заседявам пред компютъра, опитвам се да посещавам лекции, а през останалото време активно да изразявам ценностните си вярвания пред Парламента. Прибирам се късно, ставам рано и вече усещам умората, страхотен момент да изпробвам серума на Vichy, но за него ще има отделна публикация. (кратко intro за скорошната публикация)


След активно използване цяло лято на Maybelline Affinitone Powder най-накрая и се вижда края. Малко преди да и изтече срока на годност.
Започвам с това, че ако ви трябва пудра със стабилна опаковка, която да носите в дамската си чанта, тази определено отговаря на всички изисквания. Опаковката е направена от стабилна и дебела пластмаса. Затваря се плътно и няма опасност да се отвори сама. Много удобно е и огледалото, което ползвам винаги, когато пътувам. Може би опаковката ще е нещото, което ще ми липсва най-много и с което най-трудно ще се разделя.


Самата пудра е добре пресована, даже бих казала, че трябва да се приложи лека сила върху нея. Никога не съм използвала пухчето, което върви с пудрата. Винаги използвам четка. Като наблягам на Т-зоната. Пудрата няма особен аромат и не се разпрашава. Когато избирам цвят винаги залагам на трансперантната или безцветната. Тя обикновено изглежда прекалено светла, но истината е, че няма цвят, а служи за фиксиране на грима без да променя цвета на фон дьо тена.

Може би този вид снимки не е най-подходящ за показване на пудра, но все пак да придобиете представа.

Това, което не харесвам в пудрата е, че лятото се оказа невъзможно лицето ми да остане матирано за повече от час. Тук трябва отново да припомня, че кожата ми е много мазна и явно обикновената пудра не върши работа при мен.
В студените дни нямам такива проблеми и кожата ми изглежда добре поне 4 часа. Като най-бързо пудрата изчезва от зоната около носа и слепоочието (през горещите дни)


Хубаво е, че дори когато прекалявам с нея, не оставя т.н. брашниян ефект. И изчезва от лицето равномерно (при мен в студените дни).

Препоръчвам я за момичета с нормална към мазна кожа, които се нуждаят от дискретно матиране на определени зони. И също на всички, които обичат да носят своята пудра на всякъде със себе си, защото стабилната опаковка няма да им създаде неприятни ситуации.

Цената на Maybelline Affinitone е около 12 лв.

Ползвали ли сте я? Какъв тип пудра предпочитате- пресована или не?

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Тази пудричка не беше толкова лоша, но не бих я повторила, просто цветът така и не ми пасна напълно...

    ОтговорИзтриване
  2. Хах.. моето мнение е същото, не е лоша, но не ме грабна и вече си взех друга. :) Жалко, че не си уцелила цвета, това е ужасно неприятно.

    ОтговорИзтриване