Review: Alverde масло за тяло "Плодова мечта"

Здравейте!

Имам си любимо място в DM и това е дисплея на Alverde, все повече и повече харесвам техните продукти, днес ще стане въпрос за още едно чудесно масло за тяло!


Знаете за любовта ми към маслата на Alverde, според мен не се говори достатъчно за тях, вниманието е насочено предимно към Tha Body Shop (не знам защо), но маслата на Alverde са със страхотен състав, достъпна цена и много хубави аромати, естествени, без изкуствени аромати, без вредни съставки, минерални масла и оцветители.


Формулата му е лека, по-фина е от тази на маслото с макадамия и според мен е като по-гъст лосион за тяло, защото определено не е масло. Но това не значи, че не хидратира кожата и не си върши работата.

Ароматът е плодов, сладък, ненатрапчив. Прилича ми много на плодовите млекца, които продават по магазините с малина и ягода.

Действието е омекотяващо, оставя кожата мека и хидратирана, не е мазна и ароматът се запазва за много дълго време върху кожата.


За съдържанието:
Има масло от соя, масло от маслина, ший, също така екстракт от боровинки, както и от ягода, екстракт от червена боровинка, слънчогледово масло. Без минерални масла, консерванти, оцветители и също така е веган.


Като заключение ще кажа, че това е една страхотна покупка, затвърди доброто ми мнение за маслата на Alverde, определено ще продължавам да си ги купувам.

Alverde масло за тяло "Плодова мечта"- 200 мл. цена: 6-7 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара