вторник, 21 март 2017 г.

February Favourites / 2017 + Video

Здравейте!

Месеците си минават, ето вече идва и края на Март, а аз едва сега стигнах до любимите ми за Февруари, но в този момент ще използвам един много често използван израз от всеки блогър "по-добре късно, от колкото никога". Така и аз с около 2 седмици закъснение, напълно планирано стигнах и до най-любимите ми продукти през Февруари.

Тук обаче идва и интересното, а то идва точно от това, че постът се забави. Няма да карам продуктите по ред, а ще започна с един скраб за устни, който вместо да харесвам все повече, аз харесвам все по-малко. Това е скрабът под формата на стик на Sephora. Има аромат на мед и в началото вършеше доста добра работа, но изведнъж захарните частици изчезнаха и стана доста стандартен балсам за устни. Което си е огромно разочарование.


Сигурно Ви омръзна да слушате за душ гела на Cottage, но нямаше как поне в един брой на любимите ми продукти да е най-отпред. Богат шоколадов аромат с осезаема нотка на лешник. Толкова ми харесва, че имам опаковки за още една година напред.

BioNike е нова за българския пазар марка, но в Италия е добре позната. Не харесвам сухите масла и се изненадах, когато това ми допадна толкова много. Най-вече, защото ароматът не е типично като на сухо масло - тежък и ориенталски, а е лек и плодов, който върху косата и тялото се запазва за много дълго време.

За фон дьо тена на Bourjois слушахте, гледахте и четохте много през последните месеци, но това, което мога да кажа е, че това НЕ е фон дьо тен за мазна кожа, ако сте със суха обаче съм сигурна, че много ще Ви хареса. Повече тук.

Същото се отнася и за палитрата на Makeup Revolution - една невероятна палитра, всеки трябва да я има. Вижте ревюто и и още снимки --> тук.

Ако Ви кажа от колко време исках да пробвам серум за мигли. Аз имам най-късите и кравешки мигли ever и си е голямо предизвикателство за всеки серум да се опита да им придаде нещо повече. В момента на едното око използвам Bonilash, а на другото Lash, Lash Baby и се надявам много скоро да има видими резултати и от двата, защото ми харесват подобни продукти, виждала съм, че имат ефект и се надявам, че ще подействат и при мен.

Толкова мислех на какво ми мирише чая на Clipper и изобщо не осъзнах, че ми мирише на цветето карамфил, ама много реалистично, все едно имате истински букет. Много силен и приятен аромат. Странно е да го пиеш, но това е наистина един много вкусен чай.


Не пропускайте и книгата, която този месец е посветена на физиката, но въпреки това е супер интересна, дори и да не се интересувате от това.

Love,
Snejana

неделя, 19 март 2017 г.

PR packaging unboxing | Part 8

Здравейте!

Все си повтарям, че ще изчистя старите публикации от серията, за да са по-актуални ама нещо все не стигам до тях. Знам, че има смесени мнения дали всъщност да продължавам с нея или не и все Ви питам какво мислите. Хем гледам да има, но пък и да не са прекалено, лошото е, че в чернови имам още 2.

Гледам "Невероятния спайдърмен" и не знам защо, но Спайдърменът, който помня е доста по-различен, явно това е някаква нова версия, нещо съм назад с тези филми. Странно как винаги като видя този филм се сещам за "Квартала на богатите" и сцената със Сет и Самър. Има ли някой друг като мен?
За продуктите на Pixi имам цяло видео, там отговарям и на най-популярните въпроси за това как и от къде може да се поръчат техните продукти. От опита ми, който имам до сега с марката мога да кажа, че е една от най-добрите марки, които съм използвала изобщо до сега. Тази палитра е истинска красавица, толкова пигментни цветове, толкова многофинкционални. От както я имам я използвам всеки ден, защото цветовете за вежди са точно моите.


Aven TriXera е един наистина много добър лосион за суха кожа, много нежен, прави кожата като кадифе, за съжаление няма аромат. Ако миришеше на кроасани с шампанско щеше да ми стане незаменим продукт.


Essence и Catrice направо се скъсаха да пускат лимитирани серии, за съжаление забелязвам една закономерност ако харесам много една серия, то другата изобщо не ми допада. Например от Winter Glow на Essence нищо не ми хареса, признавам супер иновативни като идеи, в момента доста брандове пускат подобни продукти като червило под формата на пудра или руж в идентична опаковка, но просто не са моите продукти. От друга страна серията на Catrice много ми хареса, все пак са хайлайтъри. Всичките са хубави, различни формули, за да задоволят нуждите на всеки, без значение какъв вид продукти харесвате. На мен най ми допада стандартният, в розовата гама и този, който е с апликатор. Повече за тях --> тук. 


Продуктите на Llums така и не ме грабнаха, имам си любими техни сенки, но червилата не ми допадат, като формула са горе долу, но опаковките са толкова евтини, че не си заслужават изобщо. Лаковете са сравнително добри, аз като цяло не съм много придерчива, когато става въпрос за това. Хайлайтър-стикът обаче ми хареса, особено когато имам база за сравнение с един идентичен на Catrice. Този определено е по-хубав, прелива се по-добре и изглежда много естесвено върху лицето.


Повече за новите продукти на Bourjois може да видите тук, а скоро и във видео. Много харесах палитрата, има доста интересни цветове подходящи за опушен грим. А и опаковката е много яка, от друга страна обаче със спиралата нещо не си допаднахме, някак не можа да ме спечели. А стробинг гелът не е must have, но е доста многофункционален продукт, защото може да се смесва с фон дьо тен за по-блестящ ефект или да се използва самостоятелно.


Wilkonson предлагат огромно разнообразие от различни модели самобръсначки. Един от най-новите е тази, която може да се постави на стената в банята. Удобна е за по-труднодостъпните места, защото главата и е по-тънка.


Изненада от Nivea е красивата перлена гривна вдъхновена от перления anti-age серум за възвръщане на обема на кожата. Интересно изглежда, формулата е малко странна, но мама трябва да каже как се усеща при по-дълготрайна употреба, защото не е за моята кожа.


Вече не толкова новите продукти на Aura може да видите тук, наистина доста съм назад с тези публикации. Палитрите са в две цветови разновидности, като са супер непретенциозни и идеални ако си правите обикновен ежедневен грим. Контуриращата палитра от друга страна е страхотна, нея я препоръчвам на всеки, ревюто и може да видите тук.


Бях на представянето на новата зърнена закуска на Nestle с овес, като закуската си е доста хубава, но според мен е ок само за хора, които не харесват обикновени овесени ядки, иначе е по-добре да си ядете тях. Една кутия ми стигна за около 10 дни, като закусвах горе долу в обозначената на опаковката доза. Минус за мен е наличието на твърде много захар. Иначе е супер ако бързате сутрин и обикновено не закусвате, защото приготвянето отнема по-малко от 1 мин.


Uriage представиха нова серия за хидратация на кожата с термална вода. От всичко най-много ми хареса серума, наистина страхотен. В момента използвам мицеларната вода и ми харесва повече от хидратиращата вода на Bioderma. Много е приятна. От серията има още лосион за тяло, масло за тяло и хидратиращ крем, който е в два варианта с SPF и без. Ако искате да пробвате нещо от тях, препоръчвам Ви серума.


Ако искате да разгледате други публикации от серията PR  packaging unboxing, може да го направите --> тук.

Love,
Snejana

*всички продукти са изпратени от PR-и.

петък, 10 март 2017 г.

10-те закона на успеха в социалните медии | КОМЕНТАР

Здравейте!

Много често се случва да чета нещо много интересно и да искам да Ви го споделя, обикновено за това използвам facebook, но този път имах и доста неща, които исках да добавя към супер интересната статия на Economy.bg В нея става въпрос за "10-те закона на успеха в социалните медии" според Entrepreneur. Аз намирам тези съвети за много интересни, така че не пропускайте да споделите какво мислите, особено ако имате опит в социалните мрежи.


Закон на слушането
"Успехът при социалните мрежи изисква повече слушане и по-малко говорене. Преди да тръгнете да създавате собствено съдържание, информирайте се какво вълнува таргет аудиторията ви и в какви дискусии се включва тя." Също така е важно много да се чете. Актуалността е ключова, без значение дали имате блог или сте редактор на списание. Колкото и странно да звучи, според мен когато създаваш съдържание трябва да си едно ниво по-добре информиран от аудиторията, за която е предназначено. Иначе няма смисъл да пишеш нещо, което вече съществува на милион места, за това винаги добавяй нещо от себе си, за да бъде оригинално, различно и интересно.

Закон за фокуса
"Тясно фокусирана комуникация, която има за цел да изгради силен бранд, е по-вероятно да бъде успешна от опит да се харесате на абсолютно всички." Това тук може да се коментира с това, че не трябва да позволявате на хората да Ви диктуват какво да правите с вашия бранд. Има разлика в това да се вслушаш в мнението им, но да правиш нещо, само защото е популярно е много грешно. Това е и причината, поради която никога не бих снимала определен тип популярни, забавни видеа в YouTube. Подобно съдържание Ви гарантира бързо натрупване на нови последователи, но наистина ли имате нужда точно от тях?

Закон за качеството
"Качеството е по-важно от количеството. По-добре да имате 1000 ангажирани потребители, които да четат, споделят и коментират вашето съдържание, отколкото 10 хил., които са напълно апатични." Оооо... да, това е и основната причина, поради която не намирам за необходимо да пускам платени реклами на социалните ми канали, да не говорим за модерното в последно време на купуване на абонати и "коментар за коментар" и "like за like", които също виждам доста често. Всеки специалист в областта на социалните мрежи ще Ви каже, че това е напълно ненужно. Дори когато сте собственик на малък бизнес и използвате рекламите в социалните мрежи е важно да имате ангажирани последователи, които се интересуват от бизнеса Ви, а не куха бройка фенове, които дори не знаете с какво се занимавате.

Закон за търпението"Подгответе се, че успехът няма да дойде за една нощ." Едни от най-важните и трудни закони. Всеки има някой "като който искаш да стане", но никога не знаеш колко време и усилие му е струвало този успех. За това винаги трябва да даваш 100% от себе си и да не се отказваш, дори когато за месец имаш едва 100 посещения на блога. В първата една година се радвах дори на това.

Закон за натрупването
"Ако съдържанието ви е превъзходно, потребителите ще го споделят сред своите мрежи от контакти и на други платформи." Това е така, но тук действа и законът на търпението, съдържанието може да е най-доброто, но ако нямаш търпение успехът да стигне до теб ще загубиш.

Закон за влиянието
"Отделете време, за да намерите хората, които могат да окажат въздействие върху предпочитанията на вашата таргет аудитория. Свържете се с тях и работете за изграждането на дългосрочни взаимоотношения." - Този закон по скоро се отнася към всички, които имат интерес да работят с инфлуенсъри*. За да е продуктивно това сътрудничество те не трябва да се избират само на базата на брой абонати, а на сферата им на работа и на ангажираността на тези хора, защото в противен случай се получава, все едно рекламираш веган ресторант в месарски магазин.

Закон за стойността
"Ако през цялото време използвате интернет, за да промотирате директно своите продукти и услуги, хората ще спрат да ви слушат. Инвестирайте повече в създаването на качествено съдържание." Напълно съм съгласна, така е. Рекламите са навсякъде около нас и трябва да има контрол на каналите, за да не се затормозява читателя. За това лично за себе си намирам за важно да отбелязвам кога нещо е изпратено от PR и кога проектът е спонсориран.

Закон за вниманието
"Ако някой се обърне към вас на живо, за да ви каже нещо, не бихте го игнорирали. Не го правете и онлайн." Според мен това е един от ключовите причини за успеха на всеки блогър, а именно това, че блогърът не е измислена фигура качена на пиедестал, а е наравно с читателите си, за това винаги трябва да се отделя време и внимание да се поддържат контакти с хората, които гледат и четат това, което правя.

Закон за достъпността
"Бъдете достъпни за своята аудитория. Онлайн последователите могат да бъдат непостоянни и няма да се поколебаят да ви сменят, ако изведнъж изчезнете за цял месец." Това до голяма степен е заради това, че времето в онлайн пространстовто тече по съвсем различен начин. Една седмица е равна на месец, а месец на цяла вечност. Ако искате да сте постоянни в публикуването, то има много програми, с които да контролирате във времето публикуването на различни неща в социалните мрежи.

Закон за реципрочността
"Няма как да очаквате другите да споделят вашето съдържание, без и вие от време на време да споделяте тяхното." Този съвет може да намерите в много блогове, когато става въпрос за популяризирането на блога или страницата Ви. В основата на "социалното" на медиите е именно обратната връзка. Подкрепата на "колегите" блогъри също е от основна важност, когато става въпрос за такава малка група от хора. За това винаги бъдете добри към другите, няма място за конкуренция. Интернет е достатъчно голям и място има за всеки.


Надявам се моят кратък коментар върху статията на Economy.bg да Ви е бил интересен, защото още като я прочетох това беше първото нещо, което си помислих: "Трябва да я споделя!". Също така Ви препоръчвам да следите страницата на Entrepreneur, защото в нея има подобни много интересни и най-вече полезни клипове.

Love,
Snejana

*Основното съдържание на статията е взето от Economy.bg - "10-те закона на успеха в социалните медии" и е отбелязано с "".

**Малко проблематична за превеждане на български дума, производна на глагола Influence, който на английски значи “повлиявам, оказвам въздействие”. Това са хора, които имат силно влияние в социалните мрежи, огромен брой последователи и поведението им винаги е забелязвано и взимано под внимание. (според този речник)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...