Haul: Есенни покупки

Здравейте!

Haul или по-скоро първи впечатления от няколко нови и не чак толкова нови продукти на пазара. Есенни покупки, размисли и страсти. Подготвила съм Ви един по-различен пост за следващите дни, така че стойте на линия!

Доста неща на Alverde в този Haul. Не беше планирано, но пък много харесвам техните продукти. Даже днес след като вече бях снимала за блога си взех новия крем за ръце с блестящи златни частици и хора.. много е як. Голям съм фен на подобни блестящи неща за тяло, най-вече защото винаги се намира някой, който да пита какъв е този блясък и винаги ми е много забавно да казвам, че идва отвътре.

Три масла за тяло с аромат на смокиня, смокиня и лавандула и смокиня и портокал. И трите миришат много приятно. Харесва ми този с лавандулата за вечер, защото наистина мирише автентично на лавандула. Като формула не са по-различни от маслата на марката. Гъста и богата кремообразна текстура, която подхранва кожата, идеални за студеното време.


Серията с био ябълка и био лайм отново е с нови опаковки. И са още по-сладки. Кърпичките са ми много любими, имат супер свеж аромат и тази ми е сигурно 4-та / 5-та опаковка. Пилингът ми се стори интересен за това, че освен фини частици има и киселини. Което ме накара да го взема, защото използвам подобен продукт на Pixi Beauty и исках да проверя дали са dupes.

EOS вече може да се намери в dm и въпреки че опитът ми с тези балсами не е положителен не се сдържах и си взех този с кокосово мляко. Сладурска опаковка и аромат, но ако имате сухи устни това няма да Ви помогне. Ок е за сутрин под червило, но не и ако имате нужда от силно подхранване.

Още един неуспешен балсам се оказа и този на Lierac. Опитът ми със серията Hydragenist е положителен за това и реших да дам 30 лв. за него, но според мен не си заслужава. Ще ми отделя повече време в отделно ревю.

Успешна покупка се оказа маслото за тяло на Zoya Goes Pretty с аромат на канела и портокал. Супер аромат за сезона. Мека и хидратираща формула. Страхотно е, а и става за цялото тяло.

За сватбата на Буги си взех течното матово червило на Revlon и въпреки че в началото не ме впечатли особено. Най-вече заради това, че всъщност не е течно и матово, а по-скоро има мусообразна формула и сатенен финиш, се оказа че е много трайно, а и оставя устните като с лек стейн ефект. Хареса ми, даже обмисля да си взема някой друг цвят.

Като сме на темата за матовите червила пробвах и това на Mac- е това вече е мат. Но определено не смятам, че е нещо уникално. Формулата е хубава, но и тази на Golden Rose не е никак лоша.

И докато сме на тема Mac - исках да пробвам Roller Wheel пред камера и вече един месец седи в шкафа без да съм я тествала даже. Интересно ми е дали ще се справя с нея, защото много хора в YouTube я заклеймиха като голям провал.

Последното нещо на канадския бранд е лосионът oil control, който взех за сватбата. Добра основа за грим се оказа и определено ми хареса. Алтернатива е mat control на Bioderma. Доста си приличат според мен като усещане върху кожата.

Търсех нова маска за коса и се спрях на Total Repeir 5 на Loreal Elseve. Избрах именно нея, защото ми се стори най-гъста. До сега съм я пробвала 2 пъти и съм доста доволна. Прави косата много мека, ако имате гъста и суха коса, определено я пробвайте.

Последното нещо е основата за мигли на Golden Rose ще кажа само спестете си тези 5 лв. не си заслужава. Никаква разлика с нея и без. Очаквах повече.

А Вие какво си купихте последно?

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотен пост,обожавам продуктите на алверде!Имам едно запитване,виждам че си наясно с червилата,та сега покрай празниците искам да си взема нюд червила нещо като''the balm meet matte hughes mini'',но аз нищо не разбирам :D.Ако може да ми препоръчаш някакво такова сетче с минита до 60 лв.Благодаря ти много!!

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти кажа отидох да видя трите масълца на Алверде в ДМ и видях, че са заредели лимитка с шоколад и чили и някак си купих нея и забравих за маслата. :D Иначе много полезен пост, червилото на Мак много ми хареса, както и маската на Елсев.

    ОтговорИзтриване