Нови продукти от Catrice и Essence* | Есен 2017

Здравейте!

Както всяка година един от най-вълнуващите моменти през есента е идването на новите колекции на Essence и Catrice на пазара. Никога не разочароват, защото предлагат все по-интересни и иновативни продукти на супер разумни цени. Аз съм голям почитател и на двете марки и си имам няколко много любими продукта от колекцията за есен/зима 2017 година.


Започвам с най-голямото нещо на снимката, а именно палитрата, която съдържа 8 цвята и 2 формули. Има и крем, има и пудра. Цветовете са пигментни, лесни за преливане и работа. Опаковката е стабилна и има огледало. Според мен е чудесен старт за всяка beauty колекция.


Спиралата на Catrice Glam&Doll с водоустойчива формула за съжаление ме разочарова. Четката и ефектът, който дава на миглите е страхотен. Просто я обожавам, но ... има но. Винаги съм се чудила, когато някой се оплаква от размазване на спиралата или ронене през деня, не ми се беше случвало до сега ... Да, въпреки че е водоустойчива (уж) тя не издържа цял ден. Голяма греда според мен, много съм разочарована. А четката е страхотна.


За устни има цели 3 нови неща, които тествах и това са балсамът за обем. Който става, но не ми е любим. Едва ли бих си взела пак него. Знаете, че съставът е важен за мен, когато става въпрос за балсами. Червилото е в много компактна опаковка, с интересен дизайн. Малко по-хидратиращо, от колкото аз ги харесвам, но пък и тази формула все още си има последователи. Все пак не може все мат. И третият продукт е супер странен, като течен блясък. Матово червило, но не е мат, а е като матов блясък. Нищо не разбрахте сигурно от моето обяснение, но все пак.


Нещо ново, странно и интересно и за веждите. Сет за вежди с 3 цвята - вакса, сенки и о, изненада ... сенки с блясък. Странно е и честно казано не го разбирам. Но ваксата и нормалните сенки са си страхотни.



Prime And Fine Make Up Transformer Drops в тъмен и светъл цвят... 

Леле... имам толкова хубави неща да кажа за тях. Особено за тъмния цвят. Това нещо е тоооолкова яко, хора! Определено трябва да го пробвате.
Prime And Fine Make Up Transformer Drops са като концентрати за промяна на цвета на фон дьо тена. Светлите са като много, много светъл фон дьо тен, а тъмните са кафяв подтон, без да е оранжево или червено. Освен за промяна на цвета на фон дьо тена аз ги използвам за контуриране.

                                                

Ефектът, който дава е страхотен. Лесно се прелива, трябва много малко количество, защото капките са супер пигментни. Формулата им е кремообразна, но се разнася лесно и изглежда много естествено. Честно казано едва ли ще ги използвам по предназначение, но за контуриране ги използвам буквално всеки път, когато се гримирам.

Освен капките от Catrice са пуснали коригиращи писалки в 3 цвята - зелена, лилава, която имам аз и жълта. Формулата им е пигментна, покривна и като цяло много наситена. Даже трябва да се използва внимателно, защото цветът е доста наситен.


Да се върна на палитрата има 2 цвята за контириране, един руж и всичко друго общо взето са хайлайтъри. Един матов, два кремообразни и два с блясък.
Една никак добра палитра, която си заслужава пробването.

P.S. четката не става, както може да се досетите.


И преминавам към новостите на Essence за тази есен.

Започвам с това, което ме впечатли най-много, а именно блясъкът за нокти, който придава метален блясък. Сребърният цвят е уникален, предлагат се в общо 6 различни цвята и много ми допада като идея. От Essence предлагат и топ лак специално за целта, но аз въпреки това слагат отгоре и гел топ лак.

Освен тази нова серия продукти за нокти, пробвах още холограмния блясък и мога да кажа, че съм очарована от него. Имам номер 1 и изглежда много красиво.


Интересните продукти не спират до тук. Освен блестящи неща за нокти от Essence предлагат и гланц за устни с метален ефект, който определено не е нещо, което да носите всеки ден. Както и блестящи кремообразни сенки за очи, които все още не съм пробвала.

Още нови неща за устни има от редовната им серия матови червила, както и моливи.


Очната линия на Essence не е никак зле, много черна и лесна за нанасяне. С апликатор е, а не с четка.

Завършвам този доста дълъг пост със спиралата за мигли, която за съжаление не ми хареса, защото има супер много туш по четката. На моите къси мигли изглежда слепнато и не ми харесва какъв ефект им придава. Обаче Essence Lash Princess си остава като една от най-любимите ми спирали, определено си заслужава да я пробвате (тази в зелената опаковка).


Като заключение ще кажа, че има hit и misses в тази колекция, но определено хубавите неща са повече от лошите. Определено трябва да пробвате блясъка за нокти на Essence, както и цветовете за смесване на фон дьо тен на Catrice.


Love,
Snejana

*Продуктите са изпратени от PR. Публикацията не е спонсорирана.

You May Also Like

2 коментара

  1. Прекрасно ревю!
    Имаш ли някаква идея къде могат да се намерят Prime And Fine Make Up Transformer Drops?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Би трябвало да са заредени на дисплейте на Catrice

      Изтриване