Любими за Септември / 2017

Здравейте!

Макар, че повечето от вас сигурно са почивали още в началото на лятото, аз изместих лятната си почивка за началото на Септември и за мен това си беше един летен и морски месец. Това е и причината да има цели два слънцезащитни продукта в любимите неща през месеца.

Не че не използвам SPF цяло лято, но най-добре разбираш кое работи и кое не, когато го тестваш на морето. Много от вас сигурно знаят, че не съм фен на плажа, поради това че не мога просто да седя на едно място повече от 20 мин. Дори не обичам да се излежавам сутрин.

Ако между вас има хора, които гледат видеата ми. Ако не това е каналът ми --> Snejana Atanasova, в който скоро не е имало нищо ново. И да отговоря на въпросите кога ще има, ще Ви кажа не знам. В творческа пауза съм, като май ще стане с неопределен срок. Имах още презаснети видеа, докато не влязох във фазата, в която дори те ме дразнят и дори преди малко ги изтрих. Ама нищо де, има близо 200 видеа, като все може да намерите нещо интересно за гледане.


Започвам именно със слънцезащитние продукти. Много от вас ми писаха, че обoжават Photoderm Bronz на Bioderma и мога да кажа, че има защо. Леко олио, което не знам как го прави, но въпреки че седях само под чадър все пак имах лек бронзов загар без да изгоря или нещо такова. Функцията му за по-бързо придобиване на тен определено работи.

Спреят на La Roche Posay беше част от съдържанието на дамската ми чанта цяло лято и ми свърши отлична работа и на морето. Сестра ми също много го хареса. Супер лек, използвала съм го дори и върху грим. Не е мазен и е просто най-любимото ми нещо. Не съм използвала друго това лято.

Не си падам по финия скраб за лице или тяло, винаги предпочитам "доброто изстъргване" колкото и в последно време да се смята за вредно. Скрабът на Pixi не е изобщо такъв. В него почти няма скрабещи частици, супер фини са и е много нежен към кожата, но комбинацията от киселини и частици върши чудеса и дава отличен резултат. Кожата е мека, гладка и се усеща като нова.

За смяна на сезона между летните и зимните душ гелове предпочетох нещо неутрално като кафето на Yves Rocher. Един от най-любимите ми аромати на марката. Идеален и за сутрин и за вечер, много автентичен кафен аромат.

Floralista на Essie - мислех си, че е идеален летен цвят, докато не дойде есента и не започна да ми изглежда като идеален есенен цвят. Като формула лаковете не са кой знае какво, особено за цената си. Знаете, че според мен има идеални лакове и за по-малко пари, като гел серията на Essence или Avon.

Кремът за лице Idealia на Vichy ми беше любим цяло лято. Много ми хареса новата му формула. Браво още веднъж на Vichy, че преформулираха тази серия. Лек, подхранващ, но не тежък. Не се събуждам с мазна кожа. Използам го предимно вечер, но и за през деня е ок, ако сте с нормална кожа. Има много приятен аромат.

Очната линия на Benefit не е за всеки. Вижте ревюто и за да разберете защо тук. Но макар и да я използвам рядко, защото е кафява всеки път, който я сложа си казвам това е толкова добро трябва да си го взема и в черно. Много трайна, много ми е лесна за нанасяне (на мен иначе не е за всеки) Страхотна е, просто я обожавам.

Гланцът на Alverde май по-скоро влиза към есените ми любими неща, защото изглежда брутално върху тъмно матово червило.

И последното нещо е серумът/ концентрат с хиалурон на Nivea, който е доста икономичен, трябва само една малка капчица за цялото лице. Не видях за съжаление кой знае каква разлика върху кожата си в дългосрочна гледна точка, но ми хареса това, че оставя лицето едно много приятно хидратирано и кожата изглежда по-обемна, не знам как да го обясня, но има разлика след нанасяне. Бих го пробвала пак.

Това бяха най-любимите ми неща за края на лятото. Споделете ми вашите!

Love,
Snejana

You May Also Like

6 коментара

  1. Тези лакове на Essie само като видя цената и ми става лошо. А знам, че доста ги хвалят в интернет пространството. Имам един, който ми беше подарък, и си е просто лак като лак. Аз лично не гледам толкова издръжливостта, тъй като няма значение, какво ползвам, накрая винаги слагам Топ Лак на Avon и всичко ми се запечатва перфектно.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съгласна съм и аз разчитам на базата и на топа на Есенс и съм много доволна от тях.

      Изтриване
  2. Душ гелът с кафе на YR във Франция не се предлага и мисля, че ще трябва да се сдобия с него за подарък от България в крайна сметка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Леле как е възможно това? :O определено трябва да го пробваш, този с макадамия има ли го?

      Изтриване
  3. Биодерма за пореден път се доказват и с този продукт. Мислех да направя ревю на техни продукти и в моя блог, но каквото и да казваме ние човек трябва да опита за да се увери

    ОтговорИзтриване