Любими за Юли / 2017 +Video

Здравейте!

Преди бях напред с постовете в блога и излизаха преди видеата, сега със седмици не мога да наваксам с видеата. Обаче няма как да пропусна да споделя и тук за любимите ми продукти за изминалия месец, защото са страхотни и много любими.

Днес най-накрая успях да изпратя пратките от разпродажбата, някъде около половината. На момчето в еконт му стана лошо като видя колко неща имам да изпращам. Надявам се всичко да пристигне здраво! Все още очаквам доста хора да ми пишат дали искат или не спечелените от търга неща. А също и първият победител от giveaway-a във facebook страницата ми е изтеглен. Тук може да проверите кой е!

Любимите ми продукти за Юли са доста и сред тях има предимно нови и страхотни открития. Започвам с мокрите кърпички за почистване на грим на Alverde. Имат страхотен свеж аромат на ябълка и лайм. 100% памук са и най-важното е, че не лепнат. Много са свежи и идеални за лятото.

Един продукт, който изобщо не е нов, но пък много го използвах този месец е bronzing primer-ът на Bourjois --> ревю тук. Оказа се, че е идеално средство за това да добавите повече цвят към фон дьо тена си. Около 2 седмици бях с изкуствен тен и дори и най-тъмния ми фон дьо тен беше светъл и това се оказа чудесно за целта. Също така през лятото използвам повече кремообразни продукти и през седмицата, когато не използвам фон дьо тен използвам бронзиращата основа и кремообразен руж, за да придам малко цвят на кожата.


И като си говорим за фон дьо тен - Glam Beige ... страхотен. Фин, лек, добро покритие и подходящ за мазна кожа. Изглежда естествено, с натурален финиш. За момента това е един от най-любимите ми фон дьо тени. Даже обмислям да съм с него на сватбата на Буги.

Като говоря за нещо, което харесвам няма как да не похваля и очната линия на Mac под формата на писалка. Наистина отлична очна линия, черна, трайна, лесна за нанасяне. Общо взето в всичко се върти около сватбата и за всеки продукт си мисля - става ли за грима ми. Ще издържи ли.. Как да се гримирам? Особено последният въпрос доста ме мъчи, защото още не съм решила как ще се гримирам. Роклята е в кобалтово синьо и не знам какъв грим искам. За сега съм се насочила към бежово червило и до там :D

Най-накрая се навих да си поръчам балсама за коса Aussie и изобщо не съжалявам. Всъщност е 3 минутна възстановяваща маска и действа страхотно на сухата ми коса. Прави я мека и загладена. Общо взето взе да влиза в ритъм, защото доста дълго време се борех с нея.

За лицето в момента се наслаждавам на серума на Vichy - Idealia. Имах опит със старата формула и то негативен и общо взето бях несигурна дали това изобщо ще става за нещо, но новата формула доста ми хареса. Даже може да видите ревюто на серума --> тук.

Откритие на годината за мен са моливите (за очи) вежди на Trend it up, които са идеални за вежди. Обширно ревю на серията Trend it up може да видите --> тук. А сравнение на моливите на Trend it up и NYX може да видите --> тук.

Последното ми любимо нещо е душ гелът на Yves Rocher от серията I <3 my planet. Идеята на тази серия е да се намали отпечатъкът, който оставя Yves Rocher върху природата и да намали използването на пластмаса за продуктите си, като са разработили специална концентрирана формула от 100 мл. която е равна на бутилка от 400 мл. За сега има само 3 аромата, но според мен за напред ще има и още. Идеята много ми допада, а 1 капка наистина е достатъчна гъбата да направи страхотна пухкава пяна.


Не забравяйте да гледате и видеото, в което говоря по-детайлно за всички продукти + любимата ми чанта за лятото!

Кои са вашите най-любими продукти?

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Kърпичките на Алверде наистина са страхотни! Използвам ги за всичко и нито веднъж не съм си махала грима с тях :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  2. От къде може да се закупи фон дьо тенът на Лореал?

    ОтговорИзтриване