Haul: NYX, MAC и магазин за вносна козметика + VIDEO

Здравейте!

Два поста тази седмица, направо надминавам себе си ... :D не е смешно, знам. Все по-рядко ми се случва да пазарувам козметика и то в такъв обем, но от време на време се поотпускам. За този haul виня съдбата и за това, че се случи така че откриха шанда на NYX точно когато ми трябваше прах за пране от магазина, в който си купувам вносна козметика. Там е точно - влизаш за едно нещо и излизаш с 50 лв. по-малко.

Сега забелязвам, че има разминаване между нещата на снимката и видеото, за това непременно го гледайте. Ако не Ви се слуша 5 мин. обяснение какво се случва с косата ми в момента и защо не харесвам шампона на TreSemme може да си го пуснете от средата.


Започвам по ред именно с шампоана, с който за съжаление ще се наложи да се разделим. Много ми се искаше да се харесаме с него, защото е с кератин и би трябвало да заглади косата, но обаче не се разбира със скалпа ми. Поради тази причина се върнах към добрия стар шампоан Здраве за сух скалп с алое вера. Ако имате сух скалп този или варианта с чаено дърво са за вас.

Откритието на haul-a е гелът против пъпки на Neutrogena е уникален. Наистина действа, не знам дали за 4 часа, но намазваш пъпката и тя изчезва. А струваше и само 3-4 лв. за съжаление го има само в този магазин, който не мога да си спомня как точно се казва - нещо от сорта на Моя магазин или нещо в този дух, май беше Чист дом. Ако Ви попадне някъде непременно си го вземете.

Пак от там си взех и самобръсначки на Gilette, но леко ме разочароваха, защото не оставят кожата толкова мека колкото тези с 5 ножчета, не мислех че има чак такава разлика, но я усещам. Е, пак са си на аванта, защото бяха само 17 лв. за 4 броя, а обикновено 2 са за 15 лв.

От Виена си взех няколко неща от новата серия на Balea с активен въглен, като за тях дори съм подготвила цяло отделно видео, за това няма да говоря повече.


NYX, NYX ... ах, как се сдържах да взема само 4 неща не знам и аз. 4, но пък какви. Бях си набелязала тези неща от самото начало. Взех Glitter Primer за разни експерименти в YouTube, очната линия е брутална, цялата серия цветни очни линии са страхотни, искам всички цветове, със сигурност ще си взема още няколко. За веждите се спрях само на 2 неща... УаУ, нали? Помадата за вежди, както и микро моливът са страхотни. Като цяло няма да сбъркате с нито едно от 4-те неща на снимката. Нямам търпение да пробвам и нещата за лице, харесала съм си фон дьо тен, коректор и основа за сенки.


Получих няколко подаръчета от my baby Jays Deen :D за което съм му страшно благодарна. Очна линия Mac от пролетната колекция и убийствено розовото червило Candy Yam Yam, супер популярен цвят, все още не съм го пробвала и не знам дали ще ми отива. Толкова е ярко, направо свети със собствена светлина. Мисля си, че ако съм блондинка ще ми отива повече. 

Две стейнчета или там както се водят на Benefit, с тях трябва да се внимава, дори когато ги тествате на ръката. Нямат изтриване. Имат блясък след като се нанесат на устните, а след като падне остава лек цвят. Може да се използва и върху лицето, но всяка страна трябва да се прави по отделно, защото иначе става на петна. Малко са странни и трудни за работа и не знам дали бих ги препоръчала.

Околоочният крем на Loccitane беше с приятна консисетнция, но ми стигна само за 1 тест и не можах да преценя дали ми харесва или не.

И маската за коса не бих я взела отново, не върши нищо.. или моята коса е много суха. Не знам, имам чувството, че всичко седи отгоре и нищо не прониква в косъма и за това е толкова суха. 


Споменавала съм, че съм много стриктна, когато става въпрос за съдържанието на дезодоранта против - нетрябва да има алуминий, парабени и алкохол. Е, доста трудно се оказа да намеря нещо, което всъщност върши нещо. След като никъде не намерих Lavilin, за който съм писала тук. Реших да пробвам нещо ново и май до сега нямам успех. Дезодорантът на Vichy изпълнява изискванията ми, но някак не действа. И не мога да го препоръчам, лично на мен ми трябва нещо по-силно, но пък от към състав е чудесен.


За повече информация за палитрите на Zoeva гледайте видеото! Скоро ще ги видите и във видео, защото са прекрасни!

Love,
Snejana

You May Also Like

3 коментара

  1. Имате ли представа на каква основа е този гел против пъпки на Neutrogena? Вероятно в съставът има някаква киселина, която да изчиства пъпките толкова бързо.. Преди години третирах показала се пъпка със салицилов спирт и едно кремче от аптеката, което буквално "изгаряше" пъпката за броени часове. За една нощ вършеше чудеса, но отдавна съм изхвърлила опаковката и не помня точно какво беше..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Има и то доста. Съставът лесно се намира онлайн. Скоро ще му направя и ревю. :)

      Изтриване
  2. Много интересен блог и много полезна информация :) на марката TRESemme и аз не харесах нито шампоана нито балсама беше черна опаковка със зелено отпред по спомен...само ме е яд,че опаковките са гигантски.Обаче пяната за коса е страхотна и ухае супер, extra firm control се казва.На neutrogena почти всичко харесвам.Запалих се и аз за цветната очна линия на NYX

    ОтговорИзтриване