Любими лакове за пролетта и лятото | 2017

Здравейте!

Публикацията днес е за любимите ми пролетни цветове, като тук може да видите любимите ми от преди 3 години. Странно е, че нямам за миналата година, тогава общо взето бяха всички пастелни цветове от гел серията на Avon.

Днес беше дипломирането ми, държах да се похваля. И въпреки, че уж щях да си почина пак не ми остана свободно време, не знам как го правя това, талант за пилеене на време. Реших все пак да Ви споделя любимите ми лакове за нокти в момента, като това е топ 5 в момента. Има още няколко цвята, които ми бяха много любими, но ще има да изброяваме 100 години, за това ги сведох само до тези.


Sally Hansen цвят: Creme dela creme
- много базов цвят, но винаги необходим, в момента съм в мания за цветенца и това е идеалната база. Иначе трябва да кажа, че очаквах повече от марката при положение, че има такива големи претенции за "най-продаваната в Америка". Цветът Creme dela creme на 2 пласта някак не ми седи достатъчно плътно. Но пък плюсът е, че на 2 седмици не е мръднал. Така че съм със смесено мнение.

Avon Mark цвят: Fabulous
- много харесвам гел серията на Avon. Повечето ми лакове са от нея и когато пуснаха този динено розово-червен веднага си го взех. Харесвам формулата, а и голямото разнообразие от цветове, най-вече за пролетта и лятото.

Essie цвят: Floralista
- преди години бях пробвала лаковете на Essie и не останах особено доволна от трайността. С хубава база и топ лак всичко е наред (за щастие) и си издържа цяла седмица. Формулата е много пигментна и дори на 1 пласт изглежда добре цвета. В опаковката не изглежда толкова добре, колкото на ръцете. Не бях фен на цвета, докато беше в опаковката, но след като се лакирах с него направо се влюбих. Даже получих комплименти за него, което не ми се беше случвало до сега.

Avon Color Trend цвят: Juicy
- друга серия на Avon, която не е гел, но определено не е за подценяване. Според мен между формулите няма разлика и Color Trend е добра, колкото гел серията. Цветовете са по-свежи и живи, а ментовият нюанс се постига на 2 слоя.

Trend it up цвят: 111
- много хубава опаковка, харесва ми размера, не съм фен на огромните опаковки, особено на такива ярки цветове. Trend it up ме изненада с този супер ярък оранжево-прасковен лак. Цветът става идеален след 2 слоя, като има много блясък в него и на мен ми харесва за педикюр. Като Fabulous на Avon също е много подходящ за тази цел.

Това са любимите ми цветове в момента, както казах изборът не беше никак лесен. Особено когато много дълго време се придържах само към телесни нюанси чак ми е странно, че този път има толкова цвят в публикацията ми. Моята колекция лакове за нокти може да видите тук!

Love,
Snejana

You May Also Like

1 коментара

  1. И аз съм чувала много добри мнения за лаковете на Sally Hansen. Явно като издръжливост определено са много добри!

    ОтговорИзтриване