Review: Bubbly Cosmetics | Matte Lip Gloss*

Здравейте!

Откакто има течни матови червила май изобщо не се сещам за стандартните формули. Също така непрекъсното съм в търсене на най-добрата формула. И за това е странно, когато пробваш ново червило и то ти хареса толкова много.

Между другото часът е 00.15, а на мен не ми се спи и още ми е странно как, когато съм супер ангажирана писането в блога ми върви по-лесно. Имаше около месец, в който "си почивах" и тогава и цял ден да нямам никакви ангажименти дори не си отварях блога, а сега пълен парадокс. Но да се върнем на ревюто...


Bubbly Cosmetics е нова за българския пазар марка, като родом е от Турция. Първото, което може би ще си помислите, когато го видите е, че прилича на Кайли Lip Kit, според мен напълно ненужно, но няма какво да се лъжем сигурна съм, че има и доста хора, които биха си го поръчали само заради приликата. С времето съм разбрала, че опаковката не е важна, но при качествата съм безкомпромисна.

Но дори и аз бях малко негативно настроена, въпреки че винаги приемам ролята си на блогър сериозно и гледам да не съдя продуктите предварително. Всичките ми предразсъдъци се изпариха в мига, в който го пробвах.


Гилзата и апликаторът са стандартни. Опаковката е от 5 мл. Формулата на червилото не е нито прекалено течна, нито много гъста. Идеална е за лесно нанасяне, като дори и да не сте сложили балсам за устни червилото се плъзга по тях и не изглежда неравно и грубо, като при други подобни продукти.

Обещава плътни, обемни и матови устни, като определено мога да кажа, че ги изпълнява. Има силен евкалиптово/ментолов аромат, като предполагам, че оттам идва ефектът с обема. Малко ми е силен и странен, но не е траен. Странно е как изглежда като обикновено матово червило, а нанесено на устните се усеща доста по-различно. Ако трябва да опиша ефекта е точно на яките, матови устни тип Instagram.

Нанесен на устните цветът издържа доста добре, дори след ядене. Не знам как би било при по-тъмните нюанси.


Във видеото вдъхновено от Huda Beauty --> тук. С грим в розово злато в модерните червени нюанси, използвам и червилото на Bubbly Cosmetics. Като скоро ще го включа и в други видеа, за да видите по-добре.

Matte Lip Gloss от Bubbly Cosmetics се предлага в 5 нюанса, като аз определено искам да пробвам 3-те, които са неутрални. Този на снимката е номер 2 Soft, като Candy и Chocalate определено си засужават. Candy ми прилича на Ring a Bell от Aura, един супер използван от мен цвят, а Chocalate е доста странен и непопулярен, ако си падате по кафявите червила то това е must за вас. Другите два са класическо червено и цикламено розово.

Червилото идва мноооого добре опаковано, като цяло не бях използвала червило, което има толкова много опаковки. Има картонена опаковка с целофан и холограмен стикер (или там както се казва), след това самото червило е обвито в още една опаковка. Честно казано не го очаквах, но останах приятно изненадана.
За съдържанието мога да кажа, че е стандартно. Липсва силикон и парабени, има минерално масло. Първата съставка е емолиент, след това имаме восък и още един емолиент, както и рициново масло. Има още парафин и пчелен восък.

Както вече казах стандартно, разгледах съставът на още няколко подобни продукта и бих казала, че са доста близки. Tака че нямам забележки.


Като заключение ще кажа, че ми харесва, колкото и да се колебая винаги, когато става въпрос за продукти за устни, а още повече матови течни червила. Ще кажа големите думи, това е най-хубавото матово червило, което съм пробвала. Трайно, усеща се комфорно и устните наистина изглеждат като на мацките от Instagram. Станах фен!

 Bubbly Cosmetics | Matte Lip Gloss- 5 мл. цена: 20 лв.

Love,
Snejana

* Продуктът е изпратен от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

4 коментара

  1. Ааа, много ме заинтригува, много! Непременно ще ги погледна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да кажеш, ако го пробваш какво мислиш, защото винаги ми е интересно чуждото мнение :)

      Изтриване
    2. А къде може да се намери?

      Изтриване
    3. Розовите надписи в текста са линкове :)

      Изтриване