February Favourites / 2017 + Video

Здравейте!

Месеците си минават, ето вече идва и края на Март, а аз едва сега стигнах до любимите ми за Февруари, но в този момент ще използвам един много често използван израз от всеки блогър "по-добре късно, от колкото никога". Така и аз с около 2 седмици закъснение, напълно планирано стигнах и до най-любимите ми продукти през Февруари.

Тук обаче идва и интересното, а то идва точно от това, че постът се забави. Няма да карам продуктите по ред, а ще започна с един скраб за устни, който вместо да харесвам все повече, аз харесвам все по-малко. Това е скрабът под формата на стик на Sephora. Има аромат на мед и в началото вършеше доста добра работа, но изведнъж захарните частици изчезнаха и стана доста стандартен балсам за устни. Което си е огромно разочарование.


Сигурно Ви омръзна да слушате за душ гела на Cottage, но нямаше как поне в един брой на любимите ми продукти да е най-отпред. Богат шоколадов аромат с осезаема нотка на лешник. Толкова ми харесва, че имам опаковки за още една година напред.

BioNike е нова за българския пазар марка, но в Италия е добре позната. Не харесвам сухите масла и се изненадах, когато това ми допадна толкова много. Най-вече, защото ароматът не е типично като на сухо масло - тежък и ориенталски, а е лек и плодов, който върху косата и тялото се запазва за много дълго време.

За фон дьо тена на Bourjois слушахте, гледахте и четохте много през последните месеци, но това, което мога да кажа е, че това НЕ е фон дьо тен за мазна кожа, ако сте със суха обаче съм сигурна, че много ще Ви хареса. Повече тук.

Същото се отнася и за палитрата на Makeup Revolution - една невероятна палитра, всеки трябва да я има. Вижте ревюто и и още снимки --> тук.

Ако Ви кажа от колко време исках да пробвам серум за мигли. Аз имам най-късите и кравешки мигли ever и си е голямо предизвикателство за всеки серум да се опита да им придаде нещо повече. В момента на едното око използвам Bonilash, а на другото Lash, Lash Baby и се надявам много скоро да има видими резултати и от двата, защото ми харесват подобни продукти, виждала съм, че имат ефект и се надявам, че ще подействат и при мен.

Толкова мислех на какво ми мирише чая на Clipper и изобщо не осъзнах, че ми мирише на цветето карамфил, ама много реалистично, все едно имате истински букет. Много силен и приятен аромат. Странно е да го пиеш, но това е наистина един много вкусен чай.


Не пропускайте и книгата, която този месец е посветена на физиката, но въпреки това е супер интересна, дори и да не се интересувате от това.

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Наистина ме заинтригува с чая и душ гела на cottage. Досега не съм ползвала техни продукти, но съ сигурност след толкова похвали ще си го купя! ��

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Този аромат ми е най-любим, харесвам още и този с черешата. :)

      Изтриване