Нови продукти | Essence, Aura, Catrice, Rimmel и Bourjois

Здравейте!

Пролетта започва не само с хубаво време и но и с нови продукти. Знам, че подобна публикация би Ви била полезна, особено когато вече имам изградено мнение за някои от продуктите.

Започвам с новите продукти на Catrice и новите им продукти за устни. Това, което успях да пробвам е гланцът за устни с апликатор. Стандартна формула в интересна опаковка. Според мен новата им серия предлага доста интересни и иновативни за дрогерийната козметика неща. Ако харесвате подобни продукти мисля, че ще Ви допадне. Другият нов продукт е червилото, което според мен е вдъхновено от новата серия на Benefit червила с два цвята за контуриране на устните с едно движение. Формулата е кремообразна, а опаковката се усеща доста по-луксозно от очакваното. Новите палитри не ми допаднаха много, цветовете са горе долу, но са само блестящи, би било добре поне 2 от тях да са матови. Фон дьо тена 24H made to stay от друга страна ми хареса от първото нанасяне. Комфортна формула подходяща за широк спектър от кожа, както за комбинирана към мазна, така и за по-суха и нормална. Цветът ми 010 е идеален за мен и е със средна издържливост и изглежда естествено.


Преминавам към Essence и обновената им серия. На кратко за спиралата, харесвам четката, но можеше да е една идея по-гъста, все пак обаче виждам потенциал в нея, щом формулата се сгъсти още малко. Друга нова тяхна спирала е от серията Princess, знаете, че харесвам тази в зелената опаковка и имам големи очаквания към новата. Нещо, което нямам търпение да пробвам е гелът за вежди от типа на deep brow pomade, дано да е добър, лошото е, че е само 1 цвят. Ако харесвате гела от серията с фибри за вежди вече се предлага в нов цвят, същото се отнася и за обновената формула на основата за сенки, която вече е с по естествен цвят.


Най- интересни за мен обаче са новите сенки за очи. Имате възможност да избирате между голям брои единични сенки за очи, които сами може да подредите в палитра с 4 или 8 цвята. Идеята е брилянтна, няма еквивалент на дрогерийния пазар, но... Има но и то е доста сериозно, за напред трябва да се работи върху подобряването на формулата, наистина за цената си не може да очакваме много, но често казано останах леко разочарована. Не съм ги пробвала с основа за сенки, но не всяка жена използва основа, фиксиращ спрей и още 5 неща за да накара сенките и да изглеждат добре.


Като говорим за спирали, разрастването на бранда Aura продължава с нови спирали и очни линии. Знаете, че харесвам техните продукт, радвам се да видя и избори при четките на спиралите за очи. Имам си две любими спирали, с подобни тънки четки, които за съжаление обаче не са в дрогерийния клас, така че за хората с къси мигли, това е страхотно. Lift it up е спирала за придаване на дължина, която разделя миглите и запазва добре извивката им, докато Plump it up е за придаване на обем. Очната линия от друга страна не е под любимата ми форма, но съм забелязала, че когато става въпрос за очна линия всяка жена е различна, за това и се предлагат толкова много разновидности. Очната линия е течна с четчица, като се предлага и във вариант за чувствителни очи. Харесва ми това, че е много черна и гъста, лично за мен обаче е доста трудна за нанасяне, но пък сестра ми харесва точно такива.


През годините се превърнах в голям фен на Bourjois, най-вече заради това, че според мен сред дрогерийната козметика, техните продукти са едни от най-качествените. Рядко нещо ме разочарова, жалко обаче с новата основа за сенки изобщо не се разбрахме. Бях я взела още преди няколко седмици и когато ми я пратиха съм на косъм да отворя и 2-рата опаковка, за да проверя дали формулата на моята не е стара, отворена или проблемът да е в конкретната бройка. Ето точно колко бях изненадана, когато видях, че изобщо не работи при мен.

Сенките за очи са в красиви цветове, но формулата е леко прашлива, така че ги тествайте преди покупка. Цветът е средата е с едър брокат, другите са сатенено матови. Червилото е от серията Rouge Edition Velvet, като финишът е полу-матов и остава като стейн на устните. Приятна и комфортна формула, която е със средна трайност.


Ако сте почитатели на поредицата за"50 нюанса", то 50-те нюанса по-сивата колекция на Rimmel със сигурност ще предизвика вашия интерес. Тя включва нови цветове и опаковки на bestseller продукти на марката, като Stay Matte пудрата, като нейно ревю може да видите --> тук. От новата серия най-много ми харесаха лака за нокти, формулата на Rimmel винаги ми е допадала, а цветът Mr. Grey е много красив в момента съм с него и определено забелязвам тенденцията, че студените цветове ми отиват повече. Спиралата също ми допада, удобна четка и сравнително гъста формула. За червилото и кремообразния молив съм със смесено мнение, червилото е хубаво класическо червено, в секси сребриста опаковка, която обаче ми се струва някак по-евтина от стандартните им опаковки, а моливът, знаете, че не съм фен на подобни продукти и просто нямаше как да се харесаме с него, но пък цветът е готин.


Кой от новите продукти излезли през последните месеци привлече вниманието Ви? Искате ли да пробвам нещо конкретно, споделете ми кое е то!

Love,
Snejana

*Продуктите са изпратени от PR!

You May Also Like

10 коментара

  1. И аз получих същите цветове сенки + палитрата на Essence и толкова им се зарадвах, но радостта леко секна като ги суочнах на пръв прочит. Ще ги помъча още малко с различни бази и дано се спогодим :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами да, за всеки ден и съвсем лек грим може и да стават, но са много прашливи и слабо пигментни.

      Изтриване
  2. Със сигурност ще разгледам новите червила от Catrice, който имитират тези на Benefit.
    Идеята на Essence да създадеш своя собствена палитра е много добра и ми допада, но не бих си купила, защото имам лош опит с техни сенки. А и както си мислех и както ти потвърждаваш с мнението си - явно формулата на сенките не е много добра. По съм заинтригувана от новите четки на марката.
    Цветът на очната линия на Aura ме впечатли колко е черен - ще я погледна задължително. Плюс е, че имат и такава за чувствителни очи (аз имам такива).
    (Нямам търпение да разгледам тези продукти, но все още ги няма в моя град. Надявам се скоро да ги заредят. Днеска ходих да проверя след като прочетох поста.)

    Въпреки, че не харесвам поредицата "50 нюанса", когато видях лака от серията се влюбих в цвета и си го купих. Но последва едно голямо разочарование. Лакът се сгъсти за 1 седмица, през която се лакирах общо 3 пъти. Не знам дали съм изтеглила късата клечка и ми се е паднал някой много стар (защото, нали са бестселъри). За пръв път ми се случва такова нещо, а обожавам лаковете на Rimmel и само с тях се лакирам. Но този много ме разочарова и отиде в боклука, защото не ми се занимава да разреждам лакове.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За лака, ужас, защото наистина е много хубав цвят, аз се лакирах само веднъж с него за сега преди 4-5 дни, дано не се сгъсти, защото много ми харесва.

      Изтриване
    2. Да и на мен цвета много ми хареса. Мислех си да си го купя пак, но ако отново се сгъсти ще ме е яд. Ако искаш, може да споделиш как е лака след 2-3 седмици. Може само моя да е бил дефектен :D

      Изтриване
  3. Здр. Снежи, много съм си харесала сенките на Буржоа, ако може повече мнение или ревю с тях аз много харесвам марката и от дълги години ги използвам, преди съм работила в нагазин Бонжур до, като съществуваше в Русе. Можеш да си представиш колко техни неща имам, но специално за сенките искам ревю.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Представям си, аз ако работя на такова място в края на месеца аз ще им дължа пари не те на мен заплата. :D

      Изтриване
  4. От доста време искам да пробвам спиралата на Bourjois Twist Up the Volume. Някой има ли отзиви?

    ОтговорИзтриване
  5. Hmm,аз изобщо не се разбрах със спиралата PLUMP IT UP на AURA, сплъстява миглите ми и обемът не е нищо особено.Но като цяло аз не се харесвам много със спиралите на AURA, това според мен им е слабата страна :D А как се представя спиралата на Essence, защото съм й хвърлила око?

    ОтговорИзтриване