PR packaging unboxing | Part 7

Здравейте!

Доста голямо забавяне се получи между "PR  packaging unboxing" постовете в блога, но нещо все не ми бяха те на дневен ред и в днешната публикация реално погледнато ще разгледаме нещата от миналата година.

Получавам смесени отзиви за поредицата и реално не знам дали да я продължавам, така че споделете какво мислите по въпроса.

Започвам с Mild cleansking foaming gel от Bioderma. Той е един от най-новите продукти на марката и е предназначена за чувствителна кожа, като нежно почиства замърсяването по кожата. Формулата е интересна, защото не е точно гел, а като мел крем-гел. Предлага се в опаковка и от 45 мл. като дори и този размер ще Ви стигне за доста време. Цената е около 4,50 лв,


Продължение на серията Dermablend на Vichy. Изненадващо има много разлики между старата и новата формула. Като ще направя и отделно ревю, за да ги видите и на снимка. Новата е мусообразна и ми прилича малко на един любим мой фон дьо тен от преди няколко години на Rimmel Stay Matte. Видео с фон дьо тена --> тук и тук.


Блестящ балсам с къпина и масло за устни с френско грозде от Nivea. Съставът на стика е ок, но в този на маслото за съжаление има минерално масло, а аз май имам развита алергия към него.


Серията Geisha на Aura е една от най-добрите според мен на марката. Очната линия е с качество high end, трайна, матова и черна. Течното червило ми е любимо, както всички на марката. Същото се отнася и за миглите на марката. Трансперантната, матираща, пресована пудра е много удобна за път, като минус е това, че оставя бяло, но пък все пак вдъхновението идва от гейшите, а техните лице са покрити с точно такава бяла пудра. Ружът е много красив, матов и носи удоволствие дори само да си го гледаш.


Новата спирала на Max Factor False Lash Epic с изключително странната четка изобщо не успя да ме впечатли. Даже имам страх от подобни четки, защото не знам до колко си личи, но е наистина голяма, а за къси мигли като моите май е по-добре с тънка, с тях виждам по-добри резултати. Но като цяло според мен това не е една от най-сполучливите спирали на марката.


Зимата е по-хубава с ароматите на Yves Rocher от коледната колекция. Даже все още съм със сапун за ръце от тази серия с аромат на мандарина и канела, този с боровинките обаче се оказа по-добър. Пълно ревю на серията може да видите --> тук.


Бях на готварски курс в "Академия изпечи с любов" на София Мел, където се учих да правя празнична погача, с която между другото избих рибата на Коледа, даже баба ми иска рецептата, за да си я направи и тя. Снимки с рецептите --> тук. А тук може да се запишете за участие в академията. Уроците се провеждат в училището по хлебни и сладкарски технологии в София. 


Vichy в последните месеци имат страхотни промоционални комплекти. Даже в момента на цената на крема за лице получавате и крем за околоочния контур и много готина козметична чанта. Около Коледа бях пуснали тези метални кутии с крем за лице и мицеларна вода, като кутията наистина е много хубава, сестра ми веднага отвлече моята. 


Друга марка, която има много добра политика към клиентите си свързана с подаръци и промо комплекти е La Roche Posay. В края на миналата година подарък към покупката беше този комплект, идеален за път. С мицеларна вода и мини спирала за очи. Като в чужбина вече продават голяма опаковка от спиралата, защото наистина се оказа мнооого добра.


Най-обичам да получавам подаръци за чуждите рождени дни. Така стана и за 7-мия рожден ден на Fashion Days, като подаръците получиха техните клиенти. Честит празник още веднъж! И повече поводи за големи намаления!


Актуална информация може да намерите в инстраграм страницата ми и най-вече в инста стори. Подозирам, че не го използвам по предназначение, но напълно съм загубила тренинга да правя влогове. Мисля да направя live видео, но все отлага.

Love,
Snejana

* Всички продукти са изпратени от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

0 коментара