Maybelline Color Sensational | Swatches*

Здравейте!

Днес ще Ви споделя повече за червилата Color Sensational на Maybelline. Дори не знам колко точно са всички предлагани червила от серията, но тя непрекъснато се увеличава и обновява. 

В серията се включени най-различни формули. Има класическата кремообразна, мека и хидратираща, както и такава с по-силен пигмент. Любимата ми е матовата формула, защото едновременно е матова, но не изсушава устните. Не е трайна като на течните матови червила, но пък и не прави устните като стафиди. Перлената формула изобщо не ми хареса, изглежда ужасно върху мен. Същото се отнася и за електриковите нюанси, преди имах много подобни цветове, но сега мисля, че не ми седят добре. Но пък тъмните и пепелните са страхотни.

Нямат някакъв характерен аромат или поне аз не усещам да имат. Той е съвсем лек и леко сладък, но едва се усеща. Опаковката е с пластмасова капака и с метална гилза. Съдържа 4 гр. продукт.


- 940 Rose rush- пепелно розов цвят с нежна и хидратираща матова формула.

- 886 Berry Bossy- боровинково лилаво, с щипка червени боровинки в него. Матова формула.

- 887 Blackest Berry- сладко от къпини върху устните. Наситен тъмно лилав нюанс. Матова формула.


- 250 Mystic mauve- един от най-популярните нюанси, смесено бежово, розово и лилаво. Кремообразна формула.

- 245 Migic mauve- розово mauve, перлен нюанс. Върху мен изглежда просто скандално.

- 906 Hot plum- цикламено розово, ярък и наситен цвят. Аз не се възприемам с подобни нюанси. Кремообразна формула.

- 902 Fuchsia flash- Барби розово, отново много ярък и интензивен нюанс. Кремообразна формула.


- 140 Intense pink- нежен розов цвят, пастелен, който съвпада с цвета на устните ми. Кремообразна формула.

- 904 Vivid Rose- красив розово-червен цвят, в градината ни в Пазарджик има роза със същия цвят, изглежда ярък, но не прекалено. Кремообразна формула.

- 910 Shocking Coral- красив цвят за лятото, изобщо не е толкова шокиращ колкото в гилзата, но от ярките цветове този може би ми допада най-много. Кремообразна формула.


Като заключение ще кажа, че ми харесват, има голям избор от цветове и различни формули. А също така са на добра цена, често има намаления. Харесаха ми матовите нюанси, защото са с много комфортна формула, ако не харесвате устните Ви да са сухи тези червила ще Ви допаднат.

За да видите цветовете как точно изглеждат нанесени, не пропускайте да гледате видеото.


Maybelline Color Sensational - 4 мл. цена: около 10 лв.

Love,
Snejana

* Продуктите са изпратени от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

1 коментара

  1. Аз имам 887 Blackest Berry и го обожавам. Най-тъмния цвят е в колекцията ми и през зимата много го носих. (аз усещам аромат на ванилия, че има червилото, но не натрапчиво, а много леко и приятно.) Споделям мнението ти за формулата на матовите червила, много е приятна и лесна за нанасяне и носене.
    Все се чудя на цвета 886 Berry Bossy - много ми харесва, но все нещо ме спира да го купя... опасявам се да не ми стой странно. Въпреки, че като го видя и сега и във видеото на теб, отново много ми харесва.
    И аз не се харесвам със седефени червила. :D На теб ти напомня на 90-те, а на мен на червило на баба ми. :D (на която и стой добре, но аз не се възприемам с такъв ефект червило.)
    910 Shocking Coral много ми хареса как ти стой, но в гилзата изглежда стряскащ цвета поне за мен. Не бих предположила, че така изглеждащ цвят в гилза, ще излезе толкова приятен цвят на устните, особено за пролетно-летният сезон.

    ОтговорИзтриване