Haul: Sephora, Lierac, Alverde, Avon и още много + Video

Здравейте!

Приятели, за много години! Бъдете здрави! Време е и за първия пост за тази година ... леле, как само минава времето. Започнах този блог в началото на 2013 и ето ни през 2017. Доста се замислих преди да напиша датата, ще съм от хората, които 2 месеца ще пишат 6 вместо 7.

Първата публикация за новата година всъщност ще бъде продължение на последния ми клип за 2016, а именно последните ми покупки през Ноември и Декември. Без да се бава минавам по същество, а именно с нещата, които си купих и защо. Някои от тях са нови, а други са стари любимци.

Започвам именно с един такъв любим продукт от Sephora, за който съм писала вече- Mud Mask Purifying & Mattifying или казано по-друг начин - любимата ми почистваща маска за лице. Една от малкото, от които виждам наистина ефект. За съжаление кожата ми е доста суха в последно време и я използвам само върху носа и локално ако имам някакви пъпчици.

Промоцията при която спестих 25 лв. в Sephora беше 3 за цената на 2 продукта с тяхната марка и аз си взех набелязаните booster-и за лице. Единият е с цинк за мазна кожа. Много ми харесва дори използван локално, когато имам някаква голяма пъпка една капка върху нея и веднага е успокоена. Другият е с витамин С за блестяща кожа. Много пъти съм казвала, че всичко с витамините веднага ми привлича вниманието. Него обаче не съм го използвала чак толкова много и за сега няма да споделям впечатления.


Друго място, от което поръчах няколко неща е Avon. Не бях използвала online формата за поръчка до сега и интересно са го измислили, особено ако нямате познат дистрибутор. Исках пудрата Magix, която се води HD finishing powder, оправда очакванията ми за добра пудра за baking. Много я харесвам и даже беше в любимите ми продукти за Октомври. За да закръгля сумата към количката добавих още и тампони с киселина, защото любимият ми тоник за лице Pure Skin е на привършване. За съжаление не ми харесаха много, защото са доста по-деликатни от него и изобщо не усещам да действат. И също така добавих два спрея за тяло, единият е с мед и  мляко, а другият с червена боровинка и канела.

При посещение на dm видях искания от мен комплект на Alverde - Winter Love, а малко по-късно открих и този с карамелизирана ябълка. А също така и приказната колекция малки масла за тяло, като определено това със Снежанка ми хареса най-много като аромат.

Напълно непредвидена беше покупката на серума с хайвер на Schwarzkopf. Имах нужда от нов серум, но този нещо не ме впечатли, въпреки че имам добри впечатления от новата серия на марката и харесвах шампоана и балсама от тази с масла.

Друго нещо за коса е сухият шампоан на Batiste. От както го има в България, може би от 2 години, не съм използвала друг сух шампоан. Този си ми харесва най-много. Ароматът с череша не ми е любим и едва ли ще го купя отново.

И последното нещо, което взех от там е топ лак и основа на Essence от линията за гел ефект лак за нокти. Говорила съм за нея милиони пъти и съм сигурна, че го знаете, защото публикацията ми за тях е една от най-четените в блога. Това, че 3 години по-късно продължавам да ги купувам е доказателство за това колко много ги харесвам. Щом една опаковка свърши веднага се купува нова.


От dm се пренасям в Ремедиум, където отидох с цел да си взема серума за лице на Lierac Mesolift, защото марката имаше 20% намаление, но си тръгнах с Hydragenist. По-нова серия и според консултантката по-подходяща за моята кожа. Може да поспорим за това с нея, но определено Hydragenist много ми хареса и скоро ще има ревю за него.

От там си взех още и мостра на шампоан на Здраве, а след това се върнах и да си взема шампоана с чаено дърво, който беше подходящ за моя проблем с много сух скалп. Ако не беше тази мостра едва ли щях да се насоча към тази марка, така че е добре аптеките да не си крият мострите, а да ги раздават по-щедро.

Имах нужда от ново попълнение на любимия ми корекор за зоната под очите, добре познатият Ви и трудно откриваем Catrice Liqide Camouflage. Като към кошницата с покупки добавих още и молив за вежди Essence, като единственият му недостатък е това, че трябва да се остри и автоматичен молив за очи на Maybelline, защото имаше 40% намаление на марката. Малко съжалявам, че не си взех розовата палитра, като беше само 13 лв. но ще се надявам скоро да ги намалят отново.

Покупките завършват с крем за ръце на Yves Rocher, писах подробно за коледната им колекция --> тук. Както и големи ролки за коса, като намирам тази си покупка за тотална грешка, защото така и не се справих с поставянето им. Като цяло съм скарана с оформянето на косата си и сега си седят в шкафа и заемат място.


Сърдечни благодарности за това, че ме четете от цяла вечност, защото за онлайн пространството и 1 месец си е много, а съвсем скоро ще празнувам 4-ти рожден ден!

Love,
Snejana

You May Also Like

1 коментара

  1. Супер много се смях, като ти четох коментара, че си забравила за това видео ;дд Понякога така се увличаме в покупките, че.. разбирам те. Пък и аз вече не спазвам поведение да ги пазя и събирам за покупки. Много хубави неща си си взела! Честити!

    ОтговорИзтриване