December Favourites / 2016 + Video

Здравейте!

Хей, последният пост с продукти за 2016 година... УаУ, не мина ли наистина бързо или имам слонска памет и помня дори какво съм правила през Януари 2016. Това да избера най-добрите продукти за 2016 ще е истинско предизвикателство. Нахвърлях един списък, но ще трябва да задраскам доста неща, защото в противен случащ ще трябва да снимам повече видеа от сезоните на "Дързост и красота".

Таз месечната серия на любими продукти е доста натоварена от неща на Avon, но покрай ГримBOX имам възможност да пробвам доста неща и някои от тях ми харесаха страшно много. Като фон дьо тена Avon True Colour Flawless. Както може да се досетите след моето непрекъснато напомняне за това колко е мазна кожата ми ... сигурно Ви е омръзнало, е изненада... вече не е :D сега е суха и тъй като нямах подходящ фон дьо тен, този на Avon оказа идеален, защото има добро покритие, сатенен финиш, но не седи изсушаващо и тежко на кожата. Не е толкова траен колкото другите ми матови фон дьо тени, след 5-6 часа вече не е много ок, но пък с малко пудра може да изкара и цял ден.


В последните ми няколко видеа използвам палитрата за контуриране на Douglas. Ревюто и може да видите --> тук. За нея ще кажа това, че хайлайтърът е бомба, изглежда като стъкло на лицето с лек прасковен акцент. Заскрежена праскова или нещо такова, просто уникален. Другите пудри са малко тъмни, но пък като пигментация са идеални и изглеждат добре въпреки това. Но най-добре е да я видите и на място, за да прецените как ще е на вашата кожа.

Следващите два любими продукта вървят в комплект. А това са моливът за очи на Aura в номер 605 и единичните сенки за очи на Llums в цвят Evergreen. Прекрасно изумрудено зелено като цветен акцент през зимата. Гримът, в който ги използвам ми е тотален фаворит за последните няколко месеца дори. Вижте го --> тук.

В любимите ми за месеца има парфюм? Да Ви кажа това май до сега за толкова време се е случвало не повече от 2 пъти. Avon Luck успя да ме пристрасти с искрящ бергамот, Кралицата на нощта, което е сорт тубероза, която повече прилича на зюмбюл, от колкото на роза и кадифено сандалово дърво, като последен акцент в аромата. Ако трябва да си избирам аромат по описанието му никога не бих се спряла на този, но има нещо в него, което направо ме пристрасти. Слагам си от него дори вечер преди да си легна.

И на последно място е вибриращата четка за лице. Все още съм с много смесено мнение за нея. Попада сред любимите ми продукти само заради онова вълнение, което има човек, когато използва нещо ново. Много и се радвам, но погледнато напълно сериозно и обективно, не знам дали не харесвам старата си вътряща се четка повече. Всеки път, когато я използвам мисля за това и не знам, дано когато дойде момента и за ревю да съм взела по-категорично решение.


Това бяха последните любими продукти за Декември 2016 година. От сега обаче мога да Ви кажа, че тези за Януари също са много вълнуващи, защото има марка, която е много нова за мен, но всичко по реда си.

Също така не пропускайте Giveaway-a във facebook страницата ми --> тук. И се гответе за голямата игра следващата седмица по повод рождения ден на блога!

Love,
Snejana

You May Also Like

3 коментара

  1. Поредното интересно и полезно видео от теб, Снежи. :) И аз много искам да си взема такава четка, но кога ли ще е...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря! Всякаква четка е добре дошла, не е нужно да е скъпа. Разликата се усеща веднага. :)

      Изтриване
  2. Много силно ми напомня това на моята "мазна" кожа... Която се оказа нормално със сухи участъци в последния месец :)

    ОтговорИзтриване