понеделник, 16 януари 2017 г.

4-th Birthday GIVEAWAY | КРАЙ

Здравейте!

След две седмици е 4-тият рожден ден на блога и по този повод искам да Ви зарадвам с подарък, за да изкажа благодарността си към вас за това, че сте до мен през всичките тези години!

Блогът винаги е бил кътчето ми за бягство и хубави емоции. Не мога да Ви опиша щастието, което ми носи, като част от мен е и просто го обожавам. С времето се привързваш все повече и повече. Наистина обичам да пиша и съм толкова щастлива с всеки пост, който публикувам. Това беше и причината, поради която направих това кътче, което ме отразява напълно, защото обичам да пиша. По-късно се появи и любовта ми към фотографията. Започнах да го водя само за себе си и постепенно читателите му станаха толкова много, че чак не е истина. Намерих толкова много приятели благодарение на него, последните дни са много емоционални за мен и само при мисълта за всички хора, с които се запознах благодарение на един блог ме карат да клатя глава невярващо с насълзени очи. Чувството е магично и те стопля отвътре. Това според мен трябва да е подбудата, която седи зад всеки, когато за първи път отвори blogger, това чувство на копнеж да създадеш нещо и да се грижиш за него. А не материалните подбуди, които за съжаление все повече блогъри имат, защото когато отделяш от времето си, от средствата си, всеки ден, всеки месец с продължение на години, нищо не може да те накара да се почувстваш добре, най-вече когато говорим за материални неща, дори започва в един момент да тежи и да се чувстваш използван и нещастен от това, което правиш. Но се отклоних от темата, това са разсъждения за цял друг пост.

Благодаря Ви още веднъж, че споделяте моята страст, че сте част от моето кътче, част от мен. Обичам Ви и се радвам, че четете това!


Кутията е сигурно 2-3 килограма, но няма да издам какво има вътре. Единствената подсказка, която ще Ви дам е това, че вътре може да откриете любимия ми хайлайтър за 2015 година, като ако някой е толкова любопитен  съм сигурна, че ще успее да го намери някъде из блога!

Правила за участие:

  • Изпълнете условията зададени в полето по долу. 1-вото изискване е да ме следите във facebook. За втората точка трябва да сте абонирани за youtube канала ми. Като за 2-рата точка е необходимо да копирате линка или да влезете в канала ми и да се абонирате, ако все още не сте го направили. За 3-тата точка просто споделяте публикацията във вашата facebook страница, така че да е видима.
  • Играта е отворена само за България!
  • Играта е валидна до 01.02.2017 година. Формата за попълване ще се затвори автоматично.
  • Изборът на победител става автоматично.
  • Всеки има право да участва само 1 път.


a Rafflecopter giveaway


Играта приключи! Благодаря на всички, които всеха участие, както знаете изненадите не спират и продължават и през фервуари, така че стойте на линия, скоро ще има нова!

В най-големия Giveaway за годината наградата отива при Радостина Георгиева!



След като Радостина не се свърза с мен повече от седмица е изтеглен нов победител. Честито на Ивета Георгиева! Ще очаквам отговор от нея, до три дни!



Благодаря на всички за участието!

Love,
Snejana

7 коментара:

  1. Петя Ангелова18 януари 2017 г., 13:35 ч.

    Страхотен блог! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито! Аз също приемам блога ти като кътче за бягство и полезна информация. Пишеш много увлекателно, честно! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честит Рожден Ден на блога ! Желая ти много успехи !

    ОтговорИзтриване
  4. Преди време случайно попаднах на твоя видео канал.Ти беше от първите български влогъри,които открих,а дори не подозирах,че в България има хора,които се занимават с това.До сега всяка седмица с нетърпение очаквам новото ти видео или нова публикация тук.Радвам се,че винаги съм оставала доволна от съветите ти,също така,че ми помагаш да избягам от реалността,да се потопя в едно женско царство,дори за няколко минути.Благодаря ти,Снежи.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...