Review: Lóreal Paris Pure Clay Mask | маски за лице *

Здравейте!

За съжаление краят на годината идва с много негативни емоции за мен, за това се опитвам да се разсейвам с голяма купа с коледни сладки и единственото сигурно нещо в живота ми, а именно блога.

Не знам защо все така се получава при мен (във всеки аспект в живота) но в момента, в който се почувствам спокойна и бум... всичко се разпада. Това е и причината, поради която напълно ми се промениха плановете за това как ще протече този месец и истината е, че по-добре да не снимам Vlogmas иначе ще съм по-зле от Гринч и само ще убия коледния дух.

За да се опитам за малко да забравя объркания си живот се пренасям към новата серия за лице на Pure Clay маски за лице на Lóreal.


Pure Clay се състои от 3 маски базирани на хумата, може би името го издава, но аз да си кажа. Могат да се използват самостоятелно, така и чрез тъй нареченият метод на #multimasking-а или да си наплескате на лицето всички маски, които имате, както правя аз. Или другият ми изключително любим метод е да си рисувам с тях по лицето... е ми детска работа какво да Ви кажа. Хубавото обаче на този метод е, че така за 10 минути получавате най-добрата грижа за кожата си, защото рядко се случва да имате нужда от една единствена маска за цялото лице. Особено ако сте с комбинирана кожа може да постигнете вместо освежена и почистена кожа - пресушена такава.

Ако ме следите от известно време със сигурност знаете колко много харесвам маската за лице на Sephora, това не се е променило, но кожата ми се промени. Все още използвам тази маска, даже наскоро си взех нова опаковка, но сега не мога да я използвам върху цялото си лице, защото тя е много силна и я използвам само върху носа, но повече за другите маски ще Ви говоря в предстояща публикация, а сега продължава към ревюто на трите маски от серията Pure Clay.


Маските са три, като покриват трите основни проблема - мазната кожа, кожата без блясък и неравната текстура.  Почистващата маска нанасям в зоната около носа, носа, челото и брадичката или казано на кратко Т-зоната. Ексфолиращата маска нанасям най-често на бузите, а детоксикиращата, където е останало място.

Когато става въпрос за избор и се чудите коя да изберете е важно да съобразите избора си с нуждите на кожата. А ако намерите и тестери ще е още по-добре, мисля, че из женските списания се намираха сашета.

Лично на мен най-интересна ми е ексфолиращата маска. Първо нямах такава в колекцията си, второ намирам я за интересна и трето виждам ефект от нея. Матиращата не е никак лоша, по-слаба е като действие от тази на Sephora, но пък поради тази причина спокойно мога да я използвам върху цялото лице. Детоксикиращата маска предтставлява най-малък интерес за мен, на моята кожа не прави кой знае какво. Според мен е по-подходяща за нормална, та дори и суха кожа, докато другите две могат да се използват от всеки тип. На опаковките им пише, че са предназначени за 10 нанасяния, което според мен е доста странно, защото от както ги имам сигурно съм ги използвала повече пъти и все още си изглеждат като нови.

Най-добрият начин за нанасяне според мен е с четка. Всяка плоска четка със синтетичен косъм за фон дьо тен ще Ви свърши работа.


Purity Face Mask с евкалипт
- почиства и матира

Съдържа евкалипт, оризова пудра, листа от евкалипт. Има лек свеж аромат, бледо зелен цвят и консистенция тип заквасена сметана. Нанася се лесно и гладко на кожата. Предназначена е за почистване и освежаване на масна и смесена кожа. Помага за почистване на черните точки и свиване на порите.

Съдържание:
Aqua/Water, Kaolin, Montmorillonite, Silica, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene, Glycol Propylene, Glycol, Oryza Sativa Starch/Rice Starch, Eucalyptus, Globulus Leaf Extract, Glycerin, Moroccan Lava Clay, Caprylyl, Glycol Citric Acid, Xanthan Gum, Methylparaben, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Ci 61570/Green 5, Ci 77492/Iron Oxides, Linalool, Geraniol, Coumarin, Citronellol, Parfum/Fragrance.


Glow Face Mask с активен въглен
- детокс и изсветляване

Съдържа оризова пудра, активен въглен, мароканска глина. Има свеж аромат и сив цвят. Консистенцията е като по-гъсто мляко. Формулата е гладка и няма едри частици. Предназначена е за кожа нуждаеща се от детоксикация и освежаване. Избистря тена след употреба. И според мен е подходяща за всеки тип кожа, най-вече суха или нормална.

Съдържание:
Aqua / Water, Kaolin, Montmorillonite, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene, Glycol Propylene, Glycol, Ci 77499 / Iron Oxides, Oryza, Sativa Starch / Rice Starch, Moroccan Lava Clay, Charcoal Powder, Caprylyl, Glycol Citric Acid, Xanthan Gum, Polyglycerin-10, Polyglyceryl-10 Myristate, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Linalool, Limonene, Parfum /Fragrance


Exfo Face Mask с червени водорасли
- ексфолира и обновява

Съдържа екстракт от червени водорастли, костилки от кайсия и мароканска глина. Има интензивен керемиден цвят и аромат с лека морска нотка. Формулата е гъста и пълна с малки пилинг частички. Подходяща е за ексфолиране и обновяване на кожата. Прави я осезаемо по-мека.

Съдържание:
Aqua/Water, Kaolin, Glycerin, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Dimethicone, Peg-100 Stearate, Prunus Armeniaca Seed Powder/Apricot Seed Powder, Perlite Polysorbate 20, Carbomer, Triethanolamine, Dimethiconol, Palmaria, Palmata Extract, Moroccan Lava Clay, Caprylyl, Glycol, Xanthan Gum, Montmorillonite, Tocopherol, Phenoxyethanol, Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499/Iron Oxides, Linalool, Parfum/Fragrance.


За съдържанито мнението ми е смесено. Очевидно не са най-изчистените откъм състав. Имат си от всичко, но пък определено имат и видим ефект върху кожата. Щеше да е по-добре, разбира се ако нямаше забeлежки по него, но има и натурални екстракти все пак.

Като заключение ще кажа, че перфекционистът в мен изпитва удоволствие от това, че са три с еднакви опаковки, но моите лудости са си за мен, а за самите маски мога да кажа, че са забавни за употреба, определено действат различно. Трудно ми е да реша коя ми харесва най-много. Според мен това зависи от това какви маски имате и от какво имате нужда. Аз нямах ексфолираща маска и може би заради това тя ме впечатли най-много. Харесва ми това, че се почистват лесно. Аз използвам плътна кърпа за еднократна употреба намокрена с вода. Така се махат за 1 минута.

Lóreal Paris Pure Clay Mask-  50 мл. цена: около 15 лв. /за брой

Имате ли си любима маска за лице?

Love,
Snejana

*Маските са пратени от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

2 коментара

  1. Много хубаво ревю :)
    Съжалявам за проблемите ти, дано те очаква по-щастлива и успешна 2017 г!

    ОтговорИзтриване