Winter Skin Care Routine + Video

Здравейте!

Blogger промени дизайна на платформата и сега е леко изнервящ, така че ще се старая да не го гледам много, че изобщо не обичам промените в приложенията.

Публикацията днес е посветена на грижа за кожата (през зимата). Тотално съм изпуснала да снимам измиващите продукти, но все пак ще кажа по няколко думи и за тях. Ако искате повече подробности не пропускайте да гледате клипа.

Започвам с почистване на лицето вечер. Ако имам грим използвам директно под душа измиващия крем на Kaufland Care, с който разтапям грима и го измивам много по-лесно. След това използвам гел или почистваща пяна, в момента използвам пяна с био арганово масло от био серията на Douglas. Много приятен продукт, непретенциозен, нежен, работи идеално с четката за лице, която използвам всяка вечер. Ако през деня не съм носила грим пропускам първата стъпка и преминавам направо на четката. В дните, когато имам повече пъпки използвам всяка вечер и гелът със салицилова киселина на Garnier, а ако всичко ми е наред го използвам през 1-2 дни.

След като изляза от банята се премествам на тоалетката ми, където винаги доизчиствам лицето си с тампонче напоено с мицеларната вода на Bioderma за мазна кожа (в зелената опаковка) нея харесвам най-много и според мен има осезаема разлика с бюджетните води, които не успяха да я изместят вече 4-5 години. С това приключва почистването на лицето ми. Тройно почистване- супер качествено. Никога не си лягам без да си измия лицето, дори когато нямам грим, без значение колко е късно и колко ми се спи.


Преминавам към вечерното подхранване на кожата. Първо използвам серум. От много време си бях наумила, че трябва да пробвам серум на Lierac и за това се спрях на най-новата серия за хидратиране на кожата Hydragenist. Серумът е с много лека и худратираща формула, истинско удоволствие при употреба. След това използвам крем. В момента вечерната ми грижа е в един цвят, което просто ми носи удоволствие да си гледам тоалетката (много съм странна, нали?) Кремът, който използвам е Skin Sleep на Vichy от серията Idealia. Има лека гел консистенция и изобщо не е типичният тежък нощен крем. Доволна съм, че постигнах балансирано състояние на кожата си, при което сутрин тя изобщо не е мазна. Последното нещо, което правя е да добавя 1-2 капки масло от японска камелия в зоната на околоочния контур. Шипково масло би било по-подходящо, но в момента използвам това и ми харесва горе-долу. Цялата процедура завършва със задължителния балсам за устни на Nuxe.

Първото нещо, което правя сутрин е да освежа кожата с тоник за лице. Не съм претенциозна и ги сменям доста често, като в момента използвам тоника с вода от био портокал от серията на Nuxe Bio Beaute. Върши си работата, но мирише малко странно. След това отново се връщам на тоалетката си и в зависимост как чувствам кожата си в съответния ден или отново повтарям стъпката със серума на Lierac или го пропуснак. Ако предишната вечер съм използвала продукти с хиселини винаги използвам слънцезащитен крем, като през лятото открих Hydrabio  Perfecteur, който има SPF 30. В другите дни използвам 24 часовия хидратиращ крем на Nuxe, който е много хубави и единственото нещо, което не харесва в него е изключително силният флорален аромат. Обичам към него да добавям по 1-2 капки от booster-ите на Sephora. Единият е с витамин C, а другият е с цинк. Много интересни продукти са. С консистенция на вода и съвсем лек аромат. За сега обаче не мога да кажа, че виждам голяма разлика, но трябва да изхабя опаковките, за да дам по-подробно мнение.


Отново завършвам всички с балсам за устни, като сутрин най-често използвам или балсамът с канела на Козметика Христина или lip oil на Douglas с масло от малини.

Слагам само два линка към предишни публикации на тази тема:

--> сутрешна грижа от 2014 

--> вечерна грижа от 2014

--> специална грижа от 2014

Какво съм използвала през 2015 година може да намерите в описанието на видеото!


Какво използвате вие? Имате ли си must have продукт, без който не оставате?

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара