Winter Love | зимен комплект от Alverde

Здравейте!

Не знам защо, но когато дойде този момент в годината, в който започвам да пиша за разни подаръчни комплекти, лимитирани зимни серии и всякакви неща свързани с Коледа, ми става едно такова хубаво. Направо го обожавам!

Дълго отричах, че Коледа е любимият ми семеен празник, но кого заблуждаваме. На Великден няма коледни песни, топли шалове, какао със сметана и канела и меденки.


Така че честито начало на най-хубавия сезон в годината с първото ревю на зимен комплект от Alverde. И веднага издавам, че този всъщност много повече ми допада от миналогодишния. Единственият факт, от който съм леко разстроена е, че в Германия са пуснали и есенна лимитирана серия с аромат на карамелизирана ябълка, който за съжаление не видях тук.

Тази година комплектът включва масло за тяло и душ крем. Като опаковките са в пълна противоположност с миналогодишните и са издържани в светло синята гама. Отново са пълноразмерни- 200 мл. душ крем и 200 мл. масло за тяло.


Маслото за тяло не се различава като консистенция от маслата на марката. Няма как да не пропусна да кажа, че всъщност маслата на Alverde са едни от най-любимите ми масла изобщо. Winter Love не прави изключение. Попива сравнително бързо и не оставя кожата мазна.

Може би това, което предизвиква най-голям интерес у Вас е иманно какъв е ароматът на серията. Да Ви държа ли още в напрежение или да Ви кажа? ... Миналата година ароматът на лимитираната серия изобщо не ме впечатли, не беше кой знае какво, а и вече бяха пускали масло с подобен аромат. НО... тази година явно са си взели бележка, защото Winter Love мирише ... уникално. Дори не мога да го опиша, но определено се усеща някаква специфична зимна нотка. Ароматът ме пренася някъде в гората, ранна слънчева сутрин след като цяла нощ е валял сняг, а аз отварям прозореца на хижата и се наслаждавам на гледката. Да, имам голямо въображение! :D Ароматът се усеща някак топъл, леко пикантен и цитрусов. Обожавам го!

Душ кремът отново е със стандартната консистенция, ароматът е почти подобен, по-лек и с малко повече ванилия. Допълва идеално кремът за тяло. Пени се добре и не изсушава кожата.


За съдържанието на душ крема не мога да кажа нищо лошо, както за всички продукти на Alverde като цяло. Веган е и с натурален състав. Част от съставките са био сертифицирани. Основните съставки в серията Winter Love са ванилията и пасифлората, която неочаквано добре се вписва в зимния аромат.


За съдържанието на маслото за тяло. Основното масло в състава е маслото от карите, от там идва и подхранващата му формула. Има още слънчогледово и соево масло, масло от жожоба, както и масло от мангo, и от вечерна иглика. Има екстракт от пасифлора и от ванилия.

Съдържанието отново е отлично, като съставките отбелязани със звездичка са от био производство.


Като заключение ще кажа, че съм повече от доволна тази година. Серията е невероятна, ароматът уникален. А също така много траен - запазва се дълго върху кожата. Определено бих го купила отново, даже до края на зимата може би ще го направя!

Лимитирана зимна серия на Alverde Winter Love - 200 мл. + 200 мл. цена: около 10 лв.

Кой е любимият Ви зимен аромат?

Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Определено ме заинтригува! Още днес ще го потърся в dm :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива опаковка имат продуктите и като чета описанието на аромата мисля, че ще ми хареса. Замислям се да отида до DM и да го потърся този комплект. :) ( описанието, което си дала към аромата много ми хареса, де да можеше сега да съм в хижата в заснежената гора :D ) Моят любим зимен аромат е нещо с канела и цитруси или току-що опечени коледни сладки. Ох, искам вече да е Коледа! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Маслото за тяло може ли да се използва и за лице? А има ли други продукти посветени на Коледа и само в комплект ли се продават? Ох много се вдъхнових, май утре ще ходя до DM

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Съдържанието е отлично, но не е предназначен все пак за лице. :)

      Изтриване