Review: Zoya Goes Pretty | Shea&Plum Butter*

Здравейте!

На мен продължава да ми става все по коледно и все по празнично. Повече сгради вече имат коледна украса и само мистериозните високи температури на вън ми развалят общата картинка. Zoya goes pretty има много подходящо масло за точно този сезон, а именно маслото с карите и синя слива, което мирише точно на коледен щолен с марципан.

В последно време ставам все по-голям почитател на маслата на Zoya goes pretty и даже съм си набелязала няколко от новата им колекция - ягодов мус и маската за коса с портокал и джинджифил, което предполагам, че също ще е в графата коледни аромати. Друг must have аромат за сезона е на маслото с кокос и портокал, което мирише на черен шоколад със портокалови парченца.


Shea & Plum Butter съдържа две масла - студено пресовано и нерафинирано масло от карите, което се добива от ядивните плодове на африканското дърво Butyrospermum Parkii. И масло от ядките на синя слива. Комбинацията от масла се топи при 38 градуса, което е супер, защото запазва твърдата си форма дори извън хладилник.

Може да се използва за цялото тяло, като аз най-често го използвам като балсам за устни или по-сухи участъци по кожата, като ръце, лакти и колене. Опаковката е 30 гр. но е изключително икономично и ще Ви стигне за целия зимен период.

Мисля, че е по-подходящо точно за сега, защото има много характерен празничен аромат на марципан, който аз винаги свързвам с Коледа. Ароматът е сладък, лек и сравнително траен, кара ме да се чувствам много тържествено.


Състав: Butyrospermum parkii butter (Био нерафинирано студено пресовано масло от карите), Prunus domestica seed oil (Био нерафинирано студено пресовано масло от ядки на синя слива).
Mаслото от карите съдържа следните мастни киселини: олеинова (40-60%) стеаринова (20-50%) линолова (3-11%) палмитинова (2-9%) линоленова (<1%) арахидова (<1%)

Като заключение ще кажа, че ми харесва страшно много, една от причините е ароматът, за това, че е много коледен, а другата е това, че попива бързо и не оставя кожата мазна. Върши чудеса при изгаряния по кожата.


Zoya Goes Pretty | Shea&Plum Butter- 30 мл. цена: около 16 лв.

Love,
Snejana


*Продуктът е предоставен от zoya.bg. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

0 коментара