October Favourites / 2016 + Video

Здравейте!

Едни пишат любими за ноември, а аз все още съм с месец назад и тепърва Ви споделям любимите ми за октомври. Но нищо де, по-добре късно, от колкото никога.

Не се радвам, че идва края на годината. Първо, защото мина супер бързо. Казвам го непрекъснато, но направо не мога да го осъзная. И второ, защото като изключим Коледа, това, което следва след нея ... Нова Година = най-неприятният ден в годината. От коментарите в You Tube се успокоих, че не съм само аз така негативно настроена към този "празник" така че до някъде това ме накара да не се притеснявам толкова, за това че не искам да празнувам.


Още през Октомври ме обхвана вълната на коледните неща, в това отношение най-вече душ гелове/кремове. Съвсем случайно открих душ крема на Cottage с аромат на карамелизирана ябълка. Изобщо не знаех, че има подобен аромат, но при последния ми haul открих цели два душ гела с нетипични за марката аромати, жалко, че не се намират навсякъде. Открих ги в Ремедиум, но съм 100% сигурна, че ги няма в Лили и dm. Ароматът е сладък, но не прекалено карамелен, сравнение с комплекта на Alverde, ароматът е доста по-слаб, но въпреки това ми харесва.

Не харесвам много lip oil продуктите, заради това, че общо взето са мазни, разтичащи се и лигави. Това е една от основните причини поради, която не харесвам и червила, които не са матови и гланцове за устни, но това олио на Douglas много ми хареса, наистина го използвам предумно, когато съм си у дома, но въпреки това не ме дразни, не е лигаво и разтичащо се, не лепне. С една дума не ме дразни, което си е голямо постижение.

Имате ли представа колко е трудно да се намери молив за вежди, който да не е мек? Изненадващо трудно е. Исках нещо по-различно от Essence и за това стигнах до техния дисплей най-накрая открих това, което търсех и това, което явно никой друг не предлага. Тъмен и твърд молив. Или са меки или няма моя цвят. Но за щастие кафявото на Essence е точно това, което исках.

Следващите две неща са на Nuxe. За балсама за устни Ви говоря от години, така че няма да наблягам на него и ще кажа, че ако Ви се чете повече за него и за това защо мисля, че е незаменим то вижте ревюто му --> тук. А следващото нещо е ново за моята колекция Bio Beaute by Nuxe детоксикираща маска 3 в 1 за лице с портокалова вода. Подходяща е за всеки тип кожа и има нещо много специално в нея. Кара кожата да изглежда много свежа, за това обичам да я използвам сутрин.

И последното нещо си е направо откритие. Не очаквах, че ще харесам толкова много HD finish пудрата за лице на Avon. Фино смляна, идеална за фиксиране на грима и за baking като не оставя лицето сухо и спокойно може да се използва и под очите.


Не пропускайте да гледате видеото, за да разберете повече за любимите ми продукти. И да ми споделите кои бяха вашите, въпреки че месецът почти свърши.

Love,
Snejana

You May Also Like

3 коментара

  1. Пробвай моливите за вежди на Rimmel:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за препоръката, когато си търсих от техните изобщо нямаше цветът, който исках :)

      Изтриване
  2. Аз също съм много очарована от молива на essence :)

    ОтговорИзтриване