Apple Caramel | есенен комплект от Alverde

Здравейте!

Имам някакво нездравословно привличане към лимитираните комплекти на Alverde. Това се повтаря всяка година и като цяло ако пуснат 10 различни комплекта, аз просто ще трябва да ги взема всичките.

Въпреки, че ароматът на карамелизирана ябълка отново е по-скоро зимен, не знам защо реших, че това трябва да им е есенният комплект, може би заради по-шарената опаковка. Но веднага щом си го взех започнах да използвам него, вместо Winter Love и за щастие моментът съвпадна с този, в който тъкмо приключих с един лосион за тяло на Avon.

Тази година Alverde имат цели два празнични комплекта. Ревю на Winter Love може да видите --> тук. Той определено изглежда по-зимен, така че него го връщам в шкафа и минавам на "ябълкова диета".


Основното различно в тези лимитирани, сезонни комплекти на Alverde са ароматите. Тази година мога да кажа, че съм двойно изненадана, защото освен, че много харесах Winter Love, карамелената ябълка също ми хареса. Знаете, че това с ароматите си е до човек, но ако сте по-сладките аромати, мисля, че би Ви допаднал. Мога да определя ароматът като карамелен сладолед. Свързвам го с изключително хубави спомени от едно лято, в което най-добрият ми приятел работеше на шанд за сладолед и аз имах късмета да мога да дояждам остатъците от кутиите. Карамеленият ми беше любим, защото целият сироп оставаше на дъното, а той беше най-вкусен. Така че просто няма начин да не обожавам карамелената ябълка, само заради хубавите спомени, които ми носи аромата.

Интересното тук е, че докато душ кремът от Winter Love комплекта не ми хареса чак толкова, то тук душ кремът май мирише най-вкусно и силно от трите продукта. Като кремът за ръце и лосионът за тяло са с горе долу с еднакъв аромат. Като формули също са близки. Лосионът не е от най-течните и дори за по-студените месеци е добре като хидратация. А кремът за ръце попива бързо и не е мазен.


За съдържанието: Основната съставка в комплекта е маслото от бабасу. То е алтернатива на кокосовото масло, дори растението Бабасу много прилича на кокосова палма. Характерно е с това, че хидратира добре, но не оставя кожата мазна. В комплека маслото от бабасу и слънчогледовото масло са от био производство. Остътъкът от съдържанието и на трите продукта е отлично.
Като заключение ще кажа, че съм повече от щастлива, че тази година имаше цели два лимитрирани есенно-зимни комплекта от Alverde. Харесвам много техните продукти и се радвам, че ароматът на този комплект е нещо ново и различно, също като на Winter Love, защото миналата година бях доста разочарована от това, че ароматът не беше уникален. Но така е като имаш всички масла на марката, трудно е да те изненадат с нещо ново.

Apple Caramel | есенна комплект на Alverde- 75 мл. + 2 х 200 мл. цена: около 12 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Ох, изглежда просто невероятно! Нямам търпение да се сдобия с него в най-скоро време :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано го намериш, аз изобщо не очаквах, че го има тук. :)

      Изтриване