PR packaging unboxing | Part 5

Здравейте!

Дори не разбрах кога дойде петък, но е добре, когато седмицата минава бързо, така не разбираш кога е отново време за почивка. А и време за нова публикация. Днешната тема е една от любимите Ви за разопаковане на PR-ски пратки.

От Max Factor бяха отправили предизвикателство за създаване на визия вдъхновена от Мерилин Монро, като на помощ имах едно от 4-те нови червени червила вдъхновени от иконата. Явно в момента има някакво завръщане на червеното, защото доста марки пускаха подобни колекции само от червени нюанса, но е добре да има избор, защото при червеното червило е добре да се намери точния цвят, които отива на конкретния човек. Очната линия е с много странен дизайн и не бих казала, че останах очарована. Това също е доста срещана тенденция напоследък да се произвеждат очни линии във всевъзможни форми, без да има много смисъл в това.


В края на лятото пристигна и изненада от Garnier с компилация от всичките им летни серии. Олиото за бронзов загар мирише страхотно на кокос, а хидратиращия лосион за след слънце има лека автобронзираща функция за увеличаване на тена. Серията за деца, не е само за деца и дава отличната слънцезащита от SPF 50. Макар че вече не е лято в момента използвам лосиона за след слънце и олиото и съм си доста доволна, започвам да ставам по-тъмно, от колкото бях през лятото. :D


Има ли фенове на класиката на La Roche Posay Effaclar DIO (+), знам че има! Е, чудесна новина за всички нас, защото вече любимият ни крем идва и в оцветена версия. И то не само е с качествата на Effaclar DUO (+) но и хибридът се е получил отлично, което без да се лъжем е доста рядко срещано сред подобни продукти. Защото в главата ми веднага изникват няколко неуспешни опита от последните две години. Може да видите крема в действие --> тук.


И докато съм на вълна грим в същото видео може да видите и грим в ментово зелено със сенките за очи на Bourjois, които ме изненадаха повече от приятно с наситения си цвят. Не очаквах, че може да изглеждат толкова зелено на окото. Останах очарована и от очната линия, която е много тънка и лесно се прави вътрешната страна на окото. От всички очни линии, които пробвах през последните няколко месеца, тази и тази на Catrice на долната снимка са ми любими. Ще има пост със сравнение между всички. А по подробно за новите продукти на Bourjois може да прочетете --> тук. 


Дълго време чаках момента, в който новите продукти на Catrice ще бъдат внесени и у нас. От няколко месеца само чета хубави неща за серията из немските блогове и нямах търпение. Тоталният ми фаворит разбира се е фон дьо тена, доста слушахте за него, но наистина е нещо, което няма еквивалент в дрогерията. (Като изключил течния пясък на Alverde) и серията на Loreal, която така или иначе не стигна го България. Следващият продукт, който използвам много често е очната линия, тя има писец под формата на лале и много лесно се рисува опашката на очната линия с нея. Палитрата за очи и вежди е идеална за всеки, които не иска 100 неща в козметичната си чантичка. Сенките са с много добра пигментация, а цветовете са страхотни, особено телесния, който използва непрекъснато. Повече може да прочетете --> тук.


Много нови неща има от Essence тази есен, не само, че обновяват редовно асортимента си, но за щастие внесоха и няколко лимитирани колекции с много интересни неща в тях.
Конкретно обаче за продуктите на снимката, имам си няколко любими. На първо място е палитрата с хайлайтъри, много е интересна --> повече за нея тук. Друго, което ми направи впечатление е спиралата The False Lashes има я и във версия с извита четка, която мисля, че би ми се харесала още повече. Иначе тази е точно такава каквито аз харесвам, придава много обем, с много туш и не изглежда естествено. Още по темата за очните линии, от всички пробвани, само тази не ми хареса. Водниста формула, много екстравагантен писец, не е наситено черна и се размазва. Още за всички продукти вижте --> тук.


Така се радвам, че кампаниите с подобни мострени кутии стават все повече. Последната беше на Vichy и освен доста добро количество мостри във всяка кутия има и талон за 10 лв. отстъпка. Аз още не съм използвала моя, но ми се иска да пробвам нещо от серията Dermablend. Надявам се скоро и стиснатите фармацевти да осъзнаят, че за тях е по-добре да не си пазат мострите за себе си, защото при всяка подобна кампания ми пишат по няколко човека, за да ми кажат, че са имали проблеми при получаването на комплектите. За напред знайте, че и от козметичните фирми много се ядосват по този повод и пишете направо на тях- къде и кога се е случило и те ще направят проверка по въпроса.


Aura също посрещнаха есента с нови цветни попълнения на колекцията им от моливи за устни и за очи. До сега съм използвала само тези за устни, трайни са, но и доста изсушават, така че трябва да подготвите устните си добре преди да ги използвате. С моливите за очи съм решила да снимам видео и си ги пазя за тогава, защото са страхотни като цветове. Може да ги видите --> тук.


В началото на есента от Avon пуснаха нова серия Life съвместно с Kenzo, който в момента е доста вървежен из по-бюджетните брандове. Парфюмът е с много красива опаковка, ароматът е сладък и масов. Мисля, че би се харесал на повече хора. Комплектът е добра идея за подарък за предстоящите празници. Ароматът е флорален и свеж. По-подходящ е според мен за по-топлия сезон и определено е дневен аромат. Топ нотките са бял чай, водна лилия, червена ябълка. Средните нотки са виолетка, божур, черешов цвят. А базовите са ирис, пачули и мускус.


Лосионът за тяло с макадамия на Bioten ми беше тотален фаворит през последните няколко месеца, а за последния използвах този с орфидея, който също мирише страхотно, въпреки че другият ми остава любим (за вечни времена). За CC крема всеки, с който говорих ми казваше само хубави неща и тъй като аз съм по покривните основи го дадох на човек, който по-добре да оцени качествата му, същото се отнася и за скраба за лице. Знаете, много пъти съм казвала, че предпочитам да не е крем с частички, а само частички, за това знаех, че няма да ми хареса, заради личните ми предпочитания.


Останалите части на PR  packaging unboxing може да намерите в лентата за търсене в дясно или директно на този -> линк.

Love,
Snejana

*Всички пордукти са изпратени от PR. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

0 коментара