Нови продукти от есенно/зимната колекция на Catrice и Bourjois

Здравейте!

През последния месец прекарвам времето си почти изцяло пред компютъра и в малкото свободни моменти изобщо не ми се пише, това е и недостатъкът да работиш работа подобна на блогърската. Започва да те мързи да пишеш за себе си. Но като оставим на страна умората породена до голяма степен от това, че почивните дни ги прекарвам в ремонти, чистене и ядосване с некоректно отношение от страна най-вече на ЧЕЗ, писането в блога си остава едно от най-любимите ми занимания, вече близо 4 години. Все още не знам кога мина това време.


Лятото се изтърколи бързо (както цялата година) и ето че заспалият сезон за козметиката, а и не само, свърши и е време да се радваме на новите колекции. А после всички ме гледат странно като кажа, че най-любимите ми сезони са пролетта и есента, ами как да не са?

Бях в очакване на този момент доста дълго време и от тестване предимно на бяла козметика най-накрая се прехвърлих на декоративна. Няма нужда да Ви казвам колко много обичам. Особено, когато някои от продуктите ги очаквам с нетърпение вече месец-два.


Знаеш, че си попаднал на истинска находка, когато получиш комплимент от най-добрата си приятелка, за това как изглежда лицето ти. И то не само един, а няколко в продължение на вечерта. Ето така разбираш, че фон дьо тена, с който си е специален. Казвам го това, защото както много пъти съм споделяла при мен вариантите са два full glam или no makeup, така че приятелите ми определено са свикнали да ме виждат с грим и комплиментите са по-скоро рядкост, но разбираш, че се слува нещо странно, когато още щом те види някой ти каже: "с какъв фон дьо тен си? Лицето ти изглежда като порцелан!", а малко по-късно добави: "Този фон дьо тен е невероятен, наистина изглежда перфектно!" ... И това е моя отговор и първи впечатления от новия HD дълготраен, матиращ фон дьо тен на Catrice, за всички, които ме попитаха какво мисля, думите на Юзи описват най-добре мнението ми за него. Лека формула, не се усеща върху кожата, отлично покритие (не се заблуждавайте от пипетата, не е леко) прави кожата да изглежда съвършена. Чакането толкова време определено си заслужаваше!


Моето вълнение беше допълнено от новата серия дълготрайни сенки за очи. Като ги видях обаче последното място, на което мислех да ги сложа беше очите. Станала съм от хората, които като видят нещо лъскаво искат да си го намажат на скулите. И да, сенките Prêt-à-Lumière в цвят 030 DÎNER EN BLANC са идеални за хайлайтър.

Интересно беше откритието, че цветът на сенките според мен е идентичен с хайлайтърския цвят от палитрата за контуриране на очи и вежди от новата колекция на Catice. Tака, че не се нуждаете от двата цвята. А за самата палитра- идеалното джобно допълнение. Има три идеални, матови цвята за очите или веждите и един прекрасен цвят с блясък. Като формула са добри, доста прашливи, но с идеалната пигментация за всеки ден. Тази палитра се предлага в две цветови разновидности и според мен минава в графата must have за козметична чантичка за всеки ден.


Ако предпочитате доброто старо червило, но все пак тренда за матовите устни Ви допада, мисля, че Matt Lip Artist 6hr. ще Ви хареса. Комфортно за носене, никъде няма да отида, освен ако ядете. Не е kissproof или foodproof, но се справя добре със сламки и прилично с чаши. Не изсушава изобщо устните и е страшно удобно за нанасяне, защото прилича на голям молив.

Новата есенна колекция на Catrice се допълва още от няколко идеални за студените месеци лакове за нокти в тъмни цветове. През последната половин година се придържам предимно към бежовата гама върху ноктите си, така че нямам търпение да пробвам двата наситени цвята. Имам и други нюанси от серията и знам, че ще ми харесат.

Доста съм придирчива, когато става въпрос за очна линия, за това останах приятно изненадана и от тази на Bourjois, която се води Liner Feutre Slim и е наистина много slim, както и от тази на Catrice, която има доста интересен писец, казва се Glam & Doll Super Black Liner. И двете са интензивно черни, което не звучи като голяма работа, но изобщо не се среща толкова често, колкото си мислите. Сега остава да разбера колко време ще са толкова черни, защото и това е нещо, което не се среща често - трайността.


Сестра ми ми беше споделила, че си е взела нова спирала на Bourjois преди време, но аз нали не слушам внимателно изобщо не бях разбрала за коя точно ми говори. За това, когато получих пратката от Bourjois и я снимах и я попитах, дали е тази и се оказа, че всъщност е точно тя. Не знам защо бях запомнила, че я харесва, явно си мисля, че всички са като мен и харесват всичко, но всъщност тя не беше достатъчно впечатлена. И не толкова от спиралата, колкото до грешния избор, който е направила при избора и. Спиралата на Bourjois се води Push up Volume Glamour Black Serum и е предназначена точно за обемни мигли. Има голяма пухкава четка, формулата (за момента) е течна. Ако търсите и дължина, и разделяне, то това може би не е най-добрият избор за вас и също като сестра ми ще останете по скоро разочаровани, но ако си търсите обем, то това е спиралата за вас.


Продължавам да се придържам към: "ако е светло и с блясък" то е хайлайтър... Да и тези сенки първо бяха на скулите ми и едва след това бяха на очите. Ами такъв красив цвят, как да го сложи човек само на едно място?

А за ментовите, какво да Ви кажа, красота и то толкова интензивна. Беше се даже шокиращо, колко са наситени тези сенки всъщност, истинска изненада. От този ментово-зелен цвят очаквах, ако трябва да съм честна абсолютно нищо не очаквах, така че нямаше как да не си направя този --> грим, когато ги пробвах за първи път. Има и снимано видео с първи впечатления, така че веднага щом намеря време да го редактирам ще го видите.


Като заключение ще кажа, че съм развълнувана за есента и зимата. И нямам търпение да разбера какво са подготвили и другите козметични марки за най-хубавото време през годината - времето на тъмните червила, големите шалове и горещия шоколад с мед и бадем от Старбъкс.

Има ли и други, които нямат търпение лятото да свърши?

Love,
Snejana

* Всички продукти са изпратени от PR. Публикацията не е спонсорирана.

You May Also Like

6 коментара

  1. Супер публикация!А какво работиш?

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотни са, Снежи! Може ли снимка със спиралата на миглите ти?

    ОтговорИзтриване
  3. Окъде купи фоньотена и каква цена ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. До седмица ще го има в търговската мрежа, цената е 14 лв.

      Изтриване
  4. Кои са нюансите на сенките на Bourjois?

    ОтговорИзтриване