PR packaging unboxing | Part 3

Здравейте!

Време е за третата част на разопаковане на PR-ски пратки. Първите две може да намерите в полето за търсене, като напишете PR  packaging unboxing. Не знам дали използвате search лентата често, но на мен ми е супер удобна, там може да намерите буквално всичко, за което съм писала до сега.
(Същото се отнася и за google, като добавите името ми, отново трябва да Ви излязат всички писани неща).

Слънчева двойка от Враца произвежда Vip Slim Tea от български билки, а рецептата на чая е семейна. Е, как да не удариш едно рамо на българското производство. DS Box е абонаментна кутия, която предлага вкусен чай и няколко малки изненади, като бурканче мед, пчелен прашец или разни други нещица, които само могат да допълнят вкуса на чая от български билки. Може да разгледате сайта им --> тук.


Дрогерии Douglas и Beauty Zone празнуваха 10 години и по този повод имам възможността да пробвам няколко техни продукта. Развълнувана съм много за био серията им, а течните матови червила са страхотни. Снимки може да видите --> тук.


LR Health&Beauty компания за мултилевъл маркетинг представиха линията си слънцезащитни продукти на събитие в средата на Май. Цялата серия залага на изключително високо ниво съдържание на алое вера. В гела за след слънце е 70%, а в другите продукти е около 30-40%. Спрея ми хареса, много е фин, но не е подходящ за лице.


На супер приятно събитие Avon представиха обновената и разширена линия гел лакове за нокти. Аз ги използвам още от миналата година и се радвам, че сега предлагат още повече цветове. Използвам ги с топ лака и базата на Essence и лакът ми издържа повече от 10 дни, а пера на ръка няколко пъти в седмицата. Снимки от събитието може да видите --> тук.


Нова серия боя за коса от Syoss - Gloss Sensation. Линията е без амоняк и обещава наситен, блестящ цвят. Аз избрах 3-33 за основен цвят и 4-23 за воалите, а Буги ще сподели какви са професионалните и впечатления от боята, а аз от действието и. В линка на следващата снимка има как изглежда цвета!


Невероятна четка-преса-маша за коса на супер добра цена. Малко мога да кажа за нея, защото трябва да я видите в действие. Преди и след е направо потресаваща разлика - гледайте видеото --> тук.


Играта на Wilkinson продължава и всеки може да спечели, така че не пропускайте да се регистрирате на сайта --> тук. И ще съм страшно благодарна, ако добавите и #snejanaatanasov към полето с текст.


Приятна изненада от Phyto с билковите ампули за обновяване на растежа на косата / против косопад - Phytologist 15 innovation. Нямам търпение да приключа с огромната (уникално опакована) кутия, за да споделя впечатленията си от продукта. Има билков аромат и е лесен за употреба, но за сега толкова.


От Lollipop Cosmetics буквално избухнаха с най-грандиозната козметична чанта, която съм виждала. В нея спокойно влиза 13 инчов компютър (проверено е). Кожата е толкова качествена, че бях 100% сигурна, че е естествена, но не е. Вътре има всевъзможни прегради и има място за абсолютно всичко. Може да я намерите на сайта им, като има още няколко по-малки вариации. Не пропускайте и видеото --> тук.


Продуктите предлагани от Aura се увеличават непрестанно, което може само да ме радва, защото за кратко време успяха да се превърнат в една от любимите ми дорегерийни марки. Лятото посрещам с новият all year bronzer, който е подходящ за лице и за тяло, като има съвсем деликатно сияние, срено пигментен е, което не Ви позволява да прекалите с него и изглежда супер естествено. Другият нов продукт е мицеларната вода Take Off, която е обогатена с лайка, роза и алое, като има много свеж аромат, а като действие мога да я сравня с тази на Garnier.


Още публикации от PR  packaging unboxing може да намерите в полето за търсене, като използвате заглавието като ключова дума!
Надявам се скоро да успея да публикувам и останалите части, за да са малко по-актуални!

Love,
Snejana

*Всичко е изпратено от PR! Няма спонсорирани продукти!

You May Also Like

5 коментара

  1. Чаят има ли някои от ефектите,описани в сайта им или е просто чай ��

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, може да погледнеш ревю --> http://snejanaatanasov.blogspot.bg/2016/06/ds-box-vip-slim-tea.html пише по-подробно какъв е бил ефектът при мен. :)

      Изтриване
    2. Благодаря ти! :))

      Изтриване
  2. Лаковете за нокти на Avon имат много примамливи цветове, но за съжаление не са дълготрайни. :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма как да се съглася, при мен издържа средно 10 дни. Няма какво повече да иска човек от лак за нокти.

      Изтриване