Review: Aura Contour Me! | бронзант*

Здравейте!

От два дни нямам интернет и направо мога да се побъркам. И не защото съм пристрастена, а защото са работни дни, а аз имам работа за вършене. Някой ме беше питал да споделя повече за работата от вкъщи... е това е един от недостатъците, никой не се интересува защо не си успял да си свършиш задачите. За това и в момента работната ми среда изглежда --> така.


Днес обаче няма да си говорим за работа, а за по-хубави неща, като новите продукти на Aura. Колекцията им се разраства толкова бързо, че аз не мога да смогна с това да съм актуална в мнението си за новите им продукти.

В ревюто днес ще говорим за бронзиращата пудра на Aura Contour Me! и за четката за контуриране.

Започвам с четката:
Четките на Aura са може би са едни от най-достъпните на пазара в момента, като предлагат добро разнообразие от такива за очи и лице. Четката за контуриране е от изкуствен косъм и естествено може да се използва и за дриги неща, не само за бронзираща пудра, дори и за разнасяне на кремообразни продукти. Не падат косми и като за цената си е доста добра.


Бронзиращата пудра се предлага в още няколко цвята. Тази е най-светлата в цвят Ibiza. Опаковката е много тънка и компактна, има и огледало, което я прави супер удобна.

Формулата е мека и се усеща почти кремообразен, много фино смляна пудра. Разнася се лесно на лицето и се прелива с кожата без да оставя черти. Освен на скулите през летните месеци използвам по-малко продукти и с четка за сенки нанасям и в сгъвката на окото, слагам спирала и гримът ми е готов.

Конкретният цвят, които имам аз - Ibiza, въпреки че изглежда малко странно на пръв поглед всъщност изглежда доста по-естествено нанесен на лицето. Най-вече за момичета със светла кожа с жълт под тон. Придава дълбочина на лицето и не изглежда жълто или оранжево. Добра алтернатива на пудрите със сив подтон, които понякога изглеждат като нацапано.


На снимката съм го сравнила с друг бронзант, който много харесвам, а именно този на Gosh (ревю--> тук) Той е в класически бронзов цвят, без никакви нюанси на оранжево, червено или жълто. Вижда се как Aura има по-изразен жълт подтон, за това ако си търсите нов бронзант и сте с много светла кожа с по-топли нюанси може да пробвате този. Изглежда по по-различен начин върху лицето. Най-добре е да го видите и тествате на живо!

Може да видите как изглежда върху лицето ми --> тук.


Като заключение ще кажа, че като качество на пудрата бронзантът е страхотен, има добро разнообразие на нюанси, за това проверете кой пасва най-добре на кожата Ви. И в отновор на всички въпроси къде може да се намери, продуктите на Aura са заредени във веригата Лили.

Aura Contour Me! | бронзант- 9 гр. цена: около 11 лв.
Aura четка за контуриране на лицето - цена: 9,50 лв.

Love,
Snejana

*Изпратено от PR за тест. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

0 коментара