Haul: Руска Натурална Козметика

Здравейте!

Да Ви кажа често дори не знам как се стигна до тук! Влязох в сайта и останалото ми е като в мъгла. Самоконтролът ми стигна само до там, че свих съдържанието на количката, защото беше мноооого пълна.

Като цяло не съм много по online шопинга, защото обичам да виждам нещата пред себе си, но пък, когато попадна на някакъв малък магазин за козметика, която не е масова и не се намира лесно, само добавям ли добавам в количката.

Стигна се до решение за поръчка най-вече заради къната за вежди. От около месец никъде не мога да открия боята, която използвам, за това реших да пробвам тази на Фитокозметик, която е без амоняк и водороден пероксид. Надявам се опаковката да ми стигне за повече от написаните на опаковката пъти, защото наистина ще е жалко. Предназначена е само за 2 пъти. Може да си представите в какво зомбирано състояние съм била, след като това го забелязах чак днес, когато си получих пратката.


Другите неща, на които се спрях ми се сториха интересни и определено списъкът с неща, които искам да пробвам се увеличава. Бабушка Агафия предлага доста интересни продукти, на повече от добри цени. Освен медения крем-сапун си харесах още черен сапун и бял крем, които са отново 100% натурални. Меденият крем-сапун за коса и тяло е много интересен (днес прекалявам с тази дума) формулата му е като на разтопен карамел, има свеж флорално меден аромат, сладък, но естествен. След първото използване много ми хареса и наистина ме накара да искам да пробвам и други продукти на марката.

Нещото в средата е шампоан за коса, марката е Planeta Organica, отново руска марка. Шампоанът е с 10% арганово масло и е предназначен за боядисана коса. Хареса ми най-много това, че не заплита косата ми, това е най-лесният начин да кажа дали връзката на един шампоан с косата ми ще се получи. Не прави обилна пяна, но това е така защото няма SLS, измива добре косата и изобщо не я изсушава. Консистенцията е по-течна от на нормалните шампоани, а ароматът е свеж и чист.

И последното нещо, което поръчах е скраб за тяло, този път минаваме леко в страни от Русия, защото марката е естонска. Organic Shop всъщност е единствената по-разпознаваема марка от 4-те. Нямах нужда от скраб за тяло, но тук маркетингът тотално ме хвана - скраб за тяло с белгийски шоколад... Е, ми как да не си го вземе човек? Основната съставка е тръстикова захар, няма SLS, парабени или силикони и съставът е 99,5% натурален. Ароматът не е точно както очаквах, но е приятен и сладък. Като формула е по-различен от други захарни скрабове, които съм пробвала, но крайният ефект е на лице и кожата е много мека след употреба.

Сайтът, от който поръчах е еxplorecosmetics.com. Като в него продават и по полулярни марки като Natura Siberica или такива, които изобщо не бях чувала, като Baikal Herbals и сега ме е яд, че не си поръчах крем за лице, защото имат намаление.

Love,
Snejana

You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотна статия,Снежи! Постепенно си изчиствам "нормалната" козметика и се насочвам към натурална такава(не държа да е био) и за мен статията ти ми е наистина полезна. Определено ще си поръчам нещо от сайта. Цените са доста добри. Много обичам маските за лице,а в сайта има голям избор... Благодаря ти,че сподели този сайт!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз благодаря, радвам се, че съм била полезна! :)

      Изтриване