Haul: Лято време за shopping + Video

Здравейте!

В блога правя доста по-често haul-ове, от колкото в YouTube и това е и причината за това, че някои от нещата на снимката вече да са Ви познати. Успеях да заснема видео и обичам нещата да са събрани на едно място, за това те присъстват и тук. Ако все пак сте пропуснали Haul-а с Руска козметика, може да го погледнете -- > тук. А сега преминавам към всичко друго на снимката.


Имах нужда от нова спирала и конкретно бях планирала да си взема точно тази на Maybelline нищо, че тя даже не е най-новата им и от инвазията и в блог-пространството да мина почти година. Lash Sensational има извита силиконова четка и разделя миглите много добре, като задържа извивката. Формулата също е трайна и не се рони и размазва. Определено всички хубави неща казани за нея са вярни.

В момента изживявам някаква веждена криза, защото всичките ми любими неща за вежди са станали направо неоткриваеми. Това се отнася и за линията за вежди на Flormar в цвят Deep Dark Brown, който съвпада с моите вежди на 100%. Много пъти съм казвала, че от както открих този продукт не мога да използвам нищо друго, защото дори и с най-скъпия молив веждите ми изглеждат правени нещо, докато след линия за вежди хората седят и се питат има ли нещо на веждите или не.

През последните три-четири месеца бях в търсене на хем нещо ново на пазара, хем да покрива високите ми критерии за крем за лице и хем да не е 200 лв. И всъщност открих. Новият крем на Bioderma е комбинация от това, което аз исках. А това, което аз исках е: кремът да е лек, хидратиращ, но не мазен, подходящ за мазна кожа, подходящ за употреба сутрин, да не е в бурканче, съставът да е ок и да има SPF по-висок от 15. Е, късмет, защото Hydrabio Perfecteur е комбинация от всичко това. Лек и хидратиращ, не оставя кожата мазна, работи добре с моята мазна кожа и има SPF 30, а бонус е това, че се бори с фините линии и озарява кожата. Намерих го в комплект с една малка бомбичка - хидратиращата мицеларна вода на марката, която завърши колекцията ми от мицеларни води и сега съм доволна, че съм пробвала всички видове и съм 100% убедена, че зелената си ми остава фаворит.

Последните две неща са ми подарък. Първото е кремът за ръце, тяло, лице, даже и коса на Sephora, който аз обожавам и се мажа с него с голямо удоволствие. А второто нещо е Mascara Melt Off на Too Faced. Отворих го за първи път пред камера и всъщност все още не съм го тествала, но обещава 97% по-лесно премахване на водоустойчива спирала. Има интересна четка и съставът му е ок, така че нямам търпение да (се спомня) го пробвам.




Какво си купихте последно?

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара