PR packaging unboxing | Part 2

Здравейте!

Време е за втората част от PR-ските пратки. Благодарна съм за всичко изпратено и се надявам скоро да имам време да ги заснемам тези публикации, защото мисля, че така ще съм доста по-полезна.

Натоварената част от сесията приключи вчера, даже мисля, че подобрихме рекорд за най-дълъг изпит: от 11 до 7, а аз се мъчих да спазвам лунната диета, не ми се получи. Излязох в 8, защото преди осем часовия ми изпит имах още един... дам, два в един ден, и се прибрах в 11. След което направо изхвърлих пантовките, с които бях, защото ми бяха сплескали краката, в последно време изобщо не мога да нося толкова плоски обувки, страшно са ми неудобни.

И след безсмислената информация е време да преминем към самата публикация. Enjoy!

Лятото посрещам с доста нови неща от Aura (погледнете последния ми haul--> тук) на българския пазар вече може да се намери серията матови бронзанти, подходящи за контуриране на светла и много светла кожа. Също така и четка за контуриране/руж или хайлайтър (на всеки за каквото му харесва) от изкуствен косъм.


Лек оцветен крем с блър ефект с SPF 50 от La Roche Posay. Може да се използва самостоятелно, а също и като база. Има силиконова консистенция, разнася се най-добре с ръце и покритието е достатъчно да изравни цвета на лицето. Предлага се в 2 цвята (розов и златен) като се еднакво тъмни, само подтоът е малко по-различен. Повече за кампанията Skin Checker и супер сладката реклама с далматинеца и котето --> тук.


Още в началото на пролетта бях започнала супер сериозно да се готвя за лятото, последните два месеца обаче ме върнаха в изходна позиция. Тогава използвах Avon Solutions с L-carnitine и останах доста доволна, харесвам гелове против целулит със силно загряващ ефект, а този беше точно такъв. Ревю --> тук.


Розова лимонада и приятна атмосфера по време на представянето на Body-Slim от Lierac Paris. Типично по френски и в запазената луксозност на марката новият крем против целулит обещава да извае всяко дупе само за месец. Снимки и видео от събитието може да видите --> тук. В момента го тествам, определено вече се вижда подобрение, имам срок до средата на другия месец да ги няма онези излишни килограми, защото иначе няма да отида на почивка. Това е условието :D


Кадри от супер забавното събитие на Maybelline може да видите --> тук - снимки и видео. А повече за палитрата --> тук. Определено съм фен на фотокабините, в комбинация с коктейли са получават опасни неща! За спиралата съм говорила доста, а палитрата успя да ме спечели, планирам разчистване и колкото и да обича всичките си палитри, тя определено ще остане...


Същото се отнася и за супер цветното събитие на Yves Rocher като определено то беше най-вкусното, на което съм била до сега. Невероятни десерти приготвени от Лора и Стоян от Бон Апети (снмики може да видите в instagram) и супер свежа нова колекция продукти за тяло. Снимки и видео.


Pierre Fabre празнуваха 20 години на българския пазар с открит семинар и накрая подаръците бяха повече от щедри. Харесвам двата шампоана, този на Klorane измива косата отлично и го използвам като дълбоко почистваш и ми допада страшно много, а този на Rene Fruterer е абсолютна бомба и със сигурност ще си го взема в голяма опаковка. 


Виждам ефект, когато пия витамини, трябва време да се усети разликата, но определено се вижда. Обикновено ги редувам, два месеца витамини, месец почивка. Харесах витамините на Vital Concept и може би след като ми мине почивния месец ще ги започна отново. Ревю --> тук


La Roche-Posay отново имат отлична кампания за това как да избереш подходящите продукти за твоята кожа. Стъпка 1 - в една от аптеките в списъка --> тук ще Ви направят диагностика на кожата и ще Ви препоръчат един от трите комплекта в зависимост типа кожа и нейните нужди. Стъпка 2- тествайте продуктите и изберете този, който ти допада най-много. Аз се спрях на Hydraphase Intense Legere, дава моментна свежест и чувство на хидратация, не оставя кожата мазна и според мен ще е отличен хидратиращ крем за мазна кожа за през лятото, защото е много лек и има матов финиш. Стъпка 3- с попълнения талон от опаковката на мострената кутийка отидете в аптека от списъка и при покупка получавате подаръчен комплект с почистващи продукти на La Roche Posay, идеални за пътуване. (промоцията важи до 30 юли 2016) Още може да видите--> тук
P.S. От сега Ви казвам, ако в някоя от аптеките от списъка се правят на ударени и не желаят да Ви съдействат се свържете директно с La Roche Posay, защото все още има служители, които не разбират идеята на мострите и предпочитат да не ги дават на клиентите. Кремът, който реших да купя е само на базата на това, че го пробвах предварително, за това колкото по-бързо аптеките и дрогериите осъзнаят грешната си политика толкова по-добре ще е за тях и за нас.

 

Успях да разгледам новата колекция най-накрая, вече е заредена по магазините. Тази пролет, от вчера лято Essence избухнаха с страхотни лимитирани колекции, повече снимки и грим с новата Lights of Orient може да видите --> тук.


Първа част от поредицата за разопаковане на PR-ски пратки може да разгледате --> тук

Love,
Snejana

*Всичко в публикацията е изпратено от PR. 

You May Also Like

2 коментара

  1. За мое огромно съжаление в Бургас никъде не заредиха Lights of Orient , а страшно много исках да пробвам палитрата след като гледах клипа ти . :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е вярно. Аз съм от Бургас и си ги закупих още преди месец. Има ги в dm Burgas Plaza мола и срещу краставицата една нова аптека. Адресът се води булевард Демокрация 104. Потърси какво е останало и за следващите лимитки проверявай страницата на essence във фейсбук. :)

      Изтриване