Haul: Влязох в магазина за едно нещо, а какво стана!

Здравейте!

Знам, знам. Съвсем скоро имаше haul (ако сте го пропуснали --> вижте го тук) но в своя защита ще кажа, че имам изключително тежка сесия и дори се отказах да се мотивирам, както през зимната, защото имам 13 изпита и ще фалирам, ако си купувам нещо след всеки, така че реших да си взема само най-необходимото, само че както знаете, когато влезех за едно си тръгваш с още 100 неща.

Най-не обичам нещата да се случват на "тъгъдъг", а сега се случва точно това, миналата седмица имах 5 изпита, като три бяха много сериозни и бяха свързани с почти денонощно писане на курсови работи, които при нас представляват изследвания. За тази седмица имам само 2 + един изпит, което на фона на миналата седмица изглежда малко, но за да ми е гадно точно двете изследвания, които трябва да правя тази седмица нямам никаква представа за какво да са и не мога дори да си формулирам темите в главата.

За капак на всичко, направих голямата грешка да се кача на кантара, знаех че съм напълняла, защото в последно време не ям, а се тъпча и то не с особено хубави неща, но си мислех, че съм нагоре само с 2-3 килограма, ама не ... всъщност са цели 6-7, но сега съм си поставила за цел да сваля поне 8, ще видим какво ще стане. Тази сесия ако не умра от преумора, то със сигурност ще е от преяждане.


Загубих фокуса на публикацията, така че да се върнем към haul-a.

Имам проблем с кремовете/серуми за лице, в последно време не случвам на сполучливи покупки, така че съм доста доволна от това, че най-накрая намерих нещо, което не ме дразни докато го използвам, био е и ми е по джоба. Става въпрос за серума за лице на Bio Karite, марката е с много достъпни цени, като за био и се намира лесно в Лили. Приятно съм изненадана от серума, основната му съставка е алое вера и има аромат на желирани бонбони, какво повече да иска човек.

В Пазарджик има Aura, а аз прекарах 35 мин. пред дисплея да се мажа с всичко, което предлагат. Взех коректор за под очите Correct Me! - има супер, супер светли цветове и доста ми прилича на любимия ми коректор на Catrice Liquid Camouflage. Избора на ново матово червило беше страшно труден, защото няма такъв цвят какъвто аз искам, нещо по-тъмно и кафяво от Ring a bell, за това си взех нещо по-телесно, изглежда много естествено, цветът е Last Goodbye. И последното, което взех е четката за преливане... и да ме питате защо ми е още една четка, не знам какво да Ви кажа, това си беше необмислена, импулсивна покупка, за която ще съжалявам, като пак се окаже, че няма къде да си държа нещата.

Двете неща за коса от Loreal, обаче бяха доста дълго планирани. Дори чаках да ги взема на намаление. Става въпрос за маската за коса extraordinary oil и за олиото за боядисана коса Elseve. Маската е точно това, което очаквах, но олиото успя да ме изненада (все още не знам приятно или не) с това, че всъщност е dry oil, а не е от типа мазни кристали или там както се водят. Аз предпочитам второто, но се надявам и в тази течна формула да вършат работа. Особено, когато не мога да намеря време да си оправя цвета на косата вече половин месец.

И накрая по повод първи Юни се самозарадвах с душ гел и лосион за тяло с аромат на кокос от Yves Rocher. В последното ми видео с любими неща Ви бях споменала, че ми се иска да ги пробвам, доста съм доволна. Душ гелът е както всички на марката, прави супер пухкава пяна, а лосионът е идеален за по-топлото време и не прави кожата прекалено мазна, но същевременно хидратира.

Нещо, което липсва на снимката е бруталният, печен руж на Flormar в цвят touch of apricot, който от раз ми стана тотален фаворит. Може да видите как изглежда --> тук.

Ами, това е пожелайте ми късмет, дано да оцелея, че голяма мъка, голяма... :D :D

Love,
Snejana

You May Also Like

8 коментара

  1. Серумът може ли да се ползва без крем отгоре? Иска ми се да заменя с нещо биодерма през лятото �� Успех на изпитите!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами да, може. Аз даже в момента така го използвам, защото още не съм си намерила крем и съм доволна от него. Благодаря! :)

      Изтриване
  2. 1. Как мислиш да ги свалиш тези 8 кг.? Аз имам 3 за сваляне и от месец не мърда кантара, въпреки ограниченията.
    2. Силно ти препоръчвам серума на Balea Aqua, много лек и приятен. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. хах... ами като начало спирам хляба (по 7-8 филии на ядене по 2-3 пъти на ден) никакви пици повече, същото се отнася за течния шоколад. Не ям така обикновено, но последните месец и половина-2 са много стрсиращи. Предполагам, че голямото увеличение на килограмите е от задържане на течности, защото не ми личи много и по скоро съм като водоноска, от колкото сланинеста. :D Корем, паласки и гърди качвам най-много. И ще спра да се возя на асансьора (отново) С една дума ще правя каквото съм правила до сега, а не каквото всички казват, че не трябва да се прави. Ще вкарам повече плодове, зеленчуци и фибри в храненето си, защото преди единственото, което ядях бяха домати. Спирам също така шоколада и хляба. Ще пия повече вода, не бях пила газирано от години, а сега стигнах до там, че си купувам за вкъщи. Да се надяваме, че такова животно като мускулна памет има и да вляза бързо във форма. Като някаква конкретна диета единственоо, което съм планирала е лунната диета, но това още преди да си видя теглото го реших, след това само затвърдих решението си. Четох една статия за ползите от здравсловното гладуване и как помага за обновяване на организма, така че в понеделник ще видим как ще изкарам само на течности. Този коментар стана като отделен пост, може би трябва да го пренапиша в публикация отново. :D

      Изтриване
    2. Значи според Луната в понеделник не трябва да ядем. Супер! И аз ще се включа! :) работата при мен е, че аз и сега не ям хляб и сладко, и не пия газирано 😄 Освен да мина на въздух хаха

      Изтриване
  3. Пробвай диетата на Ваня Червенкова,идеална е за сваляне на "водни" кг

    ОтговорИзтриване
  4. Аааа този серум ще се търси. А тази четка на Аура- за контурирането ли е ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не, за очи се води за преливане, но е от по-големите. :)

      Изтриване