DS Box | VIP Slim Tea - чай направо от планината*

Здравейте!

Споменах Ви в предишната публиакция, че ще се стягам и ще ставам сериозна и няма да ям пица с течен шоколад, за това реших да Ви споделя какъв чай пия в момента.

Преди доста време взех решение, че ще отказвам всякакви предложения за изпратени продукти, които не са свързани пряко с тематиката на блога (би било добре и другите да го правят ... just saying.. Но да не се отклонявам, че и без това пиша този пост повече от 2 часа.) И това е първото изключение, което правя, но нямаше как да откажа на екипа, който седи зад DS Box. Може би не е правилно да ги наричам екип, защото всъщност това е едно семейство от Враца, впрегнало всички сили да се опитва да оцелее в България и да прави бизнес. Щом разбрах историята нямаше как да не ударя едно рамо на каузата. Един ден, когато се превърнат в голяма компания изнасяща чай и за други страни ще знам, че и аз съм помогнала с нещо.


DS Box всъщност е абонаментна чаена кутия, която има 3 разновидности, в зависимост към какъв ефект сте се насочили. В кутията са включени няколко неща, които са различни, но се въртят около чаената тематика и пликче с чай - 150 гр. В моята кутия имаше малко бурканче мед - 35 мл. Пакетче пчелен прашец - 50 гр. и коркова подложка за чаша, която се оказа страшно практична и непрекъснато я използвам. Количеството чай е предвидено за едномесечна употреба.


Ще разгледам детайлно съдържанието, за да разберете и Вие и аз какво всъщност се крие зад VIP Slim Tea:

- корен гръмотрън- като го напишете в google е пълно с информация за чудодейните му пречистващи средства. Пише за него даже и в bg mama, което само може да Ви говори колко проверено средство е :D Коренът от гръмотрън има диуретично свойство и помага за изхвърлянето на излишната вода от организма. Номер 1 билка при чайовете за отслабване/ детокс/ слим или както е модерно да се наричат сега.

- цвят бъз- той влияе върху потискането на апетита и намалява чувството на глад.

- цвят хибискус (познат още като каркаде) - помага за усвояването на по-малко захари от въглехидратите, стимулира отслабването и намалява отлагането на мазнини в организма.



- мурсалски чай- той е толкова специален, че за него има цели легенди, пие се дори от космонавти, така че правете си сметка колко е специален.

- плод глог- на много места пише, че е полезен за сърдечно-съдовата система, защото подобрява кръвообращението, но ако се замислим, това влияе положително и на отслабването, защото подобрява цялостния процес на обмяна на веществата.

- цвят липа- липовият чай е един от най-добре познатите в България. Липата пред блока е цъфнала и така хубаво ухае. Има подсилващо имунитета действие, освежава и помага за прочистването на организма.

- лист маточина- помня кога за първи път пих чай от маточина, бях го объркала с ментата, ама взе че ми хареса. Маточината е полезна за храносмилателната система.

- лист ягода- дори не знаех, че се използват за нещо, а те имали толкова полезни действия. Наличието му в чая не е случайно, листата от ягода действат върху храносмилателната и отделителната система, като помага за намаляването на подуването на корема и има диуретични свойства.


- лист коприва и корен от коприва- отново дълъг списък с полезни свойства, аз май ще се захвана с билкарство, то било много интересно - Благоприятства при анемия, пролетна умора, кожни обриви, храносмилателни смущения, кръвотечение от носа, хемороиди, маточни кръвоизливи, захарна болест. Има и диуретични свойства.

- дива ябълка- отново действа детоксикиращо на организма. Полезна е да се пие дори при кожни проблеми като акне, защото действа върху целия организъм.

- лист къпина- се препоръчва при проблеми с обмяната на веществата.

- плод шипка- дори аз, която харесва шипката само под формата на масло за лице, знае колко всъщност е полезен самият  плод (на чай самостоятелно обаче не го харесвам) Отново има многобройни ползи, като подобрява действието на сърдечно-съдовата система.

- стрък глухарче- според google лекува дори рак, отново съставка, която е изключително полезна за целия организъм.

- плод арония- още нещо, което го имам у нас и никога не съм му обръщала внимание. Плодът от аронията е полезен за укрепване на съединителната тъкан и е наречен още най-здравословният плод в света, а пък аз така да не го харесвам. Май ще преразгледам списъка с неща, които не обичам след този пост.


Как се приготвя:
Аз си го правя във френската преса, супер удобно е. Слагам супена лъжица и половина за около 450 мл. вода и го оставям да се запари за около 10-тина минути. Препоръча се да се пие около 30-40 мин. преди хранене. Като може да си го разкрасите с мед, лимон или пчелен прашец. Няма значение дали се пие топъл или студен и по двата начина е еднакво вкусен.

Противопоказания:
Важно е да знаете, че с подобен тип билки (чайове) не бива да се прекалява, защото може да се обезводните, да, сериозна съм, случвало ми се е и не беше изобщо приятно. Когато пиете подобен тип комбинации от билки с диуретични свойства трябва да приемате и много вода, аз в момента пия 3 литра вода, разпределила съм ги по 1,5 до обяд и още толкова през останалата част от деня, като не броя другите течности. Също така не се препоръчва при бременни, кърмачки и деца!

Действие:
Чаят определено действа точно така както се очаква - диуретично (след цялата тази комбинация от билки това е търсеният ефект) дали ще станете слаби само ако пиете чай, едва ли това изобщо е търсеният ефект от Вас. За да си във форма трябва да запазиш хармонията - правилно хранене, повече движение и да, тогава и чаят ще помага. Само че нещата трябва да са комбинирани, ако пиете чай и се чудите защо нищо не става, знаете я поговорката "не става само с ядене, трябва и акъл", е същото е.


Като заключение ще кажа, че чаят ми харесва, харесват ми и хората, които седят зад него, харесва ми, че е български, харесва ми, че знаеш какво пиеш (нещо, за което не си сигурен при доста подобни чайове на пазара)!

DS Box | VIP Slim Tea- цена на кутията: 14.99 лв.

В сайта може да разгледате и другите видове кутии, има такива за подсилване на имунитета и за релаксация. VIP Slim Tea също се предлага и отделно.

Какъв чай пиете най-често?

Love,
Snejana

*Продуктът ми е изпратен от dsbox.bg. Публикацията не е спонсорирана!

You May Also Like

1 коментара

  1. И аз получих този чай от последната кутия Goodbox. Не пия често чай, да не кажа само когато съм болна, но ми харесва идеята за пречистване и освежаване на тялото. Пия го с удоволствие!Когато свърша малкото пакетче, сериозно се замислям да си купя големия вариант.

    ОтговорИзтриване