Review: Lollipop Cosmetics | Mix & Match коректори

Здравейте!

Сърбяха ме ръцете да си взема палитра с коректори от доста време, ако ме питате защо... не съм сигурна какво ще ви отговоря, но просто бях решила, че ми трябва.
Както знаете съм голям почитател на Lollipop Cosmetics и при едно намаление през лятото си сглобих една палитра, която ми излезе супер изгодно, така че днес е време за нейното ревю (най-накрая).


Спрях се на самостоятелно направена палитра Mix & Match защото излезе по изгодно, а и може да сложите всякакви цветове според вашите индивидуални нужди. Все пак не на всеки му трябват 4 различни коректора.
Харесвам палитрите на Lollipop Cosmetics, тежки, стабилни и здрави са (проверено е... няколко пъти). Също така се подреждат лесно и ако имате няколко. Не заемат много място. Имайте предвид, че не са съвместими с продуктите на Inglot.

Формулата е много кремообразна, усеща се като нещо, което можеш да си намажеш на филийка. Не е като на коректора на Catrice Comouflage Cream, при който има нужда от малко топлина от кожата, за да стане подходящ за работа, а директно може да се използва, което според мен е огромен плюс ако работите само с четки. Пигментацията е отлична, мисля че не съм използвала по покривен кремообразен коректор до сега. Естествено може да предположите, че такава покривност и мека формула има нужда от задължително фиксиране с пудра и също така ако не носите фон дьо тен, а само коректор няма как да стане, защото ще си личи и няма да изглежда естествено.

Съставът е изчистен от парабени и няма добавени аромати (трябва да се има предвид обаче, че коректорите имат аромат). Има минерално масло.

Повече за съдържанието: MINERAL OIL(PARAFFINUM LIQUIDUM), ISOPROPYL LANOLATE, BEESWAX(CERA ALBA), SYNTHETIC WAX, TALC, MAGNESIUM CARBONATE, OZOKERITE, PHENOXYETHANOL. MAY CONTAIN: IRON OXIDES(CI 77491, 77492, 77499), TITANIUM DIOXIDE(77891).


Цветовете, които избрах са:

A- светло бежово с розов, студен подтон. По-светъл от кожата ми. Комбинирам го с D за постигане на идеален цвят за корекции по лицето.
F- изразен жълт подтон, идеален за коригиране на тъмни кръгове под очите.
D- бежов, телесен с топъл подтон. По-тъмен е от кожата ми. Комбинирам го с A.
Green- зелено за коригиране на зачервявания по кожата.

Избрах тези цветове, защото държах да има жълт цвят, такива коректори почти не се намират по магазините. Зеленото също е цвят, който е хубаво да се намира във всяка козметична колекция. Другите два цвята се комбинират идеално и лесно правя цвят отговарящ на цвета на кожата ми за прикриване на несъвършенства. Светлият коректор (A) също може да се използва за прикриване на тъмни кръгове, защото има изразен розов подтон.


Като заключение ще кажа, че съм изключително доволна. Не са коректори, от които всеки има нужда, защото добрата пигментация е нож с две остриета, но ако имате нужда, носите много грим, трябва ви изключително покривен коректор за някакъв повод, то тези на Lollipop Cosmetics определено са отлично попадение, на много добра цена.

Lollipop Cosmetics коректори- 3 гр. цена: 5 лв. (намалени на 2,90 лв.)

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара