Review: BioKarite Hydratation Intense Serum

Здравейте!

Дълго време бях в търсене на худратиращ серум за лице, не съм държала на определен състав, а просто да намеря нещо интересно и да се надявам, че ще действа, като любимия ми серум на Bioderma.

Загледах се в марката BioKarite, която се продава в Лили. Серумът беше намален и си казах: "Ето, знак от съдбата!" Прегледах съставът и за какво се препоръчва и се оказа, че напълно отговаря на това, което търся, а съставът е почти изцяло от алое вера. До сега не бях пробвала алое вера в такава голяма наличност в даден продукт и си казах отново: "Втори знак, не е съвпадение!" И ето ни сега тук. Между другото марката има бюджетни био продукти, обмислям да пробвам крема им за очи, който е около 8 лв. което е идеално, за него с хубав състав. Не мислите ли?


Формулата е течна, типична за серум, усеща се като сок от алое вера. Първото нещо, което ме изненада, когато използвах серума за първи път беше това, че има малки частички, който седят като седефени и го правят много красив за гледане. По никакъв начин не си личат върху кожата. Другото нещо, което веднага привлече вниманието ми е ароматът, който на мен много ми прилича на желирани бонбони. Сладък и много приятен. Консистенцията лепне съвсем леко, без да е неприятно или дразнещо.

След като се нанесе върху кожата се усеща освежаване и приятна лека хидратация. Може да се използва и самостоятелно, ако сте с по-мазна кожа или да се комбинира с крем. Аз го използвам с крем и въпреки това кожата ми не се е омазнявала повече от обичайното дори и през по-топлите дни.


Съдържание:
AQUA, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, ROSA DAMASCENA FLOWER DISTILLATE*, GLYCERIN, XYLITYLGLUCOSIDE, HYDROLYZED CORN STARCH, BETA VULGARIS ROOT EXTRACT, ANHYDROXYLITOL, BENZYL ALCOHOL, GLUCONOLACTONE, XYLITOL, SODIUM BENZOATE, SODIUM HYALURONATE, SODIUM HYDROXIDE, XANTHAN GUM, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PARFUM, CELLULOSE GUM, PHYTIC ACID, HYDROLYZED LUPINE PROTEIN*, LACTIC ACID, PCA ETHYL COCOYL ARGINATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER*, MICA, TITANIUM DIOXIDE, CALCIUM GLUCONATE, P-ANISIC ACID, CITRONELLOL.

97 % от съставките са натурални.
44 % от съставките са от био производство.

Като заключение ще кажа, че съм направо впечатлена от този серум. Толкова е приятен за употреба. Нямах никакви очаквания, но много, много ми хареса. Оставя кожата много свежа. Не е life changing като Bioderma Hydrabio Serum, но определено е хубав.

BioKarite Hydratation Intense Serum- 30 мл. цена: около 15 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара