February Favourites / 2016 + Video

Здравейте!

Февруари като най-късият месец в годината ми се стори безкраен, така че въпреки че обикновено съм против това колко бързо минава годината се радвам, че този месец приключи. Но за да уравновеся нивата на стрес бях доста активна в пазаруването (предстои haul) и за това имам доста нови любими неща!


Започвам с една маска/скраб за лице на Freeman с активен въглен и кафява захар. Харесва ми заради това, че е маската е деликатна и прави кожата много мека след употреба. Аз я използвам под душа, на почистена кожа, за да може захарта да се разтопи от топлината. Веднага след нанасяне има загряващо действие и я усещам как действа, след това изплаквам- захарните кристали са се стопили и правят съвсем нежно ексфолиране на кожата. Направо съм се пристрастила към нея, вече е на половина,

Въпреки че времето вече се затопля усещах кожата си доста суха, а друг е въпросът, че от доста време искам да използвам шипково масло или розово масло във вечерната си грижа. За това реших, че е крайно време да си взема нещо такова и тъй като нямам време да обикалям по био магазините се спрях на това на Alverde и съм сравнително доволна. Скоро ще му направя по-подробно ревю. Не е 100% чисто  розово масло, а е бленд, като единствен недостатък мога да изтъкна това, че има добавен парфюм (от есенциални масла), който според мен не е нужен, когато така или иначе използваните масла са с достатъчно силен аромат (ако харесвате аромат на рози няма да ви пречи, но в противен случай това олио не е за вас).

Снимах още преди 2-3 седмици Haul (може би ще го видите следващата сряда), в които споделям всички подаръци, които си направих по време на сесията, защото кое мотивира ученето по-добре от пазаруването? И така вече близо месец използвам електрическа четка за зъби, харесах тази на Oral-B, защото идваше с подарък - калъф за съхранение. С акумулаторна батерия е, издържа повече от седмица без зареждане и е съвместима с всички глави на марката. Единственият и недостатък е това, че има приложение за телефон съвместимо с четката, но за съжаление не е съвместимо с България, защото пише "приложението не е активно за вашата страна" ... много несправедливо. :(

Мисля, че намерих подходящи моливи, които да заместят така любимите ми на Essence, а именно на Impala, като цена са супер, не са чак толкова меки, но са по-трайни, идват малко изсушаващи да се носят самостоятелно и е добре да се сложи балсам или червило. Харесва ми това, че са с черно дърво, то е отличителен знак на всички дълготрайни моливи и така може веднага да ги познаете- първоначално са меки, нанасят се лесно, а след това изсъхват и нямат триене.

И накрая, но определено не на последно място е феноменалното течно матово червило на сръбската марка Aura, която от скоро отново може да се намери на българския пазар (Ivis, Bonjour и дори в някои от магазините на Лили). Формулата му е точно това, което си представям аз, когато чуя матово течно червило, добра пигментация, нанася се лесно, изглежда прекрасно и е с прилична трайност, но по-важното е, че когато започне да пада не изглежда ужасно. Като цена също е по моя джоб, така че определено ще потърся още цветове.


Любимата ми книга този месец е свързана с квантовата физика и е супер интересна, ако искате да научите повече за нея не пропускайте да гледате и клипа!

Кои бяха вашите най-любими неща през изминалия месец?

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара