Първи Впечатления: козметика AURA*

Здравейте!

Обхванала ме е някаква вълна на разчистване и цял ден сортирам дрехи, обувки и стари чанти, а накрая се оказва, че не знам къде точно трябва да ги занеса, така че ако имате някакви идеи, които не включват БЧК (защото за съжаление не мога да им изпълня изискванията) ще се радвам да ги споделите! Оказва се, че да дариш дрехи не е толкова лесно, колкото си мислех в началото.

Да преминем към основната тема в публикацията днес, а именно първите ми впечатления от завърналата се на българския пазар сръбска марка за козметика и козметични продукти Aura. Вече може да се намери на все повече места в търговската мрежа, което може само да ме радва, защото определено първият ми досег с марката е положителен.

Естествено имам много любими неща, който ще търся в още цветове и разновидности и такива, които според мен по-скоро са "пас", но това се отнася за всичко на пазара, а и зависи от личните предпочитания, така че го намирам за нормално.


От Aura ми предоставиха за проба няколко неща, така че ще започна от най-любимото ми, а именно течното дълготрайно матово червило Absolute Matte. Цветът, който имам аз е Ring a Bell номер 602 и макар и да нямам богат опит с течните червила (може би защото не харесвах това, което имам) съм абсолютно влюбена в абсолютно матовото червило на Aura, като формула е точно това, което си представям аз, когато прочета течно и матово, също така не изсушава устните, може да се наслоява и е сравнително дълготрайно, като се премахва равномерно. Определено ще потърся още цветове, има няколко very dark, които ме изкушават, въпреки че времето се затопля, за следващата зима няма как да мина без тях. Снимки с червилото може да видите --> тук. и тук.

Следващите ми любими неща, които си пасват отлично едно с друго са стандартното матово червило- Final Matte в цвят Pink Age, номер 706 като според мен това е едно черешово червено, чудесно за прехода между зима и пролет, защото е тъмно, но същевременно има нещо ярко и по-свежо в него. Формулата е някак твърда и суха, но нанесено на устните се усеща комфортно и това ми харесва, сравнително дълготрайно е, а в комбинация с молив за устни издържа дори след хранене без да се налага да се коригира. Моливът за устни е добър, не толкова мек, за да се носи напълно самостоятелно, но отличен за ролята му на фиксатор на червилото. Нанася се лесно и не се разтича, харесва ми това, че има голям избор от тъмни цветове, така че скоро ще трябва да потърся диспей на Aura, за да ги разгледам по-подробно.


Следващото червило е от Shine Excess серията, която е хидратираща и придава приятен естествен блясък на устните, като няма блясък в самото червило, а само подхранващи устните съставки. В комбинация с молив за устни е със средна издържливост иначе издържа нормално, като червило с такава формула. За съжаление цветът Pinck Cadilac, който имам аз просто не ми седи добре, което е много жалко, защото е със син под тон и прави зъбите да изглеждат бели. Нещо, което пропуснах да кажа в началото, но се отнася и за двете червила е това, че опаковката им е учудващо луксозна, макар и да изглежда позната от други марки на пазара, усеща се по-тежка и направена от по-качествена пластмаса, което приятно ме изненада.

В love - hate отношение съм с Shine Killer трансперантната пудра, до голяма степен заради собствения си инат и заради това, че искам да я използвам не по предназначението и. (на опаковката изрично пише да не се използва в зоната на очите) и да, по-добре я избягвайте, колкото и да се опитвам не, не е направена за там. Също така не става и за baking, така че имайте го предвид. НО... това, което прави с порите около носа е удивително, не знам как, но само с едно минаване с четката и тях ги няма, лицето изглежда като след фотошоп. Матира мигновено, но няма дълготраен матиращ ефект, ако сте с много мазна кожа ще имате нужда от touch ups след известно време. Ако не се прекалява не си личи на снимки, но в противен случай е катастрофа, така че определено я нанасяйте само с голяма пухкава четка.

А като стана въпрос за четка- Aura имат добър арсенал от аксесоари, четката, която тествах обаче не ми е сред любимите. Четката за пудра е с естествено косъм, пере се добре, не пуска боя и няма аромат, но на мен ми идва малко твърда. Като това не ме спира да искам да пробвам четката за преливане, която гледам от половин година из сръбските beauty блогове.

Може да разгледате асортимента им --> тук.

Имате ли опит с козметиката на Aura, аз определено ще потърся още от течните червила, харесала съм си също и една четка за преливане на сенки, изглежда много пухкава. Интересни ми изглеждат още спрея за фиксиране на грим, както и минаралната пудра, която ако има цветове може и да става за baking, предстои да разузная!

Love,
Snejana

*Продуктите са предоставени от PR. Публикацията не е спонсорирана. А мнението ми за всички продукти, както всеки път е неподкупно и винаги ще си остане такова!

You May Also Like

15 коментара

  1. Отново интересен пост, Снежи.Моят първи досег с марката е течното матова червило в цвят като твоето.Със сигурност много ми харесва и ще си врема още цветове.Хвърлих око и на матиращите листчета, четката за преливане (не беше налична в магазина,когато го посетих) и минералната пудра, за да изпробвам „baking“. Единственото място, на което намерих марката по случайност е Ivis в Мол Пловдив.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, май сме харесали едни и същи неща :)

      Изтриване
  2. Мисля, че H&M като опция за даряване/рециклиране на дрехи са добър вариант. Носиш до 2 торби макс на ден-подредени и чисти, без други изисквания, слагат им едно стикерче и получаваш ваучер за 15% отстъпка. Изпробвано от мен вече от години наред. Лесен и удобен вариант, препоръчвам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мислех си за това, но първо трябва да проуча какво точно правят като ги "рециклират" а и предпочитам да ги дам на някой, който няма какво да облече. Така че ще проуча как седят нещата там :)

      Изтриване
  3. за даряването виж един от последните постове на Поли :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добро подсещане, благодаря. Бях забравила за нейния пост. :)

      Изтриване
  4. Искам да попитам къде, освен онлайн, мога да намеря марката?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ivis, някои магазини на Лили и в магазините на Бонжур :)

      Изтриване
  5. А къде точно в София има магазин на бонжур или ивис защото съм много скарани с адреси и ориентиране а в гугъл трудно се намира точното място без зададен точен адрес

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Най-добре провери в сайтовете на магазините, защото моята ориентация е по-зле и от твоята. :D

      Изтриване
  6. И моя първи досег с марката е течното матово червило с номер 609 candy pick, бях очарована, отдавна търся нещо такова! Сега притежавам още едно течно матово червило с номер 601 my belovd и техния коректор в цвят vanila..не съм сечдокосвала до толкова покривен поне на пръв поглед коректор, предстои да тествам. Мисля, че са страшно обещаваща марка. Предстои ми да ди взема още едно матово течно, от единичните им сенки и може би от ружчетата им..???

    ОтговорИзтриване
  7. Влюбена съм в матовите им течни червила! Първо си взех 614, след тях 617 и 623. Страхотни са! Днес си взех и от изкуствените им мигли - 02 - cat mystic. И те ме впечатлиха доста!

    ОтговорИзтриване
  8. Хейй!Обожавам Aura! Открих марката скоро и за сега съм си взела 2 червила и молив за вежди.И двете червила сa от Final Matte.Едното е 701,а другото 711.Любими са ми.Не съм много голяма фенка на течните червила,но след като прочетох статията ти определено смятам да си взема.Искам да те попитам дали само този цвят,който ти имаш от хидратиращата серия има син под тон?

    ОтговорИзтриване
  9. Хейй!Обожавам Aura! Открих марката скоро и за сега съм си взела 2 червила и молив за вежди.И двете червила сa от Final Matte.Едното е 701,а другото 711.Любими са ми.Не съм много голяма фенка на течните червила,но след като прочетох статията ти определено смятам да си взема.Искам да те попитам дали само този цвят,който ти имаш от хидратиращата серия има син под тон?

    ОтговорИзтриване
  10. Някой има ли повече впечатления от четките на AURA? Цените им са достъпни. Интересува ме дали са подходящи за сглобяване на комплект за начинаещи в грима и дали цената компенсира качеството на четките.

    ОтговорИзтриване