петък, 29 януари 2016 г.

GIVEAWAY е затворен! | 3-th Birthday Beauty Box

Здравейте!

Преди три години в една доста по-спокойна сесия, от колкото тази в момента отворих blogger и просто натиснах "създай нов блог" и така започна всички!

Странно е как го помня толкова добре в съзнанието си, а аз по-принцип не съм от хората, които помнят годишнини ( имам доста приятели, които могат да потвърдят това ) но моето малко online пространство се превърна в нещо толкова важно за мен. Запозна ме с толкова много прекрасни хора, научих толкова много нови неща, научих и много за себе си.

Ако преди 3 години някой ми беше казал, че ще бъда редовна в неща, щях да му кажа, че жестоко се е объркал, но явно аз съм тази, която изненада себе си, защото сега имам над 300 публикации и над 300 хил. посещения.

Желая такава нечовешка мотивация и на Вас, защото точно Вие ме вдъхновявате през цялото това време!

Благодаря Ви!


Благодаря на читателите ми, които ме мотивират толкова много време да бъда редовна!

Благодаря на колегите блогъри, които ме амбицират да бъда по-добра, по-интересна и оригинална във всеки нов пост!

Благодаря на всички, с които работих през последните три години! За новите възможности и за това, че повярвахте в мен!

Благодаря на всички толкова много! Обичам Ви!

Като жест на благодарност съм подготвила подарък за една от вас. Събирам тези неща от доста време и наистина се надявам много да зарадвам човека, който ще получи кутията!
Ако сте внимавали през последните няколко месеца, може би знаете кой е разкритият продукт, но ако сте пропуснали то ще запазя изненадата и ще кажа само, че четката много ще ви помогне, а подаръкът е най-любимата ми ..... за 2015 година!


Участие:
За да се включите в Giveaway-а е много лесно, само следвайте стъпките в платформата по-долу!

- GIVEAWAY-a е затворен! Благодаря на всички, които се включиха!

a Rafflecopter giveaway




Love,
Snejana

19 коментара:

  1. Честит рожден ден на бебо Блог :) Пожелавам ти много лични и блогърски успехи, както и късмет със сесията :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честит рожден ден на блога ти Снежи :) С удоволствие чета всяка една публекация в него. Много успехи с блога ти пожелавам,а също и в личен план :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честит рожден ден на най-хубавия блог и на неговата прекрасна създателка. Продължавай все така Снежи, не се отказвай от това което правиш, защото е страхотно и ни радваш страшно много. :* :) :* :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честит рожден ден на блога :* ти Снежи :* Много ми харесват и ми е удоволствие да чета всяка статия от него ! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честити 3 годинки! Пожелавам на теб и блога още много години блогстване и просперитет, приятни емоции, нови приятелства и все така полезни и интересни :)

    ОтговорИзтриване
  6. Честити 3 години и ощеее многоо по толкова(моля)!! Нека се развиеш както тук, така и в Youtube адски много и да продължаваш да ни радваш с постове и видеа! <3 :)

    ОтговорИзтриване
  7. Честити 3 годинки упорита работа , Снежи !
    Продължавай да бъдеш все така готина и правеща своите читатели щастливи , и в крак с новите тенденции :)
    Пожелавам ти още много години да бъдеш така успешна и много приятни емоции, положителни преживявания и хиляди последователи :)

    ОтговорИзтриване
  8. Честит рожден ден на твоето блог местенце... :)
    Продължавай все така да правиш това, което ти харесва и което обичаш да правиш. Аз с такова желание следя и блога и канала ти в ютуб и искам да ти кажа, че ти си толкова лъчезарен и добър човек вижда се, че всяко нещо, което правиш го правиш с наистина голямо желание и труд. Пожелавам ти още много години да се занимаваш с това, което ти харесва и нека хубавите и положителни неща не напускат живота ти :))

    ОтговорИзтриване
  9. Честит Рожден Ден! Все така прекрасна и усмихната бъди!

    ОтговорИзтриване
  10. Честит Рожден ден, на бебо блог! Пожелавам ти никога да не свършват твоите интересни идеи.

    ОтговорИзтриване
  11. Честит Рожден ден! Чета с удоволствие всяка прубликация в блога, пожелавам много успехи и само положителни емоции в личен и професионален план!

    ОтговорИзтриване
  12. Честити три години! Надявам се да ни радваш още много години.

    ОтговорИзтриване
  13. Честит рожден ден на блога, три години са си доста време в онлайн пространството, личи си опита ти :) Аз нямам никакви спомени кога съм създала блога си, а не смятам първата публикация за рождената му дата, така че си оставам без празник.

    ОтговорИзтриване
  14. Не мога да повярвам,как минаха три години....Времето лети...Пожелавам ти още много вдъхновения,сбъднати мечти и успешна реализация в живота и кариерата!!!Честит рожден ден на твоето местенце Снежи!!!

    ОтговорИзтриване
  15. Честит рожден ден на Блога.Страхотен е!

    ОтговорИзтриване
  16. Честит рожден ден на блога,желая ти щастие и успехи за напред,бъди красива и обичана!

    ОтговорИзтриване
  17. Честит рожден ден! Здраве, късмет и много успехи!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...