What's in my toiletries bag? + Video

Здравейте!

Не знам защо всички се оплакват от студентските сесии, при мен това е най-спокойното време в годината, докато месец преди това направо ми стопяват лагерите. Понякога се питам защо изобщо има сесия, като така или иначе единственото, което правят преподавателите през нея е да нанасят оценки, като преди това са ти извадили душата с всевъзможни курсови работи, проекти и есета. Но "бели кахъри" ... реших да се поразсея като реорганизирам стари постове в блога и поразчистя папки на компютъра.

А като заговорихме за сесийно време, имам много мили спомени за първата ми сесия преди три години, защото точно тогава започнах блога и като се замисля направо не ми се вярва!


Публикацията днес обаче не е за сантиментални спомени, а за съдържанието на моята тоалетна чантичка. Верен приятел при пътувания или гостувания, не я носа всекидневно с мен, но тя е там винаги, когато ми потрябва.

Първото нещо е ружът на Essence в цвят: summer dreaming, прекрасен прасковено-розов руж, който изглежда много естествено. За нанасянето му разбира се е необходима четка, по незнайно каква причина се спрях на една доста странна от H&M, която всъщност се оказа доста удобна, мека и лесна за почистване четка.

Никога не знаеш за какво ще ти потрябва сапун за това Freen с лимонена трева (дори и да не го използвам ароматизира прекрасно цялата чантичка)

Приятно изненадана съм от коректора на Avon Luxe, цветът е fear. Изключително добър коректор, ако искате да изглеждате естествено и все едно не носите грим, средно пигментен, мек и с матов финиш. Може да се използва дори под очите. Обожавам да го използвам, когато пътувам.

Няма как и без спирала, спрях се на Mac Gigablack най-вече заради малката, компактна опаковка. Всъщност това е една не лоша спирала, която макар че има странна четка прави миглите огромни, много е добра за долните мигли, защото четката е много тънка.

Вече не мога да живея без мицеларна вода, при мен се запазва тренда да харесвам повече аптечните марки и 30-те милилитра на Nuxe мицаларна вода с розови листенца са ми повече от достатъчни.

Аз съм от хората, които най-добре спят в собственото си легло без значение колко голямо, меко и луксозно е леглото на новото място, за това сутрин винаги си личи, когато не съм си починала добре. Тук идва на помощ флуида за лице на Lierac с енергезиращ ефект, формулата му е седефена и озарява отлично кожата.

Матиращи листчета- нещо, което никога не се сещам да използвам и трябва да спра да си давам парите за тях!


Сърбяха ме ръцете да имам така популярната версия на самобръсначката на Gilette Venus за пътуване, компактна, удобна, дава същия ефект, както и голямата версия. Не е най-евтиният вариант, но определено се превърнах във фен на марката.

Розова вода е многофункционална, за това винаги имам под ръка. В тоалетната си чантичка имам мъничка опаковка от тази на Alteya Organics

Avene молив и червило за устни в едно, а също мога да добавя, че става и за руж, а цветът прави цялото лице да изглежда по-свежо и здраво.

Преди години ми звъннаха по телефона и ми казаха "Хайде да отидем на ски!" така, че дори и през зимата винаги имам слънцезащитен крем, този който имам в момента е на Bioderma Photoderm Max 50+ с аквафлуидна текстура, която не омазнава кожата.

Другият проблем, който имам, когато не си спя вкъщи (освен леглото) е това, че много лесно ми излизат пъпки и някак си все не чувствам кожата си чиста, за това нещо като пилинг маската за проблемна кожа на Uriage ми е добре дошло.

Макар и на повечето места да има шампоан и балсам винаги си нося един резерва. Харесвам шампоаните на Milva, а този с хинин ми е любим. Мирише на дъжка, а една опаковка ми е достатъчна за две измивания на косата.

Крем за крака Titania с уреа и аромат на ментол- може да звучи странно, но кой е казал, че щом пише за крака може да се използва само по този начин. Кремът има високо съдържание на уреа и прави кожата на коленете и лактите много мекичка.

Изненадващо, но четката за червило е една многофункционална четка за грим, може да се използва освен за червило, също и за коректор, или за нанасяне на сенки, а ако имате и много прецизна ръка, защо не и очна линия.


Останалите неща са мостри, от beauty кутии, събирани от списания или подарък към покупка. Дори и кремчетата да не ми харесат- да ги използвам като крем за ръце никога не е излишно.

А Вие какво носите във вашите чантички?

Love,
Snejana

You May Also Like

5 коментара

  1. Супер пост! Човешкото любопитство винаги проговаря, като видиш такъв пост. Все пак това е една възможност да "надникнеш" в чантичката на другите с позволение :D Най-малкото е интересно как избираме различни продукти като "най-необходими". Исках само да споделя, че мъката ми с листчетата за матиране е същата- никога не се сещам за тях или, ако по някаква случайност се светна, не намирам удобен начин да се скрия и да ги ползвам в момента, в който съм забелязала, че лъщя като огледало на слънце и след това просто забравям отново.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз за това се отказвам да ги купувам, обикновени салфетки ми вършат много по-добра работа. ;)

      Изтриване
  2. Искам и аз такава мини самобръсначка :Д
    Аз си нося определено много малко нещица: Крем за ръце,два балсама за устни,червило/балсам или гланц,пила за нокти,огледало,четка за пудра и кърпички...,а и олио за ръце и тестер на някакъв душ гел за да си мия ръцете.Това е за тази,която нося всекидневно с мен в чантата ми.За пътуване задължително флорална или термална вода за лице,мокри кърпички и горе изброеното :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ежедневно с мен нося само сухи и мокри кърпички, дезинфектант за ръце, крем за ръце и балсам за устни. Това ми е по-скоро като ходя на гости или пътувам някъде. А самобръсначката я поръчах от Enzo, в Италия не са ли ги внесли вече? Много е гадно така!

      Изтриване
    2. Не съм ги виждала,но и не съм търсила,защото сега видях,че съществуват :))

      Изтриване