вторник, 5 януари 2016 г.

December Favourites / 2015 + Video

Здравейте!

И честита Нова година на всички с първия пост в блога за 2016 година. Започва четвъртата година от както го водя и направо не ми се вярва, че все още ми доставя същото удоволствие, както в самото начало!

Желая Ви здраве и любов, защото не се купуват с пари и пари за всичко останало! Нека 2016 донесе на всички ни само хубави емоции. Моята година започна повече от положително със сватбата на братовчед ми, не мога да изразя колко се радвам, че семейството ни се разраства! 

И все пак причината, поради която сме се събрали тук днес е друга, така че нека да преминем към най-любимите ми неща през Декември!


Още в края на лятото бях споделила в instagram колко много харесвам душ геловете на I love... Имам си два любими с honey almond и с lemon sorbe, първият има аромат на горещия шоколад в Starbucks с мед и бадем, а лимоненото сорбе мирише на вкусен, сочен лимонов кекс.

Странно е, когато нямаш очаквания към нова серия, а тя те изненада толкова приятно. Става въпрос за новата линия продукти за коса на Schwarzkopf Essence Ultime - златната серия е omega repair съдържа омега мазнини и е предназначена за суха и заплитаща се коса. Шампоанът много ми харесва, но най-много ме изненада балсамът, защото не очаквах, че ще действа толкова добре на косата ми.

Веднага щом разбрах за новата серия на Nuxe - Bio Beaute си набелязах няколко неща, първото, с което се сдобих е маслото за устни с масло от кайсия - 100% натурално и с 45% био състав. Прави устните сочни, меки, мирише хубаво и е най-доброто решение за тежката зимна обстановка в момента.

Най-накрая мога да спя спокойно, защото вече имам приказния бронзант на Wet'nWild не знам как все още не са му сменили името, но в този продукт, няма нищо бронзиращо, а точно обратното придава на кожата най-естествения сатенен завършек. Цветът е reserve your cabana.

Какво е зима без крем за ръце- Fresh Line  с органична ванилия, може да омекоти за дълго и най-грубата кожа на ръцете. Не съдържа съставки като минерални масла и силикони и е одобрено дори от баща ми, който е изпробвал 89% от кремовете за ръце по магазините у нас.

Маслото за тяло или както още го наричат- конфитюр с зимен аромат от последната кутия на Biosense. Топи се, когато се докосне до кожата и мирише на коледни сладки, ябълка, канела, съдържа само натурални съставки и може да се използва върху всяка част на тялото.

Подготвям подробен клип за четките ми за грим, който ще видите много скоро. Една от любимите ми четки за нанасяне на сенки през последните няколко месеца е четката на H&M - мек, естествен, гъст косъм и много добра цена.


Ако искате да разберете кои са любимите ми книги през Декември не забравяйте да гледате и клипа!

Кои бяха вашите най-любими неща през изминалия месец?

Love,
Snejana

2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...