понеделник, 5 октомври 2015 г.

September Favourites / 2015 + Video

Здравейте!

Най-любимото ми нещо през Септември определено беше снимането на daily влогове (ако сте пропуснали гледайте ги тук). Започнах без да го планирам и ей така минаха цели 30 дни в ежедневно снимане, супер неусетно. Толкова много свикнах с това да говоря с някой, че не знам дали ще мога да спра, наистина се оказа супер забавно и препоръчвам на всеки да пробва!


В последния ми haul Ви показах кристалите за коса на Dove от новата (малко по-професионална) серия за коса / в момента са и намалени! Води се сухо олио за коса с макадамия и арганово масло. Имат много приятен, луксозен аромат, който се запазва за дълго. Правят точно това, което очаквам от тях и за това много ги харесвам!

Имам и няколко любими продукта от Avon. На първо място е моливът super shock- не мърда през целия ден във водната линия на окото, а най-важното е, че не го усещам по никакъв начин. Промени напълно ежедневната ми грим рутина.  Още нещо, което силно ме впечатли е фон дьо тен, ако трябва да бъда напълно откровена изобщо не предполагах, че ще ми хареса, а сега използвам само него. Става въпрос за calming effects с матов финиш за мазна кожа. Харесва ми това, че формулата е много лека почти гелообразна, разнася се лесно и изглежда все по-добре с напредването на деня. Последното любимо нещо от Avon е лак за нокти и то не само един на цялата колекция с gel finish. Този месец любимият ми цвят беше very berry, който е супер есенен и издържа над 10 дни с топа и основата на Essence.


След близо година обмисляне "да го купя ли, или не" все пак го поръчах и изобщо не съжалявам... Става въпрос за Мери, както наричам хайлайтъра на The Balm Mary lou manizer, единственият козметичен продукт, който си има име, защото има супер специално място в моето сърце.

И на края, но не и на последно място е гъбката на H&M (кой да знае, че новата им козметична колекция ще се окаже толкова добра) използвам я ежедневно и мисля, че е по-добра от тази на ebeline, даже ме наведе на мисълта дали да не си взема и оригиналния beauty blender!

Гледайте и клипа, за да разберете коя е любимата ми книга и има ли действие серума за мигли!


Кои са вашите най-любими продукти през Септември?

Love,
Snejana

5 коментара:

  1. Страхотни любимци, Снежи! Поредно хубаво мнение за гъбката на HM! Ще се купува!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси! Единственият и недостатък е, че вече има петна по нея. :)

      Изтриване
    2. Хммм, предвид белият й цвят - не се учудвам. Въпреки,че току що гледах едно видео на Berry's place, където тя казва,че нейната се изпрала лесно дори без сапун. Може би зависи от продукта, ще видим как ще се представи :)

      Изтриване
  2. Откъде мога да купя The Balm Mary lou manizer?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може да го поръчаш от чужбина, от enzo. bg или от сайта на Ели http://www.makeupbuthow.com/

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...