сряда, 9 септември 2015 г.

August Favourites / 2015 + Video

Здравейте!

Днешният ден започна рано, но явно интернет за никъде не бърза, защото не ми позволява да свърша планираните неща бързо и реално нямаше смисъл от това да се будя с "първите петли".

Този месец любимото ми приложение отново беше Instagram, много е пристрастяващо, не мислите ли? По-този повод искам да Ви благодаря, за това че ме следите и там! <3


 Започвам с червило от Kiko в цвят 817, много съм благодарна на Буги, която ми го донесе от Италия. Формулата му е лека и хидратираща. Прилича на цветен балсам, покритието е леко, а цветът е бонбонено розов и е подходящ дори за ежедневна визия.

Go&Home крем за ръце от кутията на BioSense е най-използваният крем за ръце през последните два месеца. Супер икономичен е, има силен аромат на ябълки (според мен) въпреки че би трябвало да е на пъпеш. Съставът му е отличен, формулата е бързоабсорбираща се и не оставя ръцете мазни. 

Очна линия от Avon серия Luxe в черен цвят- тази очна линия попадна сред любимите ми продукт най-вече заради писалката си. До сега избягвах този тип, защото мислех, че няма да се справя с нанасянето, но съм много щастлива от това, че успях. Харесва ми това, че изсъхва матово черна, но има и доста недостатъци. Размазва се лесно и не издържа цял ден.

Въпреки че не успях да открия разликата между флоралните води, които съм ползвала до сега и хидролат на лавандула Biofficina Toscana реших да пробвам нещо по-различно и за това взех второто. Ароматът е по-концентрирана версия на форалната лавандулова вода на Alteya Organics. Може да се използва по най-различни начини и е подходяща за мазна и проблемна кожа.

Въпреки че вече трябва да се насочвам към по есенни цветове, аз все още въздишам по лавануловото - лак за нокти с гел ефект от Avon в цвят: Lavender Sky. Цветът е приказен, формулата от тази серия е страхотна, много плътна и съхне бързо, а също така е много трайна.

Green Balm от MOA + код за отстъпка SNEJ20 / 20% намаление от сайта belucida.com, активен е до 15.09.2015 г.  Имам чувствителна кожа, която много лесно става на червени пъпчици. Избягвам да я мажа с обикновени лосиони и кремове за тяло, за това напълно натуралният Green Balm с чаено дърво е отличен за тази цел, защото успокоява кожата и помага за намаляване на възпалението.

Homemade серум за мигли го забърках само с три съставки- рициново масло, витамин А и Е. Но последните две не са Ви нужни. Blog for Beauty and Relax ми сподели, че приложението на витамин А външно реално няма никакъв ефект, за това и обикновено рициново масло ще Ви свърши страхотна работа. Аз вече виждам подобрение в състоянието на миглите ми.

Вдъхновението ми през Септември е Jordan Bone, тя снима beauty клипове, но различното при нея е това, че има увреждания след претърпяна катастрофа. Това обаче не я е отказало от любимото си хоби, не я е сломило да води нормален живот, а дори и снима клипове "как да бъдем позитивни". Толкова е вълнуващо такъв човек да те учи как да живееш и да ти казва, че животът има смисъл, когато в ежедневието ни кара да забравяме малките неща и да си мислим, че животът е несправедлив към нас. Радвам се, че има хора като нея, които да отварят очите на останалите. Тя е прекрасна!

Ако искате да разберете коя е любимата ми книга и повече подробности за всеки един продукт- гледайте и клипа!


Имам големи планове за един от любимите ми месеци, гледайте клипа до края, за да видите изненадата, която се готви за края на месеца. Също така в момента влогвам всеки ден, така че не пропускайте да се абонирате за канала ми в YouTube. Там също ще има изненади, подготвям Look Book за есента, както клипове посветени на началото на учебната година!

Желая Ви страхотен Септември! Споделете кои бяха вашите любими продукти през лятото :)

Love,
Snejana

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...