Review: Refan почистваща мицеларна вода

Здравейте!

Докато си седя на терасата мъча се да пиша в тъмното и дебна за падащи звезди ( днес е пикът на метеорния поток Персеиди ) си мисля за това колко бързо минава времето и как миналата година по същото време бях на същата тераса и отново гледах към звездите. Някои от желанията ми се сбъднаха, други не, но това не ме спира отново да съм на същото място по същото време и с надежда да гледам към небето и да си пожелавам неща, които дори и да са "добри намерения", когато се случат да ме карат да се запитам "защо си го пожелах това?" но такъв е животът низ от добри и не до толкова добри желания, а това че съм пак на тази тераса и отново гледам с надежда да видя падаща звезда и да си пожелая нещо само доказва какъв съм оптимист на пук на всичките ми приятели, които твърдят обратното. ( И четат това и се смеят... знам, че се смеете!)

И по същия начин, както Персеидите минават покрай Земята веднъж годишно, така и аз общо взето 1-2 пъти в годината попадам на хубав български продукт, явно тази седмица ми е късметлийска, защото съм ви приготвила "седмица на българските продукти".


Първият от тях е почистващата мицеларна вода от Refan с зехтин и така модерните последно време почистващи орехчета. Обещава дълбоко почистване на кожата и лесно премахване на грим и замърсявания по кожата. За разлика от стандартните мицеларни води тази има цвят и мирис, бледозелена и мирише на свежо, като цяло приятен аромат, лек и ненатрапчив. Като формула седи малко по-мазна от стандартните води, заради наличието на зехтин, а също така при разклащаме се пени, заради екстракта от сапунената ядка.

Според мен се справя отлично с премахването на грим и може би това е любимата ми мицеларна вода купена от дрогерията. На снимките е сравнена с тази на Avene, която е много добра. (какво мислите? как се е справила?) Харесвам я повече от тази на Nivea или Garnier. Също така е по-икономична сравнение с тях.

Голям недостатък за всички с чувствителни очи е това, че дразненето е напълно възможно. При мен се случва, само когато течността попадне директно в окото, но в възможно хора с чувствителни очи да не я харесат.

Другото е, че не знам до колко това е мицеларна вода или по-скоро е един отличен дегримьор, линията е тънка, но повече ми прилича на второто.

След употреба няма нужда от изплакване, кожата е свежа и чиста без да лепне. Усеща се мека и хидратирана. Справя се лесно и с водоустойчива спирала.
изтритото от ляво е с Refan, a от дясно е с Avene (едно минаване с памучен тампон без задържане и търкане)
За съдържанието: няма парабени, има неутрално pH. Ароматът се дължи на parfum в състава. Също така има екстракт от сапунена ядка и от маслина. lauryl polyglucose е почистващ агент, кокосов дериват. phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, disodium edta. са консерванти, а butylphenyl methylpropional е оцветител в бледо жълто.


Като заключение ще кажа, че ми харесва, не съм сигурна, че може да се нарича мицеларна вода, защото е доста различна от стандартните на пазара, но почиства лесно грим и оставя кожата чиста и свежа. Ако имате чувствителни очи може би не е най-доброто решение за вас.


Refan почистваща мицеларна вода със зехтин и екстракт от сапунена ядка- 250 мл. цена: около 8 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

6 коментара

  1. Добре поне, че помниш какво си си пожелавала... Аз имам амнезия в тази насока :D Отдавна не съм минавала през Рефан, време е май :)

    ОтговорИзтриване
  2. :D е то това е, защото от 6-7 години си пожелавам едно и също :D

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно ревю, благодаря. Ще я пропусна. Аз съм от онези, свръх-чувствителните. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Това наистина звучи любопитно. Аз също съм от свръх-чувствителните, но очите така или иначе не почиствам с мицеларна вода :)

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей. Мицеларната вода на Авент дразни ли ти на очите? Защото на мен доста ми люти и ако тази на Рефан е подобна като усещане на очите, ще я пропусна, иначе доста ме влече. Другият ми въпрос е след като съдържа маслиново масло дали е подходяща за почистване на цялото лице за жени с мазна и комбинирана кожа или е по-скоро за суха и нормална?

    ОтговорИзтриване
  6. По-добре я пропусни в такъв случай. Иначе аз съм с много мазна кожа, но нямам никакъв проблем с нея и според мен е подходяща за всеки тип кожа. :)

    ОтговорИзтриване