Review: La Roche Posay 50+ Anthelios XL*

Здравейте!

С голяма мъка се разделям с компютъра си за цяла седмица, с него сме си много близки и не сме свикнали на толкова дълга раздяла, това е и причината да пусна още един пост от "месеца на слънцезащитата" толкова бързо, а другата е, че искам да ви споделя повече за La Roche Posay 50+ Anthelios XL.

Слънчева визитка:

Име: La Roche Posay 50+ Anthelios XL
SPF 50 +
предимства: оцветен флуид, действа против слънчеви петна, патентованата филтърна система с Mexoplex., без парабени и парфюми.
аз препоръчвам за: нормална или суха кожа на лицето.
оставя ли мазен слой: не, но оставя кожата лъщяща.


Формулата е флуид и както се досещате това означава, че е изключително течен. След като се нанесе на кожата се разнася най-добре с ръце, с четка изглежда добре преди да се окисли. Има съвсем лек цвят, които не си личи в първия момент след като е поставен върху кожата, финишът който дава на кожата е по-скоро леко лъскав, да го наречем natural glow, за момичета със суха кожа би изглеждал добре през по-голямата част от деня, но при мен само след 2-3 часа изглежда ужасно лъскаво, въпреки че кожата ми не е прекалено мазна, пудрата не помага особено много в този случай. Най-големият проблем за мен е това, че върху моята кожа се окислява и след като лъсна ставам на оранжеви петна, които нямат оправяне. Пробвах го с различни фон дьо тени, но според мен не е добра основа за грим.

Самостоятелно от друга страна се носи малко по-добре, но проблемите с лъщенето си остават.

Аз го използвам върху краката си, защото изглежда много добре и леко прикрива разширените вени и капиляри. Върху лицето го използвам самостоятелно без да слагам фон дьо тен отгоре, за да избегна развалянето на целия ми грим само след 3-4 часа.

Мисля, че La Roche Posay 50+ Anthelios XL се харесал на момичета със суха и нормална кожа.


Съдържание:
AQUA / WATER DIISOPROPYL SEBACATE ALCOHOL DENAT. GLYCERIN DIMETHICONE ISOHEXADECANE BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE OCTOCRYLENE SILICA DROMETRIZOLE TRISILOXANE ISONONYL ISONONANOATE ZEA MAYS STARCH / CORN STARCH C12-15 ALKYL BENZOATE STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER ETHYLHEXYL TRIAZONE PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE ISODODECANE PHENOXYETHANOL ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID SILICA SILYLATE LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE PEG-8 LAURATE CAPRYLYL GLYCOL TRIETHANOLAMINE DISTEARDIMONIUM HECTORITE TOCOPHEROL DISODIUM EDTA DODECENE PROPYLENE CARBONATE POLOXAMER 407 ZINC GLUCONATE PERLITE.

Информация за съдържанието:
в черно са стандартните съставки, които не са притеснителни
в синьо са тези, които отговарят за слънцезащитата
в червено са притеснителните съставки, на които трябва да с обърне внимание
в зелено са съставките с растителен произход, масла и екстракти

Плюсът за мен е това, че има цвят предотвратява опасността от това да остави кожата бяла. Формулата също е много лека. Минусите са силиконите в състава и това, че променя състоянието на фон дьо тена ми в процеса на носене, окислява се и изглежда неестествено. По-скоро не е подходящ за мазна кожа.

La Roche Posay 50+ Anthelios XL- 50 мл. цена: около 35 лв,

Love,
Snejana

*Продуктът е предоставен от PR, мнението ми не е повлияно от този факт. Постът не е спонсориран!

You May Also Like

3 коментара

  1. Имах мостри на белия и абсолютно си заслужи първото място на най-отвратителен слънцезащитен крем. Само след час кожата ми изглежда отвратително мазна, а малкото грим, който нося през лятото се е разтекъл и станал на петна. Не препоръчвам на никого!

    ОтговорИзтриване
  2. За мен е най-доброто което имам,защото се справя в пъти по-добре от тези на biotrade и wooden spoon.Аз съм с мазна кожа ако знаете за някой да не я омазнява допълнително моля препоръчайте ми.Досега не съм попадала на такъв,защото според мен това им е целта дълбока хидратация за да не се изсуши кожата от силното слънце :)

    ОтговорИзтриване
  3. Този на Lierac е хубав, също на Bioderma за мазна кожа, както и на La Roche Posay със зеления етикет. :)

    ОтговорИзтриване