Review: Biotrade Melabel Sun Cream SPF 50+

Здравейте!

Дълга почивка си взех от писането, може би 3-4 дни след като се прибрах отварях черновата и си седеше така по цял ден. е днес вече се взимам с ръце и запретвам ръкави.

Относно обещаното видео за днес ще го видите в понеделник сутрин, за да не Ви развалям изненадата! :)

Слънчева визитка:

Име:  Biotrade Melabel Sun Cream
SPF 50+
предимства: хидратира кожата, антиоксидантен ефект
аз препоръчвам за: суха, нормална кожа
оставя ли мазен слой: да


Формулата е гъст, бял крем. Нанася се лесно и равномерно. Попива сравнително бързо, като оставя съвсем лек бял филм, който изчезва много бързо. Според мен не е подходящ за лицето- първо заради няколко от съставките и след това за това, че омазнава така или иначе мазната ми кожа, ако сте със суха кожа няма да имате проблем при употребата му.

Аз го използвам върху врата и деколтето, както и върху раменете. Върши отлична работа, не оставя кожата мазна, не спира придобиването на тен и след това цялото ми тяло е един и същ цвят. Кремът е хипоалергенен и некомедонен, съдържа фотоустойчиви филтри, които не се разпадат под въздействието на слънчевата радиация.


За съдържанието:

Octyl Salycilate - химичен УВ филтър
Octyl Metohoxycinnamate - химичен УВ филтър
Butyl Metoxydibenzolmethane - химичен УВ филтър
Titanium Dioxide - физичен УВ филтър
Zinc Oxide - физичен УВ филтър

Няма парабени и парфюм. Има силикон и минерални масла.


Като заключение ще кажа, че ми харесва. Попива бързо и не е мазен, перфектен е за тялото или за лицето ако не сте с мазна кожа.

Biotrade Melabel Sun Cream SPF 50+- 50 мл. цена: около 18-19 лв.

Love,
Snejana

You May Also Like

0 коментара