събота, 4 юли 2015 г.

June Favourites / 2015 + Video

Здравейте!

Имам да уча за изпит и да пиша две курсови работи, а музата ми все не идва и не ида и аз нищо не правя, много мразя да ми се налага да пиша без муза, дори когато говорим за проекти в университета. Просто по закона на Мърфи - винаги, когато си зает има други много по-интересни неща за правене.

Започвам с най-любимото ми занимание през Юни- dry brushing-a. Това е лесен, сравнително бърз и достъпен начин за гладка и блестяща кожа. Помага за добрата циркулация на кръвта и лимфната течност, като помага при целулит, стрии или преди депилация.


Важно е SPF-ът да се използва и върху устните, от серията Sun Dance на Balea са пуснали балсам за устни с изкусителен аромат на кокос и ванилия, след дълго чудене на какво точно ми мирише най-накрая успях да се сетя. Мирише ми на бонбони Raffaello- изкушаващо вкусно. Слънцезащитният фактор е висок 30, а ароматът те кара да не забравяш да го подновяваш редовно!

От доста време искам да използвам козметика против изпотяване без алуминий, парабени, алкохол и оцветители. Случи се най-накрая. Използвам комбинация от Alverde спрей без газ и този на Yves Rocher с аромат на карибски лимон, който отговаря на изискванията и мирише супер свежо.

Преминавам към лолитските патналонки от New Yorker в ментово зелено с дантела и сатен, най-сладурската пижама ever, как да не попадне в любимите ми за месеца?

Вярвате ли в любовта от пръв поглед? Аз да, най-вече, когато става въпрос за обувки и чанти. Правилото е просто: 1. виждаш обекта на чувствата ти 2. проверяваш твоя номер ли е / ако да значи съдбата има пръст 3. мериш го / ако ти пасва идеално, ви е било писано да сте заедно 4. завеждаш го вкъщи и го обичаш завинаги. Точно така се случи и с изкусителните черни платформи от H&M.

И като заговорихме за любов...

Любимата ми книга през Юни беше "Изкуството да обичаш" от Ерих Фром. Тя беше част от библиографията на една курсова работа, която писах по темата - "Любовта като морална норма", но определено написаното ми хареса и бих я прочела отново, но този път на хартия, защото от телефона беше голяма мъка. Според мен предговорът описва идеята на автора за цялата книга много добре:

 "Четенето на тази книга би разочаровало всеки, който очаква достъпни указания за изкуството да обичаш. Напротив, нейната цел е да покаже, че обичта е чувство, което човек трудно може да си позволи независимо от степента на своята зрелост. Нашето намерение е да убедим читателя, че всичките му опити да обича са обречени на неуспех, ако той не се стреми най-активно да развива качествата на цялостната си личност с оглед да я ориентира към творчество; че не може да се радва на щастие в индивидуалната любов, без да обича съседа си, без действителна скромност, смелост, вяра и дисциплина. В общество, за което подобни качества са рядкост, постигането на умението да обичаш трябва да е една рядка придобивка. Или — нека всеки от нас се запита всъщност колко негови познати могат да обичат истински!"

Отново любовта остава сладка, но този път без захарната глазура. За любовта се говори сериозно и се разглеждат различните и видове. Говори се за това, че любовта е изкуство, което може да се научи, да се овладее, да се развива. Кара те да се замислиш върху много неща свързани не само с любовта, една хубава книга, която всеки трябва да прочете!


"Месецът на слънцезащитата" започна, така че очаквайте съвсем скоро и първите ревюта на слънцезащитни кремове!

Love,
Snejana

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...